xxxx--Truplattimet tiistaipäivään--xxxx
Kommentit (26)
Jellona kiva että saat pari extrapäivää huilia loppuvuoden kiireiden välissä! eikä ole kauaa äippälomaankaan, joulu tulee äkkiä kun on paljon hommia ja sitten onkin enää sulle viimeinen rutistus!
Hönttä pahoittelut minultakin tädistä, se vihoviimeinen eukko. lukitse se nyt kunnolla sinne vajaan, en halua sitä hätyyttämään ketään meistä!
Mirulii voimia väsymykseen!
Nekku eiks oo kiva kun sun mies ja isä tolleen viettää aikaa keskenään :) musta kuulosti aika ihanalle! mitäs marsuloille? jokos tytön nimi on muotoutunut suuhun?
Emma olis kiva nähdä sinuakin pikkujouluissa, jos vaan kykenet tulemaan!
Axe siis sulla synttärit pikkujoulupäivänä!? nyt kun vielä plussaisit niin saisit kivan synttärilahjan :) mäkin toivon sulle sormet ja varpaat kippurassa sitä plussaa bdbdbdbdbbdbbdb
Katzu vaikeita päätöksiä noi varsinkin kun ne pitää tehdä niin pitkän ajan päähän! toisaalta vois sitten olla huoleti kun tietää että on töitä äippäloman jälkeenkin.
Marieela sä jaksat kuitenkin olla niin pirtsakka oksentelusta ja pahoinvoinnista huolimatta! aikamoinen supernainen sinäkin! :)
Neidin mies tulee huomenna kotia ;D
nyt täytyy painua pehkuihin!!! Kauniita unia, vauvakuvia :D
Taas olen viettänyt hiljaiseloa tän palstailun kanssa, viikonloppu oltiin reissussa ja sit viikko on alkanut taas hurjaa vauhtia. Mut eiköhän tää taas tästä. Nyt ainakin tuntuu siltä, että pahin väsymys ja ällötys on ohi *kopkopkop!!!*, mistä olen tietty tosi iloinen. Kiva, kun voi syödä ja ajatella syömistä ilman, että oksettaa.
Jaksuja vaan kovasti pahoinvoinnista ja väsymyksestä kärsiville. Ainakin MARIEELA taitaa edelleen kärsiä oikein kunnon ällötyksestä ja MIRULII kamppailee väsymyksen kourissa. Mustakin tuntui toi väsymys nyt paljon pahemmalta kuin tyttöä odottaessa ja uskon kans sen johtuvan siitä, että silloin tosiaan sai levätä, kun halus.
TIITIKKÄ kirjoitteli joskus tässä tuntemuksistaan tätä palstailua kohtaan yms. Ymmärrän hyvin kyllä tunteesi, luulen, vaikken ole itse samassa tilanteessa ollutkaan. Olen kyllä samaa mieltä kuin joku muukin, että eihän sitä koskaan tiedä, milloin mies sit onkin valmis, se voi käydä nopsaankin. Valitettavasti siinä on myös se vaihtoehto, että ei käy:(... On varmaan tosi turhauttavaa, kun toinen ei lasta halua ilman mitään varsinaista syytä (tai siis kai hänellä syynsä on, muttei kerro) eli ootte tosiaan naimisissa ja miehellä on vakiduuni jne. Tsemppiä kovasti, toivotaan, että käännös parempaan tapahtuu pikaisesti ja pääsette tuplailemaan!:)
HÖNTÄLLE pahoittelut tädistä:(.
PIIPAA: ymmärrän sua oikein hyvin! Meilläkin joskus samanlaista, lievempänä tosin. Ja tietty meillä on luonnollistakin, että mies tekee asioita tavallaan ja minun pitää niihin sopeutua, koska mies on kotona tytön kanssa ja mä päivät töissä. Mutta kyse on tällöin aika pienistä asioista, isommista pitää mun mielestä päättää yhdessä ja sit tosiaan olla molemmat samoilla linjoilla myös käytännössä. Eihän siitä mitään tuu, et toinen vanhemmista vesittää toisen kiellon tms. Tsemppiä sullekin, jospa se siitä, kun mieskin taas kotiutuu.
Ainiin, vielä omanapaisesti tähän loppuun, että nyt sit eka meidän työpaikalla arvas, että oon raskaana:/... Ja yllätys, yllätys, näki sen NAAMASTA!!! Se onkin sellainen 50+ eli samoja ikiä anopin kanssa, et kaipa niillä on tapana nähdä raskaudet naamasta/silmistä eikä suinkaan mahan seudulta;)... No, se sanoi, ettei siitä nyt vielä tee julkista, mut mulle tuli sit semmonen olo, että voishan sen sit kohta kertoo muillekin, kun eihän se mitenkään pysy salaisuutena sinne tammikuun loppuun (koeaika siis päättyy silloin)... Kun tää maha pukkaa itteään ulos ihan tosissaan. Ja sama kai se, saako potkut (jos saa) nyt vai joulun jälkeen, paitsi tietty rahallisesti... Hmm, täytyy miettiä vielä.
Ehdottakaas TALVIKKI ja TIITIKKÄ niitä tapaamisaikoja, mulle käy ne viikonloput parhaiten, etten oo ihan zombie...
Hyvää yötä!!
ihan totta tuo salassapitovelvollisuus, mäkin sitä mietin aina kun työjuttuja täällä puhun ja muutenkin kun tällä alalla ollaan ja monet kaveritkin on. sitä on jankutettu koulussa niin paljon että on iskostunut takaraivoon :)
ja mikä niissä testeissä sit oikeestaan on, jos ne kerran reagoi vaan siihen raskaushormoniin niin mistä se haamu sit tulee? siis ihan vaan mielenkiinnosta kysyn kun en tiedä niistä mitään.. niinhän sitä tosiaan sanotaan ettei ne oo luotettavia. joten nyt katseet perjantain testaukselle!!! *supersäteet plussan puolesta*
nyt sinne sänkyyn! Ciao!
Toisaalta kummallista, JOS olis raskaana, että miten haamu ei olisi vahvistunut 5vrk:ssa. Joten EN usko niihin YHTÄÄN, heh! :D
T: A, joka EI ole raskaana!
Enhän minä malta pysyä täältä poissa :) varsinkin kun siivosimme lasten kaappeja ja laitoin pieneksi jääneitä kassiin naapureita varten, jolloin kävimme seuraavanlaisen keskustelun:
Mies: Etkö halua säästää niitä?
Minä: Meinaatko että meillä vielä olis tarvetta?
Mies: Kyllä varmaan joskus...
Piipaa: Kun mies ei ole pitkään aikaan nähnyt lapsia, ei muista miten rasittavia ne joskus voi olla ja siksi pinnakin kestää pitempään. Meillä on kans sama kuvio jo yhden illan poissaolon jälkeen, koskee sekä isää että äitiä. Se joka on ollut kotona lasten kans, on jo ihan raivona, ja toinen haluaa ja jaksaa luovia. On meilläkin käyty kasvatuskeskusteluja lasten edessä vaikka yhdynkin mielipiteeseen ettei pitäis... Koita jaksaa...
Nyt taas unohdin mitä piti kommentoida...
[b]Nekku:[/b] mulla tuli mieleen, että tietääkö sun mies, että kirjoittelet sen kokemuksia harjoittelusta täällä? Ei tarkoita tätä millään pahalla. Eihän asia mulle kuulu, musta on vaan tullut vainoharhainen vaitinolovelvollisuuden kanssa ja olisi ikävää jos joku sattuisi tunnistamaan tapauksen. Vaikka tapauksessa ei mitään salaista olekaan, niin pelkkä henkilöllisyyden tunnistaminen on väärin. Ambulanssissa ei kuitenkaan joka päivä synnytetä Suomessa.. Jos asianomainen tunnistaisi itsensä, niin voisi nostaa metelin. En kyllä tiedä tuliko muilla hoitoalan ihmisillä edes mieleen tämmöinen(?), voi olla, että mä vaan höpisen turhia;)
[b]oma napa:[/b] Mähän sanoin sen viime perjantaisen olleen puhdas nega. No, heitin sen 10 min. jälkeen roskiin ja nyt olen päivittäin vahdannut sitä (on vessan roskiksessa, siksi tallessa;)) ja " roskishaamuhan" sekin on! No, eihän tällä ole mitään väliä koska se on EPÄLUOTETTAVA!!! *takoo päähän*
[b]galluppiin:[/b] Meillä on yhteisenä harrastuksesa veikkaus ja englannin valioliigan katsominen;) Joskus katsotaan leffoja ja syödään burritoksia. Ja onhan tukiperheenä oleminenkin kai jonkinlainen " harrastus" .