Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sukulainen ei vastaa yhteydenottoon

Vierailija
25.05.2012 |

Meillä on suvussa pariskunta joka sanoo tulevansa kylään. Ei tulekaan.

Eikä sitten vastaa puheluihin tai viesteihin tuon jälkeen.

Miksi ihminen tekee näin?

Suvussa yksi sanoo että heillä on rahavaikeuksia, että se olisi syy mutta ihan oikeasti: miksi sanoo tulevansa jos sitten ei tulekaan. Mikä tollasessa on pointti? Miksi ei voi alkujaan sanoa ettei ehdi, jaksa, tahtoo levätä viikonloppuna perheen kanssa tai mitä nyt sitten tekeekään. Ei se minulle kuulu mutta on se minunkin rahoista pois jos ostan vierasvaraa ja ihmiset jättää tulematta.

Tätä on nyt jatkunut vähän aikaa ja muutamalle sukulaiselle.

Anteeksi kun kutsuttiin.. :(

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
25.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä samanlainen kaveripariskunta. Kyllä se vaan rehellisesti sanotutna v***aa odotella koko kullanarvoinen vapaapäivä ruokien kanssa ihmisiä, jotka ei sitten vastaa puhelimeen eikä voi edes viestiä laittaa, ettei tulekaan. Mennyt ihan maku koko tyypeistä.

Mä olen lakannut kutsumasta heitä mihinkään, ja jos he itse ilmoittavat tulevansa kylään, en osta mitään ja varaudun siihen että eivät tulekaan. Suhtaudun heihin kuin mielenterveysongelmaisiin, joilta ei voi odottaa mitään kun eivät kykene parempaan, mut joita on ihan jees nähdä jos suurin ponnistuksin sitten kuitenkin saavat itsensä ulos asunnostaan ja meille.

Vierailija
2/3 |
25.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta jos sanon meneväni jonnekin kylään niin en mä jätä menemättä ilman että soitan etten pääse tulemaan. Tai jätä vastaamatta. Se on tässä kaikista oudointa. Eihän he saa vastaamisesta mitään laskua. Eli pakkohan sen syyn on olla jossain muualla kuin siinä ettei ole rahaa: jos vastaa puhelinsoittoon ja sanoo että voi tulla kylään niin missään kohtaa ei ole mennyt rahaa. Meille tuleminen maksaa mutta miksi sitten ei vastaa kun soitan? Häpeääkö? Musta toi on kurjaa.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
25.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

He voivat olla eri mieltä asioista ja esim. pariskunnasta toinen saattaisi tulla mielellään ja toinen ei halua - rahan takia tai muusta syystä.

Heillä voi olla mitä tahansa muita vaikeuksia, joista eivät kehtaa puhua, ja jotka vaikeuttavat elämää ja rajoittavat sosiaalista kanssakäymistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme yhdeksän