Ärsyttävää uusi ihastukseni on raivoraitis
Tapasimme terassilla jossa oli ystäviensä kanssa ja jossain vaiheessa iltaa seurueemme liittyivät ja keskustelin pitkään tuon miehen kanssa enkä siinä tajunnut hänen olevan selvinpäin juoden vain kokista myöhemmin vaihdoimme numeroita ja tekstailimme ja nyt pyysi minua treffeille mutta miten ihmeessä voin mennä koska olen tottunut aina muutaman ottamaan terassilla ja yhteisen tutun kautta sain tietää hänen olevan streittari. Nyt en tiedä voinko mennä treffeille ja voiko tästä tulla mitään jotenkin en voisi rentoutua jos tiedän hänen olevan selvinpäin.
Kommentit (70)
No on sulla huolet. Oletko sä itse sitten niin kännissä että sitä pitää hävetä? Vai mitä se haittaa jos sinä otat oluen ja hän kokiksen?
En tiennyt mitä streittari tarkoittaa, piti käydä lukemassa määritelmä. Huomasin, että sehän olen minä!
Minulla oli kerran seksisuhde, jossa kerran puhuttiin syistä miksi vakavampi suhde ei onnistuisi. Yksi suurimpia esteitä hänelle oli, etten juo. En ollut aikaisemmin ajatellut, että se olisi jotenkin häiritsevää.
Juomattomuus on syy, jonka johdosta ainakin sellaiset miehet kannattaa kiertää kaukaa!!!
siis et voi olla oma itses jos joku seuraa sua selvinpäin???? En voi käsittää!
johan teillä tapaaninen oli noilla asetuksilla ja molemmilla oli mukavaa?
mietihän nyt vähän....
Eikös se ole todettu, että absolutistit masentuu herkimmin. Kohtuukäyttäjiä herkemmin ainakin.
[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 21:49"]
Eikös se ole todettu, että absolutistit masentuu herkimmin. Kohtuukäyttäjiä herkemmin ainakin.
[/quote]
Runsas käyttö masentaa myös.
"Kaikista masentuneimpia olivat henkilöt, jotka ilmoittivat olevansa absolutisteja."
12
Mä en vois seurustella diabeetikon kanssa. Ois kiusallista mässyttää kakkua kun toinen ei söisi.
Mä en vois seurustella diabeetikon kanssa. Ois kiusallista mässyttää kakkua kun toinen ei söisi.
Siis mikä ongelma tässä on? Minä en ole koskaan välittänyt juomisesta, mutta ei se haittaa että mies ottaa kotona joskus pari saunakaljaa ja välillä vähän enemmänkin kavereiden kanssa. Seurusteluaikoina käytiin yhdessä juhlimassa, minä usein kuskina kun en muutenkaan halunnut juoda. Jos porukka ei nyt ihan ördää, niin humalaisessa seurassa voi olla ihan hauskaa selvinkin päin.
Mene nyt ap ihmeessä treffeille, mieshän näki jo että terassilla otit, eikä se tähänkään mennessä haitannut. Ei kaikki absolutistit tai streittarit ole tiukkapipoisia syyllistäjiä. Itse en juo, koska en tykkää olla humalassa ja alkoholi maistuu mielestäni pahalta, ei siihen sen kummempaa syytä ole.
[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 21:48"]siis et voi olla oma itses jos joku seuraa sua selvinpäin???? En voi käsittää!
johan teillä tapaaninen oli noilla asetuksilla ja molemmilla oli mukavaa?
mietihän nyt vähän....
[/quote]
No oli kyllä mutta en tosiaan tie nyt hänen olevan selvinpäin silloin jotenkin hölmö olo tuli kun sain myöhemmin tietää.
Ajatelkaa kamalaa skenaariota, jossa tapaatte kivan miehen, juotte yhdessä ja teillä on hauskaa. Olet vähän humalassa ja mies vaikutta myös olevan. Lopulta paljastuukin petos; mies on juonut alkoholittomia koko illan! Kaikki hauskanpito, kaikki hyvät hetket ja muistot paljastuvatkin valheeksi. Kysyt kyynelsilmin miksi mies puukotti sinua selkään petoksella. Luulit löytäneesi sielunkumppanin, mutta hän olikin jäykkis.
Ap:n kannattaa tosiaan pysytellä niiden juopottelijoiden seurassa. Saa sitten parin vuoden päästä itkeä täällä kun yksin hoitaa vauvaa ja ukko istuu baarissa.
[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 21:54"]
[/quote]
Onko sinulla tapana mässyttää kakkua seurustelun aikana?
Siis ymmärränkö mä oikein? Et voi viettää aikaa ihmisen kanssa, joka on selvin päin? Nyt olen tainnut kuulla kaiken.
[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 21:58"]Siis ymmärränkö mä oikein? Et voi viettää aikaa ihmisen kanssa, joka on selvin päin? Nyt olen tainnut kuulla kaiken.
[/quote]
No ei vaan en tiedä miten suhtautua kun elämässä kuitenkin tulee tilanteita esim grillibileitä ja muita juhlia joissa olutta ja drinkkejä maistellaan ja en tiedä miten tämä mies semmoiseen suhtautuu ja ennenkaikkea miten häneen suhtaudutaan ystäväpiirissäni jossa on esim tapana järjestää viininmaistajaisia yms joista mies jäisi automaattisesti ulkopuoliseksi. Ei ole yksinkertaista.
[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 22:05"]
[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 21:58"]Siis ymmärränkö mä oikein? Et voi viettää aikaa ihmisen kanssa, joka on selvin päin? Nyt olen tainnut kuulla kaiken.
[/quote]
No ei vaan en tiedä miten suhtautua kun elämässä kuitenkin tulee tilanteita esim grillibileitä ja muita juhlia joissa olutta ja drinkkejä maistellaan ja en tiedä miten tämä mies semmoiseen suhtautuu ja ennenkaikkea miten häneen suhtaudutaan ystäväpiirissäni jossa on esim tapana järjestää viininmaistajaisia yms joista mies jäisi automaattisesti ulkopuoliseksi. Ei ole yksinkertaista.
[/quote]
Etkö voi varata hänelle teekupin noihin tilaisuuksiin ja pienen lusikan sinne, jota voi kilistellä kupissa juomaan jäähdytellessä?
Hmmm, olen joidenkin kirjoittajien mielestä ehdoton, koska en polta (pahaa), juo kahvia (sydän meinaa mennä raiteiltaan jo pienestä määrästä), juo alkoholia (en tunne tarvitevani sitä, mulla ei vain ole mielihalua sitä käyttää). En edes sauno kuin ehkä kolme kertaa vuodessa (taas se sydän mm.).
Miksi on ehdottomuutta välttää asioita joista ei pidä? Itse asiassa se ei ole edes välttelyä, koska neeivät kuulu elämään.
Mun mielestä on todella vaikeaa istua terassilla löpisemässä. Perse puutuu. Mieluummin tekisin jotain kavereiden kanssa, liikkuisin ja juttelisin siinä samalla.
Outoa jos ensin pitää istua terdellä juomassa alkoholia ennen kuin voi alkaa tehdä jotain kivaa. Muuten ei kehtaa tai jotain...