Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä en tajua kavereita, jotka pommittaa Naaman pelipyynnöillä. ARGH.

Vierailija
27.05.2012 |

Mä pelaan kyllä muutamaa peliä ("pallo" pelejä + Pioneeria + Gardens of timesia), mutta en ole kiinnostunut muista peleistä.

Mutta eikös jotkut kaverit pommita noilla pelipyynnöillä, vaikka kuinka ignooraa ne, mutta ei mee jakeluun, ni ei mee.

Ja blokatakkaan ei viittis, siis noita pelejä.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
27.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on joka pelin listassa ja kaverisi eivät lahjoja lähettäessään jaksa seuloa, että kenelle lähettävät mitäkin.

Peli lähettää myös omiin nimiinsä pyyntöjä, jos olet sen sallinut

Vierailija
2/3 |
27.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kattonut jotain peliä ja hyväksynyt sen, sä näyt automaattisesti toisen kaverin "pelilistoilla" Kannattaa ottaa itsensä pois niistä peleistä jotka ei kiinnosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
27.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kyllä niissä peleissä, mitä mä pelaan, näkyy erikseen ne ns. pelikaverit ja toinen lista on sitten, missä näkyy kaikki kaverit, jotka eivät ole blokanneet kyseistä peliä.

Ja kyllä mä osaan esim. katsoa, etten lähetä kahdelle kaverille (joiden nimet roikkuu pelaaja listassa, mutta jotka eivät enää pelaa kyseistä peliä) eism. lahjapyyntöjä tms.

Itse sain tarpeekseni Cafe World pelipyynnöistä, niitä pyyntöjä tuli valehtelematta parhaimmillaan 20 per päivä.

Sain tarpeekseni ja ihan huvikseni kokeilin sitten peliä, joka olikin TÄYSIN paska. Unohdin blokata pelin ja kappas, viikon loman aikana sivulle oli sitten tungettu 80!!!! peli juttua, onneksi mulla oli asetukset jääneet niin, että jos joku postaa mun sivulle, niin ne postaukset näkyy vaan mulle.

Siis järki hoi, pitäs se vähän miettiä ennen kuin rupeaa spämmäämään toisten seiniä :/

Tuostakin ongelmasta päästiin, kun blokkasin koko pelin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän viisi