Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yksikään futari ei ole homo???

Vierailija
25.05.2012 |

Mun futista harrastava kundikaveri väitti, et yksikään futista tai lätkää harrastava mies ei ole homo ja että hän on varma siitä. Mutta kuulemma jos kuitenkin olisi ja jos asia paljastuisi niin ilman muuta joukkue (joukkueen johto ja pelaajat yksissä tuumin) savustaisi kaverin ulos, koska kaikki futarit ja lätkänpelaajat kuulemma vihaa homoja. Kysyin sit eräältä lätkää pelaavalta kaverilta mitä mieltä hän oli asiasta ja oli just samaa mieltä. Samoin yks kolmas tyyppi joka pelaa kolmosdivarissa. Eli johtopäätös: onko se todella näin että noiden lajien harrastajista todellakaan ei löydy homoja? Ja onko tosiaan niin, että noiden lajien harrastajat lähtökohtaisesti vihaavat homoja ja ovat homokammoisia? Tällaiseen tulokseen tulin noiden keskusteluideni pohjalta. Toki sekin saattaa olla mahdollista, että noiden lajien pariin ajautuu vain aitoja puupäitä. Tämän johtopäätöksen vedän siitä, että en tunne yhtään futaria tai lätkän pelaajaa, jota kiinnostaisi esim. kaunokirjallisuus (enkä tarkoita kaunokirjallisuudella nyt mitään Ilkka Remestä tai Reijo Mäkeä tai muuta helppoa jännäriviihdettä), varsinkaan runous, jota itse rakastan.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
25.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkia homoja ei myöskään kiinnosta kaunokirjallisuus saati runous pätkääkään

Vierailija
2/8 |
25.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli noiden lajien ympärille on kehkeytynyt kunnon idioottikulttuuri.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
25.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan varmasti se sama 5% sieltä löytyy kuin jokapuolelta muualtakin. Tuskin vaan siitä suuremmin siellä pukuhuoneessa meteliä pitävät. Ja sama määrä niitä homofoobikkoja löytyy lätkä- ja futisjengeistä kuin muualtakin. Oman lähipiirin käytännössä kaikki miehet pelaavat jompaa kumpaa ja homofoobikkoja heistä ei ole kukaan.

Vierailija
4/8 |
25.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä kun olen luullut että kaikki jalkapalloiliat on homoja. Sen verran neitejä ovat kentällä, heti ollaan turvalleen ja ai ai kun joku vähän ohi juoksee.

Vierailija
5/8 |
25.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten osa sen tupakavereista oli yhdessä katselleet yhden kännykkävideota matsin jälkeisistä yhteisistä juhlista. Saattoi olla jääkiekkoakin, mutta minusta oli jalkapallojoukkue. Tämä kaveri oli ihan julkihomo ainakin tupaporukassa, mutta eivät tainneet kaikki joukkuetoveritkaan olla ihan puhtaita heteroita, sen verran antautuneesti hoitivat kännissäkin joukkueen yhteyttä :D

Vierailija
6/8 |
25.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

todennäköisesti muuttuvat vanhemmiten tylsämielisiksi, eli fysiikka rapautuu mutta urpous jää. Eikä kirjallisuus tai muu älyllisesti stimuloiva toiminta taatusti ala heitä kiinnostaa vanhemmallakaan iällä, ennemminkin he keskittyvät itsensä lihottamiseen ja dokaamiseen, ja, jos poikalapsia on siunaantunut, poikiensa saavutusten kautta elämiseen (lue: pelikentän reunalla meuhkaamiseen muiden puupääfaijojen kanssa)

nimim. kokemusta on

Vierailija
7/8 |
25.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hieman huolestunut siitä, että kasvaako vanhemmasta, lätkää pelaavasta pojastani auktoriteettiuskoinen laumassa suorittaja, joka ei kykene omaehtoiseen luovaan tai taiteelliseen tekemiseen. Nimittäin: kun vertaan häntä nuorempaan lapseeni, joka skeittaa ja tekee omassa kaveriporukassaan juttuja omilla ehdoillaan, ilman aikuisten ohjausta ja mestarointia, niin vaikuttaa siltä, että lätkän pelaaminen kehittää nuorta kaavamaiseen, epäindividualistiseen suuntaan, mukaanlukien konservatiivisten ja materialististen (autot, raha,...) elämäntapojen ihannointi, yksioikoinen "äijäily", kun taas nuorimmaiseni pulppuilee omilta pohjilta rakennettuja villejä ja epäsovinnaisiakin ideoita eikä kaipaa aikuisten raamittavaa päältäkatsomista. Lätkäporukka todellakin näyttäisi toimivan laumapohjalta ja heille on tärkeää toimia annettujen ohjeiden mukaisesti, sekä ansaita arvostusta auktoriteettien (=valmentajan) silmissä. Skeittausporukka sen sijaan tekee juttuja luovasti omista lähtökohdistaan, mukaanlukien (skeittaus YM.) videoiden tekeminen jne., joihin hommiin he eivät lainkaan tarvitse tai kaipaa aikuisia päälle päsmäämään. Kommentteja?

Vierailija
8/8 |
25.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostava keskustelu! Myös minä olen hiukka tuuminut että taitaa olla niin että futis ja lätkä ohjaavat lasta sovinnaiseen mainstream-meininkiin, joka ei sisällä itsenäiseltä pohjalta tapahtuvia, esim. taiteellisesti orientoituneita ja myös riskipitoisia ura- ja elämäntyyliratkaisuja. Tavallaan sääli, että niin monesta futarista tai lätkän pelaajasta kehkeytyy lopulta kaupallisen tms. alan mielikuvitukseton ja tasaisen innoton puurtaja, esim. myynti- tai markkinointimies, vaikka lahjakkuutta olisi alun perin riittänyt esim. elokuvantekijäksi tai videopelikehittäjäksi tai vaikkapa kirjailijaksi. Mutta harrastushan saattaa tappaa luovuuden, kuten sanonta kuuluu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi yksi