Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Löytyykö äitejä joilla työpäivä alkaa jo klo: 6.00?

Vierailija
25.05.2012 |

Miten jaksatte, miten rytmitätte päivän jne. Mulla on yksi 4 vuotias ja toinen jo teini-ikäinen lapsi ja tuntuu täysin mahdottomalta ajatus että pitäisi mennä töihin noin aikaisin. Kulkemiset päiväkotiin, työpaikalle joutuisi tekemään kävellen ja julkisilla. Joten herätyskello pärähtäisi siinä puoli viiden maissa.

Kertokaa jotain positiivista tai sitten mitä vain mieleen tulee!!!!

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
25.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tulen kotiin neljältä.

Ihan jeesisti tämä sujuu.

Vierailija
2/13 |
25.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun työpäivät alkaa aina aamuyöllä, yleensä jossain klo 24-05 välillä. Kotiin pääsen kun työt on tehty, yleensä n.12-15h päästä. Ja siinä yritän hoitaa samalla kahta lasta. Ei suju hyvin, pää on hajota.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
25.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tuleehan siinä ihan kauheita aikoja jos joutuu esim. jättämään lapsen jo edellisenä iltana yöksi hoitoon. Tuskin päiväkodit ottaa lasta viiden maissa hoitoon?

Vierailija
4/13 |
25.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräilen tuntia aiemmin, itseni laitan kuntoon ja juon kupillisen kahvia. Autolla tosin kuljen kun ei tuohon aikaan meiltä meni julkisia. Mies vie lapset (3 ja 4v.) hoitoon ennen kasia ja itse haen kahden jälkeen. Ei mielestäni ole mitenkään ihmeellistä mennä ajoissa töihin. Ihana päästä kotiin ajoissa, lapset ehtii leikkiä, kauppareissut ehdin usein tehdä itsekseni, ja kotona ehtii kotityötkin mukavasti. Illalla lapset menee nukkumaan ajoissa viim, klo 20 ja itse 22 tietämillä. Päikkyjä en pysty ottamaan, kun mulla menee koko rytmi muuten sekaisin (en saa nukuttua yöllä).

Vierailija
5/13 |
25.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työmatkaan menee aikaa vain n 10 minuuttia eikä siis tarvitse mahdottoman aikaisin herätä. Miehen työpäivä alkaa klo 9 ja hän vie lapset päiväkotiin. Hän saa kiskoa lapset sängystä ja huolehtia aamupalan ynnä muut ilot. Minä haen puolestani lapset kello 14 jälkeen.

Vierailija
6/13 |
25.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei lasta tarvitsisi viedä niin aikaisin hoitoon tai sitten jo edellisenä päivänä...

ap

Vierailija
7/13 |
25.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

aamuvuorot klo 6, mutta olen sopinut työpaikalla että tulen vasta puoli 7, koska päiväkoti aukeaa "vasta" kuudelta.

Huono puoli: Lapsi joutuu heräämään ihan liian aikaisin.

Hyvä puoli: Pääsen ajoissa kotiin, jolloin meille jää lapsen kanssa paljon yhteistä aikaa.

Rankkoja noin aikaiset aamuvuorot on kuitenkin. Onneksi mulla niitä on aika harvoin.

Vierailija
8/13 |
25.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaksosvauvat heräävät viiden aikaan. Siinä sitä työpäevää kerrakseen.

Vierailija
9/13 |
26.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänäänkin heräsin klo 5 ja lähden kohta töihin. puoli kolmelta takaisin ja ehtii illalla vaikka ja mitä.

Minulla on kouluikäinen lapsi. Jos olisi päiväkotilainen, päivät olisivat silti hyviä, lapsi aamulla hoitoon jatkamaan unia, pitkät päiväunet päiväkodissa ja illalla paljon aikaa touhuta.

Vierailija
10/13 |
26.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

teki monet vuodet tuollaista rytmiä. Aamulla vaan riittävän aikaisin nukkumaan, ei kai siinä muu auta. Iltapäivästä tosiaan on sitten aiemmin vapaata, tosin sikäli ei hyödytä kun nukkumaan mentävä aikaisin. Mutta jos sattuisi olemaan aamuvirkku ihminen niin eipä kai tuo ainakaan siinä tapauksessa hullumpi rytmi olisi kuin muutkaan :).

Vierailija
11/13 |
26.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puoliso teki monet vuodet tuollaista rytmiä. Aamulla vaan riittävän aikaisin nukkumaan, ei kai siinä muu auta. Iltapäivästä tosiaan on sitten aiemmin vapaata, tosin sikäli ei hyödytä kun nukkumaan mentävä aikaisin. Mutta jos sattuisi olemaan aamuvirkku ihminen niin eipä kai tuo ainakaan siinä tapauksessa hullumpi rytmi olisi kuin muutkaan :).

lisäys tähän, yksinhuoltaja oli silloin.

Vierailija
12/13 |
26.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puoliso teki monet vuodet tuollaista rytmiä. Aamulla vaan riittävän aikaisin nukkumaan, ei kai siinä muu auta. Iltapäivästä tosiaan on sitten aiemmin vapaata, tosin sikäli ei hyödytä kun nukkumaan mentävä aikaisin. Mutta jos sattuisi olemaan aamuvirkku ihminen niin eipä kai tuo ainakaan siinä tapauksessa hullumpi rytmi olisi kuin muutkaan :).

lisäys tähän, yksinhuoltaja oli silloin.

Toki että _illalla_ ajoissa nukkumaan =D

Vierailija
13/13 |
25.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltapäivästä illasta enemmän aikaa