Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt itkettää.Vihdoinkin raskaana ja juurikin siitä kierrosta

Vierailija
26.05.2012 |

jossa kännipäissäni petin miestäni yhden yön tuttavuuden kanssa.Saatna YHDEN ainoan kerran 11v avioliiton aikana.Me on kärsitty lapsettomuudesta ja nyt mua jotenkin liikaa pelottaa että tämä raskaus ei ole mieheni aikaansaannosta.Kivittäkää, vihaan itseäni.

Mutta mitä mä teen?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
26.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lasta melkein vuosi, ja tuona aikana petin miestäni muutaman kerran. Siinä kierrossa mistä tulin raskaaksi, olin myös pettänyt. Alkuraskaudesta panikoin, mutta mä ihan oikeesti unohdin koko asian raskauden edetessä. En edes enää muistanut pettäneeni. Tiesin, että mieheni on lapsen isä.

Kun lapsi syntyi, ei ollut isästä epäilystä, oli tosi paljon mieheni näköinen. Ja on edelleen, 10-vuotiaana. Jossain vaiheessa muistin sen pettämisasian, ja huokaisin syvään, että onneksi lapsi on mieheni.

Tsemppiä sulle! Onko tuo mies jonka kanssa petit kovin erinäköinen kuin miehesi?

saattaisit yllättyä! Sillä joskus sitä vaan näkee mitä haluaa.

tässä tapauksessa ei ole kyse siitä. Ei voi erehtyä ulkonäön perusteella. Ei ole kyse vain mun mielipiteestä. Ei tarvetta testeille, kiitos vaan.

Vierailija
22/27 |
26.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tuo mies jonka kanssa petit kovin erinäköinen kuin miehesi?

Tavallisen suomalaisen näköinen,niinkuin miehenikin.Pitkiä ja vaaleita molemmat.Mutta ei tämä nyt ole se pointti,vaan se,miten tällasen asian kans pystyy elämään?jos pystyy?Hattua nostan teille jotka olette kyenneet.Mun psyyke vissiin liian heikko.ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
26.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

myös aikanaan mieheni kanssa lapsettomuutta ja pahinta, mitä siinä surussa olisi voinut tapahtua olisi ollut, että hän olisi pettänyt ja tehnyt toisen naisen raskaaksi! En olisi ikinä voinut antaa sitä anteeksi, enkä rakastaa tuota lasta kuin omaani.

Nyt on kaksi ihanaa yhteistä lasta kylläkin, mutta ne lapsettomuuden tunteet on kyllä sen verran tuoreessa muistissa, että tuo olisi ollut pahinta.

Vierailija
24/27 |
26.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lasta melkein vuosi, ja tuona aikana petin miestäni muutaman kerran. Siinä kierrossa mistä tulin raskaaksi, olin myös pettänyt. Alkuraskaudesta panikoin, mutta mä ihan oikeesti unohdin koko asian raskauden edetessä. En edes enää muistanut pettäneeni. Tiesin, että mieheni on lapsen isä. Kun lapsi syntyi, ei ollut isästä epäilystä, oli tosi paljon mieheni näköinen. Ja on edelleen, 10-vuotiaana. Jossain vaiheessa muistin sen pettämisasian, ja huokaisin syvään, että onneksi lapsi on mieheni. Tsemppiä sulle! Onko tuo mies jonka kanssa petit kovin erinäköinen kuin miehesi?

Vierailija
25/27 |
26.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että harvan mielestä miehellä on mitään oikeutta tietää

tai että ketään ei oikein kiinnosta että mies luulee liki 10kk että oma lapsi tulossa

ihme kusetusta

nyt ap kasvata selkäranka ja kerro miehelle totuus voi sitten itse miettiä haluaako olla mukana enivei vai tehdä dna-testejä jne

ja minusta kyllä myös sen toisen miehen kuuluisi saada tietää että mahd jälkeläinen tulossa

ihan omituista touhua että miehillä ei olisi mitään oikeutta saada tietää jälkikasvustaan

Vierailija
26/27 |
01.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jonka miehelle voi tehdä, on että pistää hänet kasvattamaan toisen lasta omanaan. Suoraan sanottuna paha saa ihminen olla, jos niin tekee.

Vierailija
27/27 |
01.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko kuulleet kondomeista? Paitsi raskaus, myös taudit ovat mahdollisia. Sinuna kävisin sukupuolitautitesteissä ja kertoisin miehelle, jolla todellakin on oikeus tietää. Miten voit edes harkita muuta?!