Miten sulla painon kanssa menee? Et taida päästä enää samoihin mittoihin kuin 20v vai?
Ex mies oli se joka LIHOI TAJUTTOMIIN MITTOIHIN KAHDEN LAPSEN SYNNYTTYÄ.Minä pysyin hoikkana.Mies ei koskaan viitsinyt nähdä vaivaa näyttää hyvältä.Ei ollut kivaa sängyssä sen yli satakiloisen hönkiessä takaapäi!
Kommentit (10)
20- vee painoin 37,5kg ja nyt 43kg että siihen nähden ei haittaa vaikkei ole paino samana pysynyt...
Painoin 20-vuotiaana 48 kg eli olin liian laiha muodoton luuviulu. Nyt 27 v. paina 65 kg ja näytän paljon paremmalta.
painoa muutama kilo vähemmän, mutta se on lähinnä sitä kun reisistä ja pakaroista on lihasta lähtenyt aktiivisen urheilun vähentämisen myötä.
Ikää 44v
20v sitten painoin 52kg (pituutta 168cm), nyt painan 60kg mutta kiitos ankaran treenaamisen, se on lihasmassaa pääosin. En todellakaan haluaisikaan olla enää hoikka mutta lihakseton.
vähän nyt 30 v myöhemmin. painan n 4 kg enemmän ja olen erittäin tyytyväinen. olen edelleen hoikka mutta lihaksikkaampi kuin 20 v.
mulla ei raskaudet yms ole juurikaan painoon vaikuttaneet, 4 raskautta 5 lasta.
silloin painoin jotakuinkin 63-64 kg (vielä normaalipainon rajoissa), nyt 58-60 kg.
Nyt reilu kymmenen kiloa painavampana löytyy muotojakin eikä tuntemattomat ihmiset kadulla kauhistele laihuutta.
vaan yli kymmenen kiloa hoikempi. Ja pointtis oli..? Että läpi elämän painon kuuluisi mennä samoissa lukemissa vai täh?
kesähelteillä.Oikeasti.Ylipainoisena et elä vanhaksi!