Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tässä tylsistynyt 22v. akka. Kysy mitä haluat.

Vierailija
27.05.2012 |

Nyt kun näkyy olevan kovassa huudossa nää kysy mitä haluat ketjut nii kannoinpa korteni kekoon.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
27.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska oot viimeksi saanut?

Vierailija
2/15 |
27.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei 22 v ole akka vaan tyttö

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
27.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Saada" voisin ihan millon vaan. Vaikka nyt. Jostain syystä ei vaan tee mieli... Ennen teki mieli vaikka joka päivä. Pitäis kai miettiä tuo ehkäisykeino uusiksi, jos vaikka niistä johtuis..?

Mutta niin, millon oon viimeksi harrastanut seksiä. Taisin antaa "velvollisuudentunteesta" viikko sitten.

T. AP

Vierailija
4/15 |
27.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäisille miehille koet olevasi tarpeeksi vanha kumppaniksi?

Vierailija
5/15 |
27.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm. En usko että alkaisin helpolla suhteeseen edes 28v. miehen kanssa. En tiedä miksi. Tahdon vain että mies on kanssani suunnilleen samassa iässä. Menee paremmin tulevaisuudensuunnitelmat yhteen. Ei olisi painetta perheen perustamiseen.. Sanotaan vaikka että kuusi vuotta minua vanhempi max.

AP.

Vierailija
6/15 |
27.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko saa olla sinua nuorempi max?

Vierailija
7/15 |
27.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jälleen kerran riippuu täysin ihmisestä. Muutaman miespuolisen kaverin kanssa menee todella hienosti jutut yhteen. Minä olen heitä kaksi vuotta vanhempi. Jotkut 20v. miehet (pojat??) on taas ihan "kakaroita". Sanotaan siis taas vaikka että vähintään 20v. saisi seurustelukumppani olla.

AP

Vierailija
8/15 |
27.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paino

Vierailija
9/15 |
27.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sheivaan sillon tällöin. Mulla ei niin huomattavia säärikarvoja itseasiassa kasva, että niitä pitäis sheivata. Samoin kainalot on syystä tai toisesta karvattomat. Bikinirajat siistin.

Kuppikoko on 70B ja paino 54 kg.

AP

Vierailija
10/15 |
27.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Verotettavat tulosi vuoden 2011 verotuksessa?

Vierailija
11/15 |
27.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en noita verotietoja muista ja veroista muutenki oon ihan ulalla (isä opettaa mua kokoajan). Noloa, myönnän, mutta antakaa anteeksi. Veronpalautuksia kyllä on tulossa vähän päälle 980 euroa.

AP

Vierailija
12/15 |
27.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on pankkitilisi tämänhetkinen saldo ja omistatko kiinteistöjä, osakkeita tai muita arvopapereja?

Vierailija
13/15 |
27.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en noita verotietoja muista ja veroista muutenki oon ihan ulalla (isä opettaa mua kokoajan). Noloa, myönnän, mutta antakaa anteeksi. Veronpalautuksia kyllä on tulossa vähän päälle 980 euroa.

AP

Etkö tiedä miksi veroja kerätään? Oletko 22 vai 12?

Vierailija
14/15 |
27.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän miksi ja miten veroja kerätään. Tarkoitin etten muista omia verotietojani, enkä häpeäkseni paljoa niitä tutkinutkaan kun paperit postissa saapui ==> olen ulalla. (Ainakin enemmän kun tahtoisin olla.)

Pankkitilien saldoa en muista. Omistusasuntoja ei ole. Asun vuokralla.

AP

Vierailija
15/15 |
27.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sullahan pitäisi olla vaikka mitä mielenkiintoista tekemistä. Opisekella uutta, matkustaa uusiin maihin jne