Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Häiritsevää!! Huvila& Huussi Anita&Eeva!

Vierailija
25.05.2012 |

Onko kukaan muu kiinnittänyt huomiota ohjelmassa siihen, kuinka ko. naiset suorastaan jyräävät Meri-Tuulen?? Puhuvat päälle, Meri-Tuulen ideat eivät saa minkäänlaista arvostusta, tuntuu että he käyttävät vaan juoksupoikana ja kokkina. Kokkinahan Meri-Tuuli onkin ohjelmassa, mutta ei ole hyviä tapoja esim. viime jaksossa Meri-Tuuli kysyi perheeltä kakusta, niin Anina sanoi: ei, ei ei, mennä kakku-asiaan, nyt on tämä takka(puhe ei ollut aikaisemmin takassa). Onko tuo hyviä tapoja? Työkaverin kunnioittaminen on ihan perusasia, olipa nuori tai iäkkäämpi ihminen kyseessä!

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
25.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaavanlaista pompottamista ja halveksivaa käytöstä olen nähnyt jaksoissa muodossa tai toisessa. Viimeisimmässä jaksossa muutoskohteen isä kiitti Anitaa kaikesta ja sitten he skoolasivat asialle!! Meri-Tuuli istui vieressä jotenkin ihmeissään. Olisi nyt hyvän tavan mukaista edes työkaverin eli Anitan muistuttaa, ettei hän tehnyt kaikkea yksin vaan myös Meri-Tuuli on kiitoksensa ansainnut! Muuten olisin voinut ohjelmaa katsoa, mutta nuo ärsyttävät tärkeilijät pilaa koko ohjelman.

Vierailija
2/21 |
25.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kukaan muu kiinnittänyt huomiota ohjelmassa siihen, kuinka ko. naiset suorastaan jyräävät Meri-Tuulen?? Puhuvat päälle, Meri-Tuulen ideat eivät saa minkäänlaista arvostusta, tuntuu että he käyttävät vaan juoksupoikana ja kokkina. Kokkinahan Meri-Tuuli onkin ohjelmassa, mutta ei ole hyviä tapoja esim. viime jaksossa Meri-Tuuli kysyi perheeltä kakusta, niin Anina sanoi: ei, ei ei, mennä kakku-asiaan, nyt on tämä takka(puhe ei ollut aikaisemmin takassa). Onko tuo hyviä tapoja? Työkaverin kunnioittaminen on ihan perusasia, olipa nuori tai iäkkäämpi ihminen kyseessä!

ja se oli just tää!

Mäkin ihmettelin, miten se jyräs takka-asialla sen kakkujutun, joka on varmasti yhtä tärkeä sille kohdeperheelle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
25.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuota kokkailua remontti- ja puutarhaohjelmiin ollenkaan. Meri-Tuuli on ihan ok mutta mua ei kiinnosta noissa ohjelmissa se ruoanlaitto lainkaan. Saisi kyllä olla sitten tasavertaisessa asemassa kuitenkin ohjelmassa, kun on kerran siihen valittu.

Itse pidän Eevan tyylistä tehdä ja ne jaksot katson ilolla. Tramppaepisodi tosin minuakin hieman ihmetytti, tehokasta liikuntaahan se on ja trampankin voi maisemoida.

Se Anita on minusta vaan jotenkin ärsyttävä ulosannissaan, välillä kyllä hyviä suunnitelmia mutta äänikin jo ärsyttää..

Vierailija
4/21 |
25.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keinu trampan korvikkeena oli ihan ok mutta sijoituspaikka aika vaarallinen. Sinänsä ihmetytti, koska Eeva on aiemmissa jaksoissa ottanut hyvinkin tarkkaan turvallisuusnäkökulman huomioon lasten leikkipaikkojen kohdalla.

Vierailija
5/21 |
25.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ihmisen etunimenä on Tuuli, se taipuu Tuulin, Tuulia. Ei siis niin kuin tuuli, tuulen, tuulta.

Vierailija
6/21 |
26.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

heti kuvausten päätyttyä!? Jossain vaiheessa oli puhetta myös sen siirtämisestä talon taakse eli alueelle, jota ei jaksossa kuvattu.

Kyllä se mun mielestä käy ohjelmassa aika hyvin selville, etteivät ne suunnittelijat tee kaikkea työtä! Meri-Tuulista mä tykkään ihan hirveästi (ja sen aikaisemmista kokkausohjelmista), mutta onhan se nyt selvää, ettei sen asema ohjelmassa ole yhtä iso kuin suunnittelijoilla.

Vierailija
7/21 |
25.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

SITä toista en voi sietää.

Vierailija
8/21 |
25.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Minä olen tässä nyt tehnyt tähän tällaista pintaa" tms.

Satun olemaan hyvin läheisessä suhteessa erääseen ohjelman keskeiseen tekijään, joka aina naureskelee, että ei se noitakaan tehnyt, vaikka niin kovasti väittää... :)

Mutta ei se nyt niin iso juttu ole - on kuitenkin kuulemma ihan mukava ihminen... :)

Vierailija
9/21 |
25.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdessä jaksossa erityisen tylyä kun laittoivat Meri-Tuulin ostamaa kahviastioita ja sitten jotenkin halveksivaan tyyliin kuin pikkulapselle sanoi kun ne otettiin esiin: "No voi voi kuule, eivät nämä nyt ole oikein sitä englantilaista romantiikaa jota haettiin, ei nämä kelpaa". Ja muutenkin aika ikävä asenne häntä kohtaan.

Vierailija
10/21 |
29.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä onko se Eeva ilkeä tahallaan Merille, mutta tämä Anita.... ei uskois malliksi

Vierailija
11/21 |
27.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anita siis.

Ei ainakaan Suomessa. Tyypin muistaisi kyllä.

Milloin muka ollut mallina ja missä?

Vierailija
12/21 |
25.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdessä jaksossa erityisen tylyä kun laittoivat Meri-Tuulin ostamaa kahviastioita ja sitten jotenkin halveksivaan tyyliin kuin pikkulapselle sanoi kun ne otettiin esiin: "No voi voi kuule, eivät nämä nyt ole oikein sitä englantilaista romantiikaa jota haettiin, ei nämä kelpaa". Ja muutenkin aika ikävä asenne häntä kohtaan.

En yleensä ole katsonut Huvila&Huussia, ja sattumalta näin tuon kohdan. Ei tullut sellainen fiilis, että huvittaisi katsoa...

Vierailija
13/21 |
25.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että a+e teennäisyys paistaa läpi jo televisiostakin.

Huh oikeasti mitä jengiä.

A on entinen malli mutta aivan hirveän näköinen ja kauhean tyly ja itsekeskeinen

"Minä olen tässä nyt tehnyt tähän tällaista pintaa" tms.

Satun olemaan hyvin läheisessä suhteessa erääseen ohjelman keskeiseen tekijään, joka aina naureskelee, että ei se noitakaan tehnyt, vaikka niin kovasti väittää... :)

Mutta ei se nyt niin iso juttu ole - on kuitenkin kuulemma ihan mukava ihminen... :)

nii...ainakin kasvotusten.

Vierailija
14/21 |
25.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi tuttuni juuri hiljattain kehui tuota ohjelmaa ja erityisesti sitä naista, joka tekee rakennus- ja sisustushommia, kuinka on etevä ja pätevä.

Itse en ole sarjaa seurannut, koska mulla ei ole huvilaa eikä huussia.

Vierailija
15/21 |
25.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kuulemma lähtee heti ekaksi pilaamasta maisemaa! Siis haloo perheellä oli yksi yksinäinen lapsi joka varmaan mielellään olis pomppinut trampalla. Onneksi Meri-Tuuli osti tytölle edes keinun!

Eihän se lapsi mitenkään viihdy mökillä pelkkiä maisemia ihaillen..???

Vierailija
16/21 |
30.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

12-vuotiaani totesi eilen, että miten toi vanha nainen (Anita) käyttäytyy tolla tavalla.

ommentoi joka kohdan missä Anita todellakin käveli Meri- Tuulen yli tai puhui päälle, otti kiitokset itselleen vaikka niitä ei edes hänelle oltu osoitettu jne. jne...

"Vanhasta", olen itse 42v. ;-))

anita on kiree ja ilkeä ohjelmassa.

Vierailija
17/21 |
30.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anita siis.

Meri-Tuuli on symppis :-)

Kaikki pisteet hänelle. Kestää vielä nätisti tollasta akkaa.

Vierailija
18/21 |
30.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

12-vuotiaskin huomaa tuollaiset asiat, mutta itse Anita ei huomaa ollenkaan!! T: ap

Vierailija
19/21 |
30.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voi ihminen ollakaan niin ikävän tuntuinen?

Eeva puutarhuri. Kunnostaa pihoja jne.

Kumpi niistä on Anita ja kumpi Eeva?

Vierailija
20/21 |
30.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ainakaan Suomessa. Tyypin muistaisi kyllä.

Milloin muka ollut mallina ja missä?