Jos olisit minä, mitä tekisit tilassani
Avopuolisoni avasi kirjeitä (pääsääntöisesti laskuja), kun istuin sohvalla hänen kainalossaan. Yhden kirjeen kohdalla sanoi näin "ai tämä on tää, jota sun ei pitäny nähdä" ja laittoi paperin muiden papereiden väliin (en nähnyt papaerin tekstiä muuten kuin et englanniksi saattoi olla kirjoitettu). Hän ei sen kummemmin piilotellu pinoa tai paperia, tiedän vieläkin missä se on.
Katsoisitko paperin vai antaisitko asian olla?
Mikähän se lappu voi olla?
Kommentit (10)
No tuskinpa siinä mitään kummallista on , jos mies kerran jätti sen sinun saatavillesi. Olisi varmaan visusti piilottanut, jos ois jotain salailtavaa.
Itse olisin ollut niin utelias, että olisin kysynyt mikäs lappu se oli.
Joko olette kihloissa? Kosinta? Tai varmaan testaa sun uteliaisuutta, että katsotko. Ja se on ihan tervettä olla utelias noinkin "salaperäisestä" kirjeestä. Mene jo ronkkimaanja tule heti kertomaan!!!
Ei ollut tuo. En avaa mieheni kirjeitä, hän itse avasi sen minun nähden.
-Ap-
se on näkyvillä katsoisin silkasta uteliaisuudesta (tai ainakin mistä, jos nyt en yksityiskohtia).
syntymäpäivälahjaksi sain konserttiliput, jotka siinä kuoressa oli.
Olin jo unohtanut koko kuoren, kun en sitä asunnossa nähnyt.
-Ap-
mutta lähinnä tässä taistelen uteliasuuttani vastaan ja on todella vaikeaa!!Haluaisin niin kovasti katsoa, mutta toisaalta jo se on yllätys en haluaisi sitä tietää.
Ollaan kihloissa jo. Mutta synttärini ovat tulossa heinäkuussa, kenties lahja. Muuten tuo mies ei paljon ylläreitä järjestele...
Eniten ihmetyttää se, ettei mies sitä heti silloin piilottanut tai selittänyt näki kuitenkin et näin sen. Nyt se ei enään näköjään olekaan siinä mihin silloin jätti.
-Ap-
niin olisi ihan pakko saada tietää! Ensin yrittäisin katsoa ja jos ei onnistuisi niin kiukuttelisin miehelle kunnes näyttää.
Kipases nyt kattomaan niin mekin saahaan tietää ;D
sulle jonkun lahjan ja se lasku tuli. Arvaisin tämän ja katsoisin ja olis vaikeeta esittää yllättynyttä :D