Vanhat Aku Ankan taskarit
Mulla on iso matkalaukullinen noita...varmaan 5-15 vuotta vanhoja...
Onko niillä minkälainen jälleenmyyntiarvo?
Ja mihin kannattaisi myydä?
Kommentit (16)
Tuossa on neljä aku ankan taskaria vuodelta 1970 jotain... ja noin sata aku ankan taskukirjaa.
noin 20 roope ankkaa.
4 isoa aku ankan KIRJAA.
Ajattelin pyytää yhteishintana 150 euroa..
Eli yhden hinnaksi tulisi noin 1e..
Niidenhän on tehtävä voittoa itselleen.
1-2e/taskukirja on kirppiksillä hinnat. Ja divari pyytää 2e/kpl, harvinaisemmista enemmän - jos on ensimmäisen painoksen.
Vanhat Aku Ankan taskukirjat kiinnostaisivat kyllä - ei Roopet.
Tarkoititko niitä isoja valko- ja kovakantisia Ankka-kirjoja?
Mihin meiliosoitteeseen voisin ottaa yhteyttä?
neljä sellaista isoa kovakantista kirjaa.
Kaikki tosi hyvässä kunnossa.
Niin taskarit kuin kirjatkin.
Varmaan puolet noista akkareista on jostain 97-99-2000 vuosilta ...neljä tosiaan sieltä 1970 alkupuolelta niitä ensimmäisiä taskukirjoja.
että jos noi jättikirjat on hyväkuntosia ensipainoksia niin voisit saada niistä pelkästään ton ajattelemasi 150 euroa...
ensipainokset ovat arvokkaita (siis alkupään numerot) 1 taskari on tietty todella arvokas,niitä on ensipainoksena todella harvoin saatavilla.
Myös 2. painoksesta maksetaan ihan hyvin (alkupään numeroista)
Jos jollain vielä tarvetta, niin täällä olisi tarjolla yli 300 taskukirjaa. 1,5e kpl. Ota yhteyttä jos kiinnostuit. antti.seppa@suomi24.fi
mä voin myydä sulle pari Aku Ankan taskukirjaa jos haluat :--D ota yhteyttä JOS kiinnostaa
katzka@windowslive.com
Meillä paljon mieheni 70-luvulla ostamia pokkareita, ihan ne ekatkin mitkä ilmestyneet, niistä varmaan jo saisikin jotain.
Mutta eipä me niitä myydä, nyt niitä lukee lapsemme:)
Minulle kelpaisi Aku Ankan taskikirjat 1e hintaan. Maksan toimituskulut jos eivät naapurissa sijaitse :) Keskiviikko lehtiä 50/60/70 luvuilta voi myös tarjota jos löytyy varastosta.
larppis555@luukku.com
Mulla on vitosesta lähtien ensipainoksina seuraavat 200 taskaria ja tokapainokest ekoista lisäksi
Ja ajattelin että kyselet jotain Aku Ankka kuvioisista kalsareista, esim. pesuohjetta tms... ;D Silti avasin ketjun....
Moi..
Onko sulla akuja vielä myynnissä....?:) Otathan pian yhteyttä.. t:mika jkl..
avamatilda@gmail.com :D
aina yleensä käytän hotmailia ni tulihan se sieltä :D
Mutta siis gmailin osoitteen annan tänne teille.
missäpäin asut?
itse asun vantaalla