Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

AUTTAKAA MUA!

Vierailija
25.05.2012 |

Tää ei ehkä kuulu tänne, mut kaipaan aikuisia puhumaan mulle.

Oon siis 17-vuotias tyttö ja mua kiusattiin peruskoulussa (ylä-asteella) huoraksi vaikken sellainen ookkaan, oon vielä ihan neitsyt. Se paikkakunta on sellainen n.21 000 ihmisen paikka ja koko kylän nuoriso (jotkut ala-asteelaiset pojat) jopa tietää siellä sen mun maineen...

Vanhemmat anto mun luvan muuttaa 16-vuotiaana pois kotoa (en rupea nyt selittämään miten mulla on varaa mihinkin jne. pysytään vaan asiassa) niin muutin n. 25km päähän tälläiseen isoon yli 100 000 ihmisen kaupunkiin ja elämä on helpottanut tosi paljon ! on enemmän vapaata liikkumatilaa jne. Kiusaajiani nään tosi harvoin, vaikka osa käykin täällä koulua ja osa kun tullut täysi-ikäiseksi niin muuttaneet jo tälle paikkakunnalle sitten...

Mä oon jutellu monien ihmisten kanssa, et ei ehkä tää 25km päähän muutto saa kokonaan sitä mainetta katoomaan mut ainaki 50%. Muutan kyllä kun tuun täysi-ikäiseks niin jonnekki kauemmas, mut silti mussa elää pelko et tuun törmäämään vielä niihin kiusaajiini tai et niillä on siellä paikkakunnalla sukulaisia ja sit kun mulla on jonain kauniina päivänä mies ja lapsia niin et ne tulee taas pilaamaan multa kaiken!!!!! :(

Mulle on sanottu myös monesti, et älä välitä ja tollasesta stressaa jne. Yritän kovasti. Mut en usko et pystyn teeskentelemään itelleni et kaikki on hyvin jos ei olekkaan?? olen herkkä, kiltti jne.....

Oon koittanu myös ajatella, et nekin ihmiset kasvaa ja osa niistä on varmasti kasvanu.

Sit toiset koittaa saada mut tajuu, ettei ne mua enää sit koskaan löydä kun muutan jonnekki kauemmas. Toiset taas sanoo et Suomi on niin pieni maa et täällä on mahdoton paeta.

Ajatelkaa miten hirveeltä se tuntuu et sulla saattaa olla koko loppuiän vainoajia!! niitä kiusaajia on varmaan ollu n.40 kpl

Täytyykö mun nyt vaan hyväksyä et saatan olla koko loppuelämäni huora?? :(((((((((((((((((

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
25.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että voit mennä ihan poliisinkin pakeille? Jos oot esim. FB:ssä, voit kysyä nettipoliiseilta apua tuossa. Musta tuo on jo kunnianloukkaukselta kuulostava juttu.

Vierailija
2/12 |
25.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut... sillon joskus ylä-asteella ei tullu kerrottua kellekkään koska tuli aateltua et se ois ollu noloa, ois pitäny kyllä kertoo :(

Mut haluun irti tuosta mun huolesta ja elää terveenä!! ja haluun elää terveenä!!

Jos en pääse ikinä menneisyydestä eroon nii joudun jossain vaiheessa varmasti ottamaan masennus ja ahdistus lääkkeet, en halua enkä kestä!!!! :(

- AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
25.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sulle kovasti! mee tosiaa poliisin pakeille,niin ehkä ne kiusaajatkin tajuaa vihdoin,kuinka vakavasta asiasta on kyse.

Vierailija
4/12 |
25.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja pelkään et se on levittäny sitä yhelle niin ei toivotulle muijalle ja et ne tulee mun perässä jos menisin vaikka sinne asumaan...

Muutenki se jätkä itekkin säätää et minne nyt haluais muuttaa, tuntuu et kaikki paikkakunnat on näiltä ihmisiltä "varattuja"

- AP

Vierailija
5/12 |
25.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta jollet saa asioita korjattua heille, niin pakkohan sun on tottua maineeseesi...

Äitis on usein kirjoittanut susta tänne, ja näemmä mikään ei auta, eli ottakaa jo vastuuta itse, toimikaa, älkääkä vain paetko...

Vierailija
6/12 |
25.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos yhtään huoritteluja tms tulee enää ja kuulet kuka on ja mitäkin sanonut, niin menet poliisille ja teet rikosilmoituksen kunnianloukkauksesta.

Mutta kyllä ne kiusaajatkin on varmasti jo kasvaneet ja ymmärtävät kuinka typeriä ovat olleet. Oletko muuten kaunis tyttö? Muistan, kun yläasteaikoinani yhtä tosi kaunista tyttöä myös eräs porukka huoritteli ja levitteli ilkeitä juttuja siitä ihan vaan kateuttaan.

Vierailija
7/12 |
25.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, niin mä ajattelinkin et jos sit joku yrittää särkee vielä minun elämää nii se ois oikeesti yhteydenotto poliisiin.

Mut entä jos mulla ei oo mitään todisteita jos ne vaikka kadulla sanois mua huoraks tms??

- AP

Vierailija
8/12 |
25.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin oisko sitten saman tien sama alkaa vaan jakamaan itseään holtittomasti???? >:/

Vierailija
9/12 |
25.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin oisko sitten saman tien sama alkaa vaan jakamaan itseään holtittomasti???? >:/

vaikka tällä palstallahan se toimii...

Jos kerran et ole huora, niin miksi sellaiseksi ruveta? SIksi, että joku ehkä vielä joskus sellaista kuittaa??? Joo :(

Vierailija
10/12 |
25.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, niin mä ajattelinkin et jos sit joku yrittää särkee vielä minun elämää nii se ois oikeesti yhteydenotto poliisiin.

Mut entä jos mulla ei oo mitään todisteita jos ne vaikka kadulla sanois mua huoraks tms??

- AP

et ikävä kyllä voi mitään, jos sua juku sanoo kadulla huoraksi. Mutta jos kuulet joltakin jolle sua on vaikkas huoriteltu asiasta, hän voi silloin todistaa. Tai jos sulle tulee huoritteluviestejä niin säilytä ne jne. Kyllä se ajan myötä tuosta laantuu eikä sun tarvi tommosen asian takia paeta. Muutaman vuoden päästä asia on jo unohdettu.

Vierailija
11/12 |
25.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei tee minusta iloista ja onnellista vaikka kuinka koitan olla.

Pelottaa vaan mun tulevaisuus.

Mä en oo ikinä halunnut tulla esim. julkkikseksi, koska en kestäisi niitä paineita kun lehdet kirjottaa jne.

- AP

Vierailija
12/12 |
25.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

todistaja auttaa asiaa. Sinuna kysyisin jo nyt poliisilta kuinka sun kannattaisi toimia noissa tilanteissa ja miten nämä kiusaajat saataisiin lopettamaan toimintansa.