MAUTONTA MTV3 nettisivuilla näyttää peitettyjä ruumiita
kuvagalleriassa.
Kommentit (28)
näytetään kasvotkin. Tälläisista jutuista tehdään tunnin uutisia ja kaikelle annetaan kasvot. Rikolliset ei piilottele huppareissaan. Suomessa on kaikki hys hys ei nimiä ei naamoja.
aion tehdä närkästyneen avauksen samasta asiasta. Minusta todella asiatonta ja omaisia varmasti loukkaavaa. Toivottavasti poistavat sen kuvan pian. Tekisi mieli laittaa palautetta mtv3:lle. Ällöttävää journalismia.
Ei ole mautonta vaan tyydyttävät ihmiset uteliaisuutta Kävithän sinäkin katsomassa. :=) Paljon klikkauksia ja mainostajat kiittää ja rahaa virtaa MTV3:lle.
en todellakaan odottanut, että jotain tuollaista rävähtää silmien eteen.
-ohis
joka ei halua tajuta sitä tosi asiaa, että kuolema on olemassa. että maailma on paha paikka.
miksi ihmisiä pitäisi jotenki varjella totuudelta? jokainen meista kuolee joskus, se on hyvä ettei se asia pääse unohtumaan ap:ltakaan. Vaikka siitä sit joutuukin muistuttaa tälläisillä kuvilla.
Ihmiset nykyaikana pelkää ihan turhaan kohtuuttomasti kuolemaa. ENnen vanhaan kuollutta pidettiin tuvassa perheen luona jonkin aikaa kuolleena ennen hautuuta... kuolema oli läsnä eikä sitä peljätty niiiin paljoo. Se uskallettiin kohdata.
peitetyn ammatin tai nimenkin? Sehän se olisi hienoa journalismia, nyt jäi puolitiehen.
tajuan että kuolemaa on olemassa ja rotten-sivustoillekin paikkansa.
Totuus on eri asia kuin hienotunteisuus, ennen poistettiin lakki päästä kun kuollutta kuljetettiin autolla ja lehdessä ei näytetty ruumista peitettynä.
Kuoleman kohtaaminen on eri asia kuin revitellä sillä, töissäni kohtaan kuolevia saattopotilaita joten itse kuolema ei ole minusta pelottavaa, olen varmaan nähnyt kuolleita enemmän kuin keskivertokirjoittaja.
MTV3 voisi vielä laittaa kuvatekstinkin siihen kuvan alle:
"Välikohtauksessa surmansa saanut oli 18-vuotias hyvínkääläinen nainen. "
Nythän me jo tiedämmekin kuka se siinä kuvassa on, eikös?
Montas kuollutta tapauksessa oli ja monta peitettyä kuvaa?
Av-palsta voi revitellä facebook-kuvilla, nimellä ja kotiosoitteilla kuten tapana, eikös?
Jos uhri olisi minun lapseni en haluaisi hänestä tuolalisia kuvia julkaistavan uteliaiden iloksi.
ap
Kyllä siinä kuvatekstissä kerrottiin että kuollu oli 18v, viikon päästä ammattiin valmistumassa ollu nuori nainen.
muita kuolleita ei tainnu ees olla, vain haavoittuneita.
toivoisin myös, että kukaan ei menisi katsomaan kuvia Hyvinkään ampumispaikalta. Mitä siellä muuta kuvittelee näkevänsä kuin kamalia kuvia?
Silloin niitä ei jatkossakaan tulisi.
Mutta niinhän se, mitä kauheampi tapaus, sitä enempi sitä uutisoidaan, sitä enempi siitä ihmiset tietoa janoaa.
sitä ei voi kieltää. Ruumis peitetty valkoisella lakanalla, käsilaukku auki vieressä.
Mä olen kyllä sen verran herkkä ihminen, etten välttämättä haluaisi nähdä moisia kuvia.
mutta missäs kuvaajan nimi? Eikös ne pidä merkitä yleensä tekijänoikeudellisista syistä kuvan viereen?
Kävithän sinäkin katsomassa. :=)
Paljon klikkauksia ja mainostajat kiittää ja rahaa virtaa MTV3:lle.