Jaahas, Tauski on sitten pahoinpidellyt Hennan eilen
http://www.metropoli.net/kaupunkilehti/uutiset/julkkikset/tauski-pahoin…
Ei se yhteenpaluu sitten kauan kestänyt.
Kommentit (38)
Melko pimeä pitää olla että käy raskaana olevan kimppuun. Hyvä että asia on tullut julkisuuteen. Luulisi hävettävän.
pitäis vispata spermaksi ja nussia uudestaan. Tai ehkä sittenkin kumaista se spermakuppi kartanon taakse.
Ei ole sama asia kun sanoo että on kerjänny sitä. Tuskin tämä Julkisuustyrkky Henna on itsekkään kovin hyvin käyttäytyny siinä vaiheessa kun on turpaan tullu. Tossa supermarjo ohjelmassa en ole kertaakaan nähnyt kyseisen ihmisen puhuvan nätisti mistään tai kenestäkään. Ei edes mikään nätti ja silti kuvittelee itsestään liikoja. Inhottava, ilkeä ja ruma ihminen. Oho kuulostan nyt itsekkin ihan Hennalta..
Mä olen jotenkin tosi järkyttynyt näistä kommenteista, joiden mukaan Henna (tai kuka hyvänsä pahoinpidelty) on ansainnut lyönnit. Tai kerjännyt niitä.
Miten hyvin pitää käyttäytyä ettei saa turpaansa? Mä olen elänyt väkivaltaisessa suhteessa ja voin kertoa, että hakkaaja löytää _aina_ syyn. Vaikka käyttäytyisi kuinka "hyvin".
Ei ole sama asia kun sanoo että on kerjänny sitä. Tuskin tämä Julkisuustyrkky Henna on itsekkään kovin hyvin käyttäytyny siinä vaiheessa kun on turpaan tullu. Tossa supermarjo ohjelmassa en ole kertaakaan nähnyt kyseisen ihmisen puhuvan nätisti mistään tai kenestäkään. Ei edes mikään nätti ja silti kuvittelee itsestään liikoja. Inhottava, ilkeä ja ruma ihminen. Oho kuulostan nyt itsekkin ihan Hennalta..
"ei tainnut Taisto-pojalla kauaa pysyä korkki kiinni."
ja kertonut että sanoo joka ilta "äiti rakastaa sinua"
eivät enää palaa yhteen tai jos palaavat, sosiaaliviranomaiset hereillä lasten suhteen! Siis sen Hennan esikoisen että tämän syntymättömän. Karmeaa touhua...
Super-Marjon perusteella, mutta se ei ole syy mättää kuonoon. Tauski on väkivaltainen ja todennäköisesti narsisti. Sain Virpin haastatteluista kuvan, jonka perusteella osaa olla hurmaava ja toisaalta hirviö. Ainahan näillä hirviöillä on ne hyvät hetket, muutenhan niistä olisi helppo päästä eroon. Olen sitäkin kyllä miettinyt, että onko ne hyvät hetket niin hyviä vai johtuuko niiden "ihanuus" siitä kontrastista siihen toiseen puoleen. Eli onko se vain normaalia silloin?
Muistaakseni Tauski muuten pahoinpiteli myös Virpin äitiä.
Ei tiedä miten naista pitää kohdella.
Mutta tämä Henna, sehän on jo liki kolmikymppinen. Ei kyllä ikinä uskoisi, sen verran on lapsellinen käytökseltään. Oikein hävettää katsoa!
Siis että Henna kerjäsi sitä, mutta ei sitä kuitenkaan olisi saanut lyödä?
Ja toisella alkoholiongelma. Jospa ei reviteltäisi tätä täällä vaan toivottaisiin että tajuavat itse huolehtia asioistaan.sääliksi käy lasta...
Ja toisella alkoholiongelma. Jospa ei reviteltäisi tätä täällä vaan toivottaisiin että tajuavat itse huolehtia asioistaan.sääliksi käy lasta...
on menny kokonaan ohi koko tämä juttu?
että lapsena väkivaltaa kärsineet aina hakeutuu vielä aikuisiälläkin väkivaltaisten ihmisten seuraan. Ehkä heille on iskostunut takaraivoon ajatus siitä, että olisivat jotenkin "ansainneet" kohtelunsa. Mua säälittää tuo Henna oikeasti tosi paljon, hänen taustansa on niin surkea, mikä myös osaltaan varmasti selittää hänen käyttäytymistään esim. siinä Super-Marjossa.
Kuka vittu on Tauski ja kuka Henna?
AP:n entinen kännipano vai pettjäjämies?
Vitut kiinnostaa kuitenkaan.
Tauski on nyt siellä Keniassa ja exät onnellisia (toivon mukaan) omassa elämässään.
Höh.
Mukiinmenevän ??? Se Hennahan on ihan kauheen näkönen ämmä! Tai no kroppa voi olla ihan ok.... mut kun ei se auta kun naama on petolinnun peräpuoli.
tietynlaista tuttuuden ja sitä myöten turvallisuuden tunnetta, kun esim. alkoholinstin tytär tapaa miehen, joka on alkoholisti. tavallaan sitä kai pitää normaalina. jos omaa isää ei ole pystynyt parantamaan, niin usko että miehen pystyy muuttamaan. yleinen esim. sairaanhoitajilla, sosiaalialan ihmisisillä, että kuvittelevat voivansa auttaa ja muuttaa toisen ihmisen. Henna on ehkä vaan yksinkertainen veikkaisin.
Minua ällöttää koko Tauski, kun hänestähän on tällaista väkivaltauutista kuulunut jo ennen Hennaakin. Miksi tuota ukkoa pidetään esiintyjäpiireissä kaiken maailman tangomarkkinoita myöten?
kun ajattelette että ihmistä saa lyödä siksi koska se on ärsyttävä?
Ihan varmasti tekin olette silloin tällöin jonkun mielestä TODELLA ärsyttäviä ihmisiä, onko heillä silloin oikeus vetää teitä nekkuun?