Perhele noita Beyblade-hyrriä, ÄLKÄÄ ANTAKO lasten leikkiä kerrostalossa niillä!
Ja juu: ennen kuin joku wise-ass taas nipottaa, tarkoitan yläkerroksen asuntoja, jos alapuolella asuu joku.
Pitää nimittäin helvetillistä ääntä, kun niitä heitellään lattialle, varsinkin parketille.
terveisin nimimerkki eräs, jonka yläkerran lapsenlapset alkoivat beyblade-leikit about aamukuudelta tänään sunnuntaiaamunakin...
Kommentit (28)
Mietinkin millä ärsyttää alakerran känniääliö pariskuntaa...
Ne yläkerran isovanhemmat eivät taida lukea tätä, joten jos ongelmaasi ratkaisua haet, käy kylässä.
kaikki meidän talon kakrut leikki niillä. Lapsia oli yhteensä 22.
Ei kuulunut kyllä ikinä mistään. No ehkä talossamme oli hyvä äänieristys.
Muuta muualle jos et kestä.
naapurit kuuluu ottaa huomioon asui sitten missä tahansa - ellei nyt satu asumaan niin korvessa, ettei naapureita ole kuuloetäisyydellä.
Me asutaan haja-asutusalueella, ja vaikka meillä ei ole yhtään tonttinaapuria, ollaan silti huomaavaisia naapureitamme kohtaan.
Mä luulin et on ihan so last season :D
Mun pikkuveljet sai sellaset joululahjaks joskus 2002 niin hämmästelen täällä nyt että vieläkö niitä tosiaan myydään jossain??
juntteja jotka luulevat että kerrostalossa voi elää jokainen ihan niin kuin huvittaa välittämättä muista asukkaista.
EI VOI. Ja tämän ymmärtämisen tulisi olla perusedellytys kerrostalossa asumiselle.
Aina löytyy se, jonka mielestä kerrostalossa melskaajien pitäisi muuttaa metsään, ja aina löytyy se, jonka mielestä kerrostalomelskaajia suvaitsemattoman pitäisi muuttaa metsään.
Joo, joskus lasten leikeistä lähtee ääntä. Joo, joskus koira haukkuu. Joo, joskus joku saattaa kuunnella musiikkia äänekkäästi. Nämä nyt on kaikilla tiedossa. Mutta ne eivät ole mikään selitys sille miksi lapsia ihan erityisesti kasvatetaan siihen että heillä on oikeus toisia ihmisiä huomioimatta elää ja mekastaa. Ihan täysin itsestäänselvänä pidän sitä että lapsille selitetään, että ei, huonekaluja EI raahailla pitkin lattioita, EI hypitä ja tömistellä, EI juosta ja kiljuta rappukäytävässä, EI naputella seiniä, ei pallotella sisällä. Se saattaa häiritä jotain toista ihmistä, enkä minä anna lasteni leikkiä sellaisia leikkejä joista todennäköisesti aiheutuu häiriötä muille. Pidän täytenä idioottina sellaista henkilöä, joka ei selitä tätä asiaa lapsilleen.
Voi sua pientä, pipo liian kiree, ainut pehmolelu patterin takana ja keinuhevonen naulattu lattiaan kiinni.
Toivottavasti nyt ainakin ymmärrät jo, että se ääni kuuluu erittäin selvästi alakertaan?ap
Totta hitossa on ja monta muutakin lelua josta lähtee ääntä. Nytkin pelaavat sählyä sisällä ja soittavat musiikkia ja kas kummaa, mies nukkuu silti.
Niin ja mitä naapurit sanoo tästä, ihan sama heille, heillä on muutakin tekemistä kun kuunnella meiltä lähteviä ääniä. Ja ymmärtävät, että lapsista lähtee ääntä, eiväthän he kirkossa asu. T. Äiti, joka puhuu naapureidensa kanssa ja joka on sopinut, et saa soitella ovikelloa, jos on liikaa ääntä
opeta lapsillesi että kerrostalossa ei mekasteta?
Mun alakerrassani asui joskus nelikymppinen alkoholistimies joka soitti musiikkia usein täysillä. Tällä tarkoitan todellakin että täysillä, omista poppivehkeistä ei edes sellaista mökää lähtisi. Pihalla törmätessä sönkötti että saa tulla sanomaan jos häiritsee. Eikä sillä ollut mitään merkitystä että hänelle sanoin sen minua häiritsevän. Yhtä kovaa luukutti musaansa. Poliisitkin kutsuin joskus häntä hiljentämään. Se auttoi tasan sinä yönä, ei muulloin, ja tuon nyt sentään luulisi saavan luupäisimmänkin ihmisen tajuamaan, että kyllä se muuten häiritsee. Kerran menin koputtamaan hänen ovelleen yöllä kun sama ralli taas alkoi, mutta hitostako hän olisi kuullut minun koputustani tai edes jyskytystäni, kun sisältä kantautui sellainen mekkala.
Ajattelitkos kasvattaa lapsistasi samanlaisia? Että möykkäävät miten huvittaa ja sanovat coolisti naapureille että tulkaa sitten sanomaan jos häiritsee.
Eikö tuossa kohdassa pitäisi jo järjen äänen sanoa, että jos itse ylipäätään arvelee että äänet saattavat jotain häiritä, voisi yrittää olla pitämättä sellaista ääntä?
Jos minä joka kerta ilmoittaisin jokaiselle ihmiselle joka minun mielestäni käyttäytyy väärin, saisin jatkuvasti olla "motkottamassa". Yritä ymmärtää että on jokaisen velvollisuus yrittää elää tässä maailmassa ottaen huomioon että täällä on muitakin. Sen sijaan ei ole jokaisen oikeus elää miten huvittaa miettimättä muita ihmisiä asenteella "sanokoot jos häiritsee".
Ja täällä palstalla todella huomaa millaiset herneet sitten kiskotaan nenään, jos joku sanoo, että kyllä muuten häiritsee.
Voi sua pientä, pipo liian kiree, ainut pehmolelu patterin takana ja keinuhevonen naulattu lattiaan kiinni.
Toivottavasti nyt ainakin ymmärrät jo, että se ääni kuuluu erittäin selvästi alakertaan?ap
Totta hitossa on ja monta muutakin lelua josta lähtee ääntä. Nytkin pelaavat sählyä sisällä ja soittavat musiikkia ja kas kummaa, mies nukkuu silti.
Niin ja mitä naapurit sanoo tästä, ihan sama heille, heillä on muutakin tekemistä kun kuunnella meiltä lähteviä ääniä. Ja ymmärtävät, että lapsista lähtee ääntä, eiväthän he kirkossa asu. T. Äiti, joka puhuu naapureidensa kanssa ja joka on sopinut, et saa soitella ovikelloa, jos on liikaa ääntä
opeta lapsillesi että kerrostalossa ei mekasteta?Mun alakerrassani asui joskus nelikymppinen alkoholistimies joka soitti musiikkia usein täysillä. Tällä tarkoitan todellakin että täysillä, omista poppivehkeistä ei edes sellaista mökää lähtisi. Pihalla törmätessä sönkötti että saa tulla sanomaan jos häiritsee. Eikä sillä ollut mitään merkitystä että hänelle sanoin sen minua häiritsevän. Yhtä kovaa luukutti musaansa. Poliisitkin kutsuin joskus häntä hiljentämään. Se auttoi tasan sinä yönä, ei muulloin, ja tuon nyt sentään luulisi saavan luupäisimmänkin ihmisen tajuamaan, että kyllä se muuten häiritsee. Kerran menin koputtamaan hänen ovelleen yöllä kun sama ralli taas alkoi, mutta hitostako hän olisi kuullut minun koputustani tai edes jyskytystäni, kun sisältä kantautui sellainen mekkala.
Ajattelitkos kasvattaa lapsistasi samanlaisia? Että möykkäävät miten huvittaa ja sanovat coolisti naapureille että tulkaa sitten sanomaan jos häiritsee.
Eikö tuossa kohdassa pitäisi jo järjen äänen sanoa, että jos itse ylipäätään arvelee että äänet saattavat jotain häiritä, voisi yrittää olla pitämättä sellaista ääntä?
Jos minä joka kerta ilmoittaisin jokaiselle ihmiselle joka minun mielestäni käyttäytyy väärin, saisin jatkuvasti olla "motkottamassa". Yritä ymmärtää että on jokaisen velvollisuus yrittää elää tässä maailmassa ottaen huomioon että täällä on muitakin. Sen sijaan ei ole jokaisen oikeus elää miten huvittaa miettimättä muita ihmisiä asenteella "sanokoot jos häiritsee".
Ja täällä palstalla todella huomaa millaiset herneet sitten kiskotaan nenään, jos joku sanoo, että kyllä muuten häiritsee.
saattanut sanoa jollekin että "ihan sama, ei siinä mitään" ja muuta ympäripyöreää ihan silkkaa kohteliaisuuttani. En halua nolata juntteja naapureita sanomalla mielipidettäni suoraan, vaan arvelen että kun he kerran ovat tulleet ajatelleeksi kenties aiheuttavansa häiriötä, niin he myös yrittävät jatkossa oma-aloitteisesti ottaa huomioon tämän asian ja välttää häiriön aiheuttamista.
niitä ääniä.
meillä omakotitalosa niillä leikitään yläkerrassa ja TIEDÄN mistä ap puhuu.