Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Synnytitkö pimppa ajeltuna?

Vierailija
26.05.2012 |

Olen aina ajatellut, että kaikki ovat myös raskaana ollessaan ja synnyttämään mennessään noin niinkuin suurinpiirtein siistineet alapään karvoitustaan. Tuttava valmistuu kohta kätilöksi ja väittää päinvastaista. Olenko siis ollut jotenkin nolo ja outo, kun minulla joka synnytyksessä ollut alapää ajeltuna lukuun ottamatta pientä kolmiota. Ja jos jollakulla tarve viisastella niin myönnän - ei ole ehkä pointti synnytyksessä, mutta löytyy täältä paljon tyhmempiäkin aloituksia.

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
27.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se nassikka sieltä pöpeliköstä putkahtaa kuin Viidakon Ykä konsanaan, for godness sake. Ei ne sitä sinne takasin tuppaa vaikka kunnon tuhero oliskin. Se tuhero ei ole muutenkaan päivänsankari vaan se jolla on synttärit.

Näinhän se on! Enpä usko, että synnytyssalin henkilökunnallekaan karvaisuudella tai karvattomuudella on juuri merkitystä.

Hyvä tuttavani on neuvolalääkärinä ja myös ollut synnytysosastolla töissä. Käydään samassa uimahallissa talven aikan useinkin. Hänellä en koskaan ole karvaa nähnyt alapäässä joten jollain siistillä keinolla pitää ne poissa. Hän ei ainakaan "vaadi" synnytykseen tulevilta karvoja sinne..

Itsekin ajelen ja joskus käyn sokeroinnissa, kuten ennen synnytystä esim.

Vierailija
42/46 |
27.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli siistitty, kuten aina. Mahan kanssa oli kyllä hankalaa itse siistiä, mutta mies avustaa oikein mielellään. Luonnontilapuskaa mulla ei ole ollut kuin ehkä joskus 90-luvulla, jos silloinkaan, en enää muista tarkkaan.

Mä muuten luulin ennen, että jos ei itse ole sheivannut, niin kätilöt sheivaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
27.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän että sairaala henkilökunta ei vaadi, mutta parempi jos ne karvat ei häiritsisi.

Olen sair.hoitaja ja itse kyllä menin synnytykseen karvat ajeltuna.

Vierailija
44/46 |
27.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun puhuttiin, että synnytyksessä kätilö ajaa karvat pois. Koettiin jotenkin häpeälliseksi tuo alapään karvojen kokonaan poisajelu. Bikinirajat kyllä siistittiin, mutta muuten oltiin niistä karvoista ylpeitä.

Oman äidin kertoman mukaan hän ajeli karvat ennen laitokselle lähtöä koska pelkäsi kätilön tekevän haavoja. Suositteli minullekin että ajelisin karvat ennen synnytystä kuten teinkin.

Vierailija
45/46 |
27.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on nyt neljä lasta, enkä kertaakaan ole alapäätä "ajellut" ennen synnytystä. Vähän olen siistinyt bikinirajaa, kuten aina muutenkin, mutta siinä kaikki.

Vierailija
46/46 |
27.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on nyt neljä lasta, enkä kertaakaan ole alapäätä "ajellut" ennen synnytystä. Vähän olen siistinyt bikinirajaa, kuten aina muutenkin, mutta siinä kaikki.