Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä saisi lyhyet legginsit/pyöräilyhousut hameen alle?

Vierailija
26.05.2012 |

Hamekausi alkamassa, mutta haluaisin hameen alle jotain muuta kuin pelkät alkkarit. Saako jostain polven yläpuolelle olevia legginsejä/pyöräilyhousuja? Ne estäisivät reisien hankautumisen yhteen ja nolostumisen hameenhelman noustessa tuulenpuuskan takia, mutta ne eivät kuitenkaan näkyisi hameen alta.

Mulla on parit lahkeelliset alkkarit, mutta tuollaiset pyöräilyhousujen tapaiset olisivat paremmat. Voi kun jostain vielä löytäisi niitä 80-90-luvun kiiltäviä ja liukkaita pyöräilyhousuja!

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
26.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

urheiluliikkeissä on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
26.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

muistaisin nähneeni kanssa tuollaisia..

Vierailija
4/12 |
26.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

poistoissa 3 e.

Mutta liukaspintaisia kaipaan minäkin.

Vierailija
5/12 |
26.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gina Tricotia ei ole lähellä, joten niiden valikoima on pois laskuista. Lindexillä ja KappAhlissa oli polven alapuolelle olevia, ei siis just sellaisia kuin haluan. Täytyypä käydä pyörähtämässä Seppälässä ja Tarjoustalossa (eikös se ole samaa puljua Vapaavalinnan kanssa) ja pitää muutenkin silmät auki.ap

Vierailija
6/12 |
26.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

juu, tarjoustalo samaa ketjua

olivat jumppavaatteissa

Vierailija
7/12 |
26.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja toiset CM:stä.

Vierailija
8/12 |
26.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne rullaantuvat ylöspäin ja vihaan "sukkahousukangasta". Haluan siis sellaiset vähän paksummat, trikoosta tai siiltä kiiltävästä matskusta olevat. ap

Vierailija
9/12 |
26.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan sovittaa ensin eikä minulla ole mitään hajua gt:n koosta.

Täytyy käydä myös marketeissa katsomassa! ap

Vierailija
10/12 |
26.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

polven alle ylettyviä voi hilata hieman ylöspäin, niin ovat sopivan mittaiset. Itse olen käyttänyt nilkkapituisia polven alle hilattuina aivan mainiosti.

Vierailija
11/12 |
26.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

polven alle ylettyviä voi hilata hieman ylöspäin, niin ovat sopivan mittaiset. Itse olen käyttänyt nilkkapituisia polven alle hilattuina aivan mainiosti.

vaikkei se aina tunnu kovin mukavalta, mutta mieluummin ottaisin lyhyemmät jos sellaiset vain löytäisin! Mulla on muutama vähän "hienompi" hame joita tykkäisin pitää arkenakin, mutta en halua, että niiden alta näkyy legginsit. Siksi haussa lyhyemmät.

Monta hyvää vinkkiä tullut, kiitos niistä! ap

Vierailija
12/12 |
30.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lindexiltä löytyi "bikerit", 40 den legginsit, jotka ovat pyöräilyhousumittaisia! Ostin parit kokeeksi. Hintaa oli 3.95, joten ei ole iso menetys jos jäävät käyttämättä.

http://www.lindex.com/fi/alusvaatteet/sukat-sukkahousut/sukkahousut-leg…