mitä teette kun naapurit riitelee
Meille on sattunut kerrostalossa huutamalla riitelevät naapurit. Lapset keskenään kavereita, mutta vanhempien riidat käydään huutamalla ja valitettavasti se kuuluu meillekin. Äiti huutaa myös päivittäin lapsille.
Kun huuto alkaa, niin mä käännän radiota kovemmalle ja suljen ikkunat. Jos ollaan ulkona, niin lähdetään muualle leikkimään. Lapset kyselee, että miksi niiden äiti on aina niin vihainen.
Onko tuo huutaminen ihan normaalia vai onko mulla vaan tosi huono sietokyky? Mua ahdistaa ne lapset siellä huudossa.
Ja kyllä, meilläkin riidellään. Mutta ei huudeta eikä haukuta toisia.
Kommentit (6)
minä yleensä kuuntelen korvat höröllä, mistä asiasta riidellään, ja kerron sitten hihitellen miehelleni illalla.
onnekseni ei vielä ole moisia naapureita ollut, toivottavasti ei jatkossakaan. Ja onneksi lapseni ovat jo sen verran isoja, että voitais ihan asiallisesti heidän kanssaan siitä puhua.
Mun serkkujen vanhemmat ovat kyllä aikalailla tuollaisia, tai siis olivat aikoinaan, nykyään ihan hiljaisia hissukoita, mutta aikanaan ääntä lähti ja jokaiselle perheenjäsenelle. Inhosin sitä silloin lapsena, enkä vieläkään oikein kestä kuulla huutamista, riitelyä isosti.
Omat lapset ovat kyllä jonkin verran opettaneet vähän sietämään :)
Seinänaapurit erosivat minulle ihan yllätyksenä, kun en kuullut heidän huutoriitojaan seinän läpi.
Seinänaapurit erosivat minulle ihan yllätyksenä, kun en kuullut heidän huutoriitojaan seinän läpi.
Edellisessä kämpässä oli naapurin FROM HELL (tai niitä oli monta, kun kämpän asukkaat vaihtu tuhkatiheään, mutta tää pariskunta oli toiseks pahin. Pahin soitti musiikkia täysillä joka helvatan ilta ja yö).
Mutta siis joka tilipäivä se riita alkoi, siellä meni luultavasti yksiön kalustus uuteen uskoon joka kerta (kuului kuinka huonekalut lenteli päin seiniä).
Kukaan ei tehnyt mitään..
Sitten pari kertaa muijaa mukiloitiin ja muija huusi apua, niin sitte soitettiin poliisit paikalle.
Meillä ei edes ole erityisen heikot seinät, normaalit äänet eivät kuulu läpi. Mutta ne vaan karjuu niin kovaa kun riitelevät, että välillä saa sanoistakin selvää.