Pyytämättä sisään tuleva naapuri
Mulla menee hermot naapuriin. Se kävelee sisään ja tuo tullessaan jotain, esim. kalaa tai sieniä. Mutta mutta... En voi sietää tuollaista! En itse koskaan mene hänen tai kenenkään muunkaan kotiin tuosta noin vain. Ihan täristen raivosta! Laitoin oven lukkoon, eipähän tule enää tälle illalle. Rivitalossa asutaan.
Kommentit (17)
Kaikkialla pitää tajuta pitää ovet lukossa.
Ovien lukitseminen toimii hoitolaitoksissakin. Ainoa tapa pitää pöpit kurissa.
Onko ne sienet sellaisia punaisia joissa valkoisia pilkkuja?
Mun naapuri tuli kans monesti sisään.
Ex vaimooni. Tai no, sisääntulon hetkellä hän oli vielä nykyinen.
Täällä missään Muumilaaksossa eletä, ovi lukkoon.
Rauhallisilla alueilla ei tosiaan pidetä ovia lukossa ihan käytännön syystäkin. Kun koko ajan käydään pihahommissa niin äkkiä sitä jäis ulos ilman avaimia. Miellyttävämpää että ovet on auki. Sitte on tämä naapuriongelma. Meillä auttoi kun ystävällisesti mutta napakasti ilmoitettiin, että oven vieressä on ovikello ja sitä on käytettävä jos haluaa meidän kotiin.
Mulla on terassin ovi kesällä auki tietenkin ja sieltä sitä tullaan. Kiva, jos joskus ollaan vaikka petipuuhissa.
Vierailija kirjoitti:
Rauhallisilla alueilla ei tosiaan pidetä ovia lukossa ihan käytännön syystäkin. Kun koko ajan käydään pihahommissa niin äkkiä sitä jäis ulos ilman avaimia. Miellyttävämpää että ovet on auki. Sitte on tämä naapuriongelma. Meillä auttoi kun ystävällisesti mutta napakasti ilmoitettiin, että oven vieressä on ovikello ja sitä on käytettävä jos haluaa meidän kotiin.
Minun ovessani on sellainen toiminto, että hyvin kätevästi saa oven jätettyä myös auki, siis ei lukkoon, kun olen pihalla. Eikö sinun ovessasi ole?
Vierailija kirjoitti:
Mulla on terassin ovi kesällä auki tietenkin ja sieltä sitä tullaan. Kiva, jos joskus ollaan vaikka petipuuhissa.
Kannattais ehkä olla.... Useimmat lakkaa lompsimasta sisään puuhat nähtyään. Toisia ei sitten haittaa sekään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun ovessani on sellainen toiminto, että hyvin kätevästi saa oven jätettyä myös auki, siis ei lukkoon, kun olen pihalla. Eikö sinun ovessasi ole?
Ja miten se toiminto estää naapuria lampsimasta sisälle?
Vierailija kirjoitti:
Vieläkö on olemassa taloja, joissa ei ole elektronista lukkoa?
Kotona en ole avaimia käyttänyt vuosikausiin...
Vierailija kirjoitti:
Kiva kun toiset panee ja ainoa joka tulee, on naapuri terassin ovella.
Naapuri tuli pyytämättä sisälle ja toi jalkasilsan?
Taajamassa ovet pidetään lukossa!