Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voisitko asua hautausmaan vieressä niin, että esim. makkarin ikkunat osoittavat hautuumaalle?

Vierailija
26.05.2012 |

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
27.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ahdistaa kuolevaisuus. All Things Must Pass.

Itseä voisi ahdistaa Zombie-apokalypsin aikaan.

Vierailija
2/37 |
27.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisipahan kerrankin rauhalliset naapurit. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
27.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

aivan ihania vanhoja puita kasvaa ikkunan edessa tien toisella puolen. tykkaan myos kayda siella kavelemassa.

Vierailija
4/37 |
27.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole pelännyt hautausmaita tai kummitustarinoita sitten lapsuuden.

Mutta kuten joku ylhäällä sanoi, zombie-invaasion aikana saattaisi vähän haitata :D

Vierailija
5/37 |
27.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos talo on ainoa asuintalo hautausmaan vieressä niin voisi olla turhan kolkko paikka. Tiiviimmin rakennetussa ei niin merkitystä.

Mä asuin lapsena kylässä jossa kirkko hautausmaineen oli erikseen etäällä kaikista asuintalosta. Pelkästään sen ohi pyöräileminen iltapimeällä oli kammottavaa.

Vierailija
6/37 |
27.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin suorasäriset ovat yleensä rauhallisia kavereita.

Vierailija
7/37 |
27.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin suorasäriset ovat yleensä rauhallisia kavereita.

Tosin kirkonkellojen kilinä ei välttämättä houkuttelisi

Vierailija
8/37 |
27.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen suuresti tuttavaperhettä, joka rakensi aivan hautausmaan viereen talonsa. Tuntuisi aika karulta.

Vierailija
9/37 |
26.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hautuumaillahan on kaunista ja rauhallista. Ei mua satunnaiset hautaanpanijaiset häiritsisi ainakaan, eihän ne yöaikaan tapahdu.

Vierailija
10/37 |
26.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen asunut koko lapsuuteni ja vanhempani asuvat siinä vieläkin.

Vierailija
11/37 |
26.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hautausmaat ovat kauniita, hoidettuja, puistomaisia ja hiljaisia. Voi myös olla varma, ettei ikkunan eteen rakenneta mitään lähiöräkälöitä, betonibunkkerikerrostaloja tai mitään muitakaan taloja, kauppakeskuksia ym. Eli hautausmaa naapurina olis todella loistava, jos kohdalle osuisi. Isoäitini asui yhden vanhan ortodoksikirkon naapurissa ja se näkymä oli kuin kaunis taulu makkarin ja olkkarin ikkunasta.

Vierailija
12/37 |
26.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen asunut. Mikäs siinä. Mukava sitä on katella. Joka ilta kynttilävalaistus.

Vierailija
13/37 |
26.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä ihmiset puuhasteli siellä. Näkyi meidän ikkunasta (3. kerros). Mutta kaunis paikka, jossa paljon kukkasia kesäisin.

Vierailija
14/37 |
26.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä! Varmastikaan tätä ei välttämättä kuitenkaan tulisi kauhean syvällisesti pohdittua, jos talo olisi muuten upea.

Vierailija
15/37 |
26.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossain kaupunkiasunnossa asia ei haittaisi, mutta kerran pohdin asiaa syvällisesti kun oli yksi kiva talo myynnissä hautausmaan vierellä. Tulin siihen tulokseen, että se ahdistaisi ja häiritsisi kuitenkin jollain tasolla, joten en mennyt katsomaan.

Vierailija
16/37 |
26.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

synnytyssairaalan vieressä asuminen.

Vierailija
17/37 |
26.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen asunut myös talossa johon murtauduttu ja johon on kuollut 2 ihmistä. Elämä on.

Vierailija
18/37 |
26.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja itse asiassa asumme. terassilta näkymät metsään ja hautuumaalle, jossa komeat kynttilämeret aina joulun aikoihin ja muinakin talven pimeinä pyhinä. rauhallista ja kaunista kaikin puolin - ja hiljaista...

Vierailija
19/37 |
26.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis olisko ok, jos hautausmaa alkaisi n. 20 m päästä kotipihalta? Kävin vähän kävelyllä ja lähin hautapaasi kuuluu 7-vuotiaalle tytölle. Meillä perheessä 8-vuotias tyttö. Tuntuu vähän ilkeälle

Ap

Vierailija
20/37 |
26.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsuudesta ihan tuttua. Oli mielenkiintoista kuunnella kirkonkellojen ääntä ja katsella kun ihmiset menivät juhlavasti pukeutuneina hautajaisiin. Hautausmailla on sitäpaitsi paljon elämää. Kauniita kukkia ja paljon oravia :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi yhdeksän