Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Löydänkö ikinä rakkautta?

Vierailija
26.05.2012 |

Siinäpä se kysymys? 30-vuotta ikää, yh-lapsi aina minun vastuulla, joskus mummulla yötä. En tiedä mistä löytäisin aikaa etsiä itselle miestä ja on joku ollutkin kenestä olisin ollut kiinnostunut, mutta tuntuu ettei yhteinen aika riitä ja suhteet vaan lopahtaa. Onko mitään toivoa?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
26.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

halunnut siihen uskoa ja yleensä kaikki potenttiaaliset mies vaihtoehdot on tulleetkin esille silloin kun vähiten olen odottanut. Mutta nyt on kesken juttu ja vaikka mies puhuu ja tekee ihania niin tuntuu ettei homma etene mihinkään. AP

Vierailija
2/4 |
26.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedätkö itse minkälaisen miehen haluat, vai menetkö sillä linjalla että kaikki kelpaa alkuun ja katsotaan sitten tarkemmin? Vähän vaikuttaa siltä että olet yrittänyt rakkautta sellaisten miesten kanssa joita et oikeasti haluaisikaan, kun kaikki jutut ovat noin lopahtaneet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
26.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehen kanssa lähden jatkoille helposti, mutta jos olen ollut kiinnostunut oikeasti tai jos mies on ollut kiinnostunut niin sitten on katseltu muutaman kerran. Tuntuu vain tämä nyky tilanne, kun mies on kiinnostunut ja sanoo tykkäävänsä ja ei saa olla muita miehiä, mutta kuitenkin on ollut viime aikoina kylmähkö, että onko taas tämäkin juttu tässä...

En ole sellaisten miesten kanssa, jotka eivät mua kiinnosta.

Vierailija
4/4 |
06.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkaus löytää sinut!

Näinpä. Itse löysin elämäni rakkauden istuessani veljeni olohuoneessa yksin katsomassa telkkaria. Ovi kävi, maailman ihanin mies käveli ovesta sisään ja hurmasi minut samalla sekuntilla. Olin tuolloin juuri eronnut vuoden on-off suhteesta, tapaillut jotain uutta urpoa kepein mielin, enkä todellakaan odottanut kohtaavani ketään. Ikinä. Mutta niin vain kävi, juuri silloin kuin sitä vähiten kaipasin tai odotin.