Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi ihmiset tuijottavat raskaana olevia naisia?

Vierailija
27.05.2012 |

Olemme tästä lähipiirissä keskustelleet, moni muukin oli kiinnittänyt raskausaikana asiaan huomiota. Olen itse nyt raskaana ja äskenkin lenkillä tuntui, että kaikki vastaantulevat tuijottavat minua ja mahaani. Maha ei ole mielestäni erityisen suuri ja hyvässä kunnossa olen noin muutenkin. Ihmettelen siksi, että itse en yleensä kiinnitä raskaanaoleviin erityistä huomiota.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
27.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska mun mielestä raskaus on niin ihana juttu (vaikka nytkin kun odotan toista lastani, olo on sanalla sanoen tuskainen). Jotenkin tulee niin hyvä mieli kun näen raskausmasuja.

Vierailija
2/6 |
27.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrät sitten, kun olet ensimmäisen raskautesi läpikäynyt :)

En minä kateudesta sitä mahaa tuijota, mutta muistan aikaa kun itse kannoin elämää. Ja se oli vain alku kaikelle tälle...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
27.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuijotan, koska näyttävät oudolta. Että semmoinen pallomainen "pahka" ikäänkuin kasvaa jonkun mahaan kiinni. Musta se on häkellyttävää.

Oon varautunut siihen, että itseänikin tullaan tuijottamaan, kun olen raskaana. En muita oudonnäköisiä ihmisryhmiä kehtaa tuijotella samallalailla mutta raskaus on jotenkin eri asia, kun se on vaan hetki ihmisen elämää ja lopun ikäänsä saa olla tuijotukselta rauhassa. Ja sit ajattelen, että kun todennäköisesti itsekin tulen vielä joskus kuulumaan kyseiseen mutanttilajiin joitain kuukausia elämästäni, niin sillä voin hyvittää uteliaisuuteni olemalla itse taas kummastuksen kohteena.

Tai no tunnustan kyllä, että kiusallisen usein huomaan myös tuijottavani poikkeuksellisen isorintaisia naisia. Musta on vaan jotenkin niin hämmentävää että jollekin kasvaa ihan luonnostaan semmoiset valtavat rasvapallon tuohon ja se on ihan sen ihmisen normaalia arkea kuljetella niitä mukanaan joka paikkaan. En jotenkin pysty käsittämään sitä. Mut tätä häpeän aina kun itseni moisesta saan kiinni ja toivon, ettei nainen huomannut.

Vierailija
4/6 |
27.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

raskausmahoja, edellisestä raskaudestani on niin vähän aikaa ja se ei päättynyt hyvin. On jotenkin haikea olo ja aina raskaana olevan nähdessäni mietin, meneeköhän hänen raskautensa hyvin loppuun saakka. Kun en ollut ollut vielä raskaana, en nähnyt raskaana olevia naisia ikinä missään :D sitten kun ekan kerran tulin raskaaksi, niitä mahoja pullahteli joka nurkan takaa.

Vierailija
5/6 |
27.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun olin raskaana ja reenasin kuntosalilla, naisilla oli tapana todellakin tuijottaa ja muutama n. 5-kymppinen nainen tulo päivittelemään siihen..:) Mutta poistiivisia kommentteja vain sain.

en ne tuijottajat varmastikaan pahalla tarkoita

Vierailija
6/6 |
27.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme tästä lähipiirissä keskustelleet, moni muukin oli kiinnittänyt raskausaikana asiaan huomiota. Olen itse nyt raskaana ja äskenkin lenkillä tuntui, että kaikki vastaantulevat tuijottavat minua ja mahaani. Maha ei ole mielestäni erityisen suuri ja hyvässä kunnossa olen noin muutenkin. Ihmettelen siksi, että itse en yleensä kiinnitä raskaanaoleviin erityistä huomiota.

raskaana olevat ovat vain lihavia? Eivät osaa erottaa lihavuutta raskaudesta ts. eivät osaa erottaa sitä raskausmahaa.