Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pyytämättä sisään tuleva naapuri

Vierailija
08.08.2022 |

Mulla menee hermot naapuriin. Se kävelee sisään ja tuo tullessaan jotain, esim. kalaa tai sieniä. Mutta mutta... En voi sietää tuollaista! En itse koskaan mene hänen tai kenenkään muunkaan kotiin tuosta noin vain. Ihan täristen raivosta! Laitoin oven lukkoon, eipähän tule enää tälle illalle. Rivitalossa asutaan.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taajamassa ovet pidetään lukossa!

Vierailija
2/17 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkialla pitää tajuta pitää ovet lukossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/17 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moilanen! Naapurista!

Vierailija
4/17 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovien lukitseminen toimii hoitolaitoksissakin. Ainoa tapa pitää pöpit kurissa.

Vierailija
5/17 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joopa joo. Onneton provo.

Vierailija
6/17 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ne sienet sellaisia punaisia joissa valkoisia pilkkuja?

Vierailija
7/17 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun naapuri tuli kans monesti sisään.

Ex vaimooni. Tai no, sisääntulon hetkellä hän oli vielä nykyinen.

Vierailija
8/17 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä missään Muumilaaksossa eletä, ovi lukkoon.

Vierailija
9/17 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rauhallisilla alueilla ei tosiaan pidetä ovia lukossa ihan käytännön syystäkin. Kun koko ajan käydään pihahommissa niin äkkiä sitä jäis ulos ilman avaimia. Miellyttävämpää että ovet on auki. Sitte on tämä naapuriongelma. Meillä auttoi kun ystävällisesti mutta napakasti ilmoitettiin, että oven vieressä on ovikello ja sitä on käytettävä jos haluaa meidän kotiin.

Vierailija
10/17 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on terassin ovi kesällä auki tietenkin ja sieltä sitä tullaan. Kiva, jos joskus ollaan vaikka petipuuhissa.

Vierailija
11/17 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä laittamaan kondomi.

Vierailija
12/17 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rauhallisilla alueilla ei tosiaan pidetä ovia lukossa ihan käytännön syystäkin. Kun koko ajan käydään pihahommissa niin äkkiä sitä jäis ulos ilman avaimia. Miellyttävämpää että ovet on auki. Sitte on tämä naapuriongelma. Meillä auttoi kun ystävällisesti mutta napakasti ilmoitettiin, että oven vieressä on ovikello ja sitä on käytettävä jos haluaa meidän kotiin.

Minun ovessani on sellainen toiminto, että hyvin kätevästi saa oven jätettyä myös auki, siis ei lukkoon, kun olen pihalla. Eikö sinun ovessasi ole?

Vierailija
13/17 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on terassin ovi kesällä auki tietenkin ja sieltä sitä tullaan. Kiva, jos joskus ollaan vaikka petipuuhissa.

Kannattais ehkä olla.... Useimmat lakkaa lompsimasta sisään puuhat nähtyään. Toisia ei sitten haittaa sekään.

Vierailija
14/17 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun ovessani on sellainen toiminto, että hyvin kätevästi saa oven jätettyä myös auki, siis ei lukkoon, kun olen pihalla. Eikö sinun ovessasi ole?

Ja miten se toiminto estää naapuria lampsimasta sisälle?

Vierailija
15/17 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vieläkö on olemassa taloja, joissa ei ole elektronista lukkoa?

Kotona en ole avaimia käyttänyt vuosikausiin...

Vierailija
16/17 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiva kun toiset panee ja ainoa joka tulee, on naapuri terassin ovella.

Vierailija
17/17 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapuri tuli pyytämättä sisälle ja toi jalkasilsan?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kaksi