Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sinulla paksut pohkeet? Mittaa ne ja kerro tulos!

Vierailija
28.05.2012 |

Itselläni paksut pohkeet, minkäänlaiset pitkävartiset saappaat eivät mahdu jalkaan. Mittaustulos paksuimmasta kohtaa 41,5cm. Auts.

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

162 cm/57 kg, pohkeen ympärys 40 cm, nilkan 20 cm. Tykkään urheilla, mutta salilla saa katsoa ettei kasvata pohjelihaksia entisestään. :(

Vierailija
22/39 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on päinvastainen ongelma, pohkeet on surkeat kepit, saappaat aina väljiä, onneksi suutarilla saa kavennettua, ja joillain merkeillä on eri väljyyksillä saappaiden varret saatavilla.

Pohkeenympärys 33, kengän koko 38, pituus 168 ja paino 60. On vielä tosi paksut reidet suhteessa pohkeeseen, 57cm. Olen aina ajatellut olevani tyypillinen persjalkainen (vaikka siitäkin on erilaisia määritelmiä): perse vaikuttaa paksujen reisien ansiosta jatkuvan polvien takaosaan saakka, sen jälkeen lyhyet ja laihat sääret :D :D

Ja ihailen kunnon pohkeita! Että puolensa ja puolensa varmasti tässäkin :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on paksut pohkeet. Olen mitoiltani 168 cm ja 63 kg ja pohkeet on paksuimmasta kohtaa noin puolesta välistä säärtä 37,5 cm. Näillä mitoilla pitäis olla paljon ohuemmat pohkeet.

Oot samis :) onko sulla myös lyhyet sääret? Mä oon tappijalka, selkä on suhteessa varmaan yhtä pitkä kuin jalatkin.

Vierailija
24/39 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ihan kunnon pohkeet, 42 cm, mut miehet on aina tykänny mun sääristä. Et ehkei nää niin pahat ookaan. :D

Vierailija
25/39 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

39cm. Lihaksikkaat lyhyet pohkeet, ja rasvakerros päällä.

Vierailija
26/39 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiva huomata et täällä on muitakin "paksupohkeisia" ku mä :D

Vierailija
27/39 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

39cm, vaatekoko 36 165cm/59kg. Ei tarvi pitää pillifarkkuja, capreja tai hameita. Tosi lyhyet hameet ja shortsit menee vielä jotenkin, mutta ei todella mitään, mikä ulottuu alle polven koska katkaisee jalan ihan väärästä kohdasta. Jotkut saappaat menee jalkaan, suurin osa ei.

Monet miehet ovat kyllä kateellisia pohkeistani, monet haluavat kokeilla/ kosketella niitä, mutta en usko, että pitävät niitä viehättävinä. Olen vaan vähän kummajaisen näköinen ja pohkeet herättävät huomiota muuten pienen näköisessä kropassa (olen timmi, en laiha). Olisi ehkä pitänyt kiipeillä lapsena vähemmän puussa ja kallioilla, oisin ehkä saanut kauniimmat jalat. Vaikka lihastahan nämä pohkeet lähinnä ovat, mutta silti. On ne rumat.

Vierailija
28/39 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

39cm, vaatekoko 36 165cm/59kg. Ei tarvi pitää pillifarkkuja, capreja tai hameita. Tosi lyhyet hameet ja shortsit menee vielä jotenkin, mutta ei todella mitään, mikä ulottuu alle polven koska katkaisee jalan ihan väärästä kohdasta. Jotkut saappaat menee jalkaan, suurin osa ei.

Monet miehet ovat kyllä kateellisia pohkeistani, monet haluavat kokeilla/ kosketella niitä, mutta en usko, että pitävät niitä viehättävinä. Olen vaan vähän kummajaisen näköinen ja pohkeet herättävät huomiota muuten pienen näköisessä kropassa (olen timmi, en laiha). Olisi ehkä pitänyt kiipeillä lapsena vähemmän puussa ja kallioilla, oisin ehkä saanut kauniimmat jalat. Vaikka lihastahan nämä pohkeet lähinnä ovat, mutta silti. On ne rumat.

Mä uskon, että sulla on kauniit ja treenatut pohkeet. :)

Vierailija
29/39 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole absoluuttisesti paksut ollenkaan, 35 cm. 

Mutta reisiin nähden ne ovat epäsuhtaiset. Minulla on reisi paksuimmastakin kohtaa vain 47 cm ja nilkat tosi ohuet. Eli pohje saisi olla varmaan jotain 30 cm. Että nyt jalat on vähän hassun näköiset omasta mielestäni. 

Ei kyllä kukaan muu ole mitään sanonut, että ehkä tämä on vain omassa päässä. 

Vierailija
30/39 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä uskon, että sulla on kauniit ja treenatut pohkeet. :)

Oikeainlaisissa vaatteissa ne ovatkin ihan ok:t, mutta jos erehdyn laittamaan vaikka vääränmittaiset caprit niin ne pohkeet näyttävät suorastaan pelottavan isoilta. Juuri eilen olisin halunnut ostaa kesäksi uudet housut, mutta jäi kauppaan. Jos ne yltäisivät pohkeen alaosaan nilkan lähelle, ei näyttäisi niin pahalta koska se häivyttää sitä muotoa, mutta jos ne jäävät pohkeen paksuimpaan kohtaan niin jää käyttämättä. Näyttää kummalliselta, kun muuten on suht kapeat reidet ja jalat ja pohkeet on kuin ilmapallot. No, onneksi tämä on suhteessa pieni ongelma :)

Vierailija
31/39 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas ihmisillä erilaisia mielipiteitä, aina kiva huomata. Itse pidän omia pohkeitani liian ohuina, paksuimmalta kohtaa 37cm ja kovasti haluaisin paksummat, kunnon pohkeet on kauniita.

Onneksi tää aktiivinen salitreeni on sentäs vähän tuonut muotoa ja paksuutta mullekin, aikaisemmin ne oli ihan ruippanat. Nilkka on 22 cm ja reisi 59.

Vierailija
32/39 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen tällainen isomahainen rimppakinttu, pyylevä omenavartalo. 170 cm / 77 kg. Pohje paksuimmasta kohdasta seisaalteen mitattuna 33 cm.

Vierailija
33/39 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä mies mutta kerron minun naisystävästäni jolla on 48cm tosi lihaksikkaat pohkeet , pituus 165 ja paino n 100, Ei löytynyt mistään kumisaappaita joka olis mennyt lähellekään. 

Minusta ovat tosi mahtavat katsella ja kosketella ja hän on kyllä harjoitellut niitä ja on myös siskoilla ja äidillä samanmoisia.

Vierailija
34/39 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on toinen pohje 38 cm ja toinen 39 cm. Saappaita on todella vaikea löytää, varsinkin kun kengän koko on 36. Olen 163/70 mutta samoissa mitoissa oli pohkeet ennen ylipainoakin.

Vierailija
35/39 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostan vanhaa ketjua ylöspäin, jos joku hyötyisi tästä. Itselläni kasvoi nilkat ja pohkeet paksummiksi kun olin 12v. Nyt olen 33v ja paksuutta on lisäksi reisissä ja lantiolla. Kyseessä ei ole geneettinen "vika" vaan sairaus, josta ei Suomessa kovin moni tiedä. Tämä sairaus voi aiheuttaa myös suurta kipua ja uusia sairauksia. Sairaus on lipödeema ja siitä lisää blogissani www.avabella.fi

Vierailija
36/39 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nostan vanhaa ketjua ylöspäin, jos joku hyötyisi tästä. Itselläni kasvoi nilkat ja pohkeet paksummiksi kun olin 12v. Nyt olen 33v ja paksuutta on lisäksi reisissä ja lantiolla. Kyseessä ei ole geneettinen "vika" vaan sairaus, josta ei Suomessa kovin moni tiedä. Tämä sairaus voi aiheuttaa myös suurta kipua ja uusia sairauksia. Sairaus on lipödeema ja siitä lisää blogissani www.avabella.fi

Jännä etten löydä yhtään vähääkään vakuuttavan tuntuista lähdettä tuosta vaivasta suomeksi. Olisiko sinulla jotain vinkkiä?

Vierailija
37/39 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla 33cm oon 161 pitkä ja 55kg

Vierailija
38/39 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mittasin. 57cm vasen ja 54,5 cm oikea. Melko järkyttävät lukemat. Siis kun vyötärönympärys on 108 cm - reilusti liikaa sekin mutta ei jotenkin niin poikkeuksellinen suhteeton kuin noi pohkeet.

Vierailija
39/39 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkusen vajaa 33 cm.  Pituus 167 cm ja paino 53 kg.

Minussa ei ole rasvaa. Harrastan maastojuoksua viisi kertaa viikossa kymmenisen kilometriä.

Probleema on aina ollut pitkävartisten talvisaappaiden kanssa. Varret kuin saavit! Kamalan näköiset. Italialaisista kengistä löytyy sopivimmat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kolme