Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttävää uusi ihastukseni on raivoraitis

Vierailija
22.07.2014 |

Tapasimme terassilla jossa oli ystäviensä kanssa ja jossain vaiheessa iltaa seurueemme liittyivät ja keskustelin pitkään tuon miehen kanssa enkä siinä tajunnut hänen olevan selvinpäin juoden vain kokista myöhemmin vaihdoimme numeroita ja tekstailimme ja nyt pyysi minua treffeille mutta miten ihmeessä voin mennä koska olen tottunut aina muutaman ottamaan terassilla ja yhteisen tutun kautta sain tietää hänen olevan streittari. Nyt en tiedä voinko mennä treffeille ja voiko tästä tulla mitään jotenkin en voisi rentoutua jos tiedän hänen olevan selvinpäin.

Kommentit (70)

Vierailija
61/70 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ansaitset jotakin parempaa ;D

Vierailija
62/70 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 11:24"]Ei tämä tapaus kyllä ole mikään entinen alkoholisti vaan ihan sinänsä normaali vähän päälle 30 luulisin tuttavien perusteella ja näyttää kyllä viihtyvän ulkona ja terasseilla vapaa-aikanaan vaikka monet ystävänsä ovat kunnon kaljoittelijoita. Jotenkin silti jälkikäteen alkanut juuri tuo vaivaamaan että miksi istuu ravintoloissa ja terasseilla vaikka ei juo? Että onko jahtaamassa vain humalassa olevia naisia?

Ap

[/quote]

Siis mitä hittoa? Mä oon absolutisti, eikä oo ikinä tullu mieleen et musta ajatellaan noin kierosti kun viihdyn terassilla ja baarissa :O Miksi ihmeessä en viihtyisi? Mä juon alkotonta olutta tai viiniä, mut eihän se oo pääasia vaan se kavereiden kanssa hengailu!

Ajattelet tosi oudosti, vai ootko kuitenkin provo? Minkä ikäinen oot?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/70 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 11:45"]No itselleni ihminen, joka ei voi edes yhtä kahta alkoholiannosta hyvässä seurassa ottaa, vaikka itsekin harvoin juon tuota määrää enempää, olisi mahdoton kumppanina. Kaikilla tuntemillani absolutisteilla on rajoittuneita ajatuksia.

terv. diabeetikko, joka kohta ottaa toisen annoksen täytekakkua, mutta ensin piti kirjoittaa tämä mielipide

[/quote]

Minä en vain halua ottaa sitä yhtä, miksi se olisi sinullekaan ongelma? Eihän minullekaan ole ongelma se, että sinä otat aen yhden. Tässä loistava esimerkki siitä, miten se ongelma on siellä alkoa käyttävän päässä, ei suinkaan sen abson. T. Nro. 68

Vierailija
64/70 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet täysin oikeassa! Raivoraittiin ja raittistuneet alkoholistit kannattaa jättää väliin, jos ei aina halua hävetä kaveripiirissä tai tuntea huonoa omaatuntoa. Itse olen raitistunut ja tiedän, että siksi ei tarvitse edes parisuhteesta enää haaveilla

Vierailija
65/70 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

MEitä on joka junaan

Vierailija
66/70 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ainakaan voisi kuvitellakaan olevani raittiusintoilijan kanssa. Itselleni kun viinanjuonti on lähes tärkein asia maailmassa. Intressit olisivat yksinkertaisesti niin erilaiset, ettei koko suhteesta tulisi mitään.

Vierailija
67/70 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on raitis ja minä taas tykkään toisinaan juoda viiniä. Juhlissa mulla on aina kuski, joka ei ikinä näytä väärää naamaa jos minä otan. Päinvastoin.

Toki hän ei hirveästi viihdy jurrisessa seurassa, mutta muuten on hyvä seuramies -selvinpäinkin :) olen hänestä ylpeä <3

Vierailija
68/70 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välimerkit vois auttaa.

Vierailija
69/70 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aarre

Vierailija