Kuinka paljon saat juoda että sulla lähtee muisti?
Kommentit (14)
joisin koko illan ja yön aamupäivään saakka. Alkaa vain väsyttää.
Sen voin joka tapauksessa juoda ilman että tulee krapula, oksentelen, sammun tai muuta ongelmaa ilmenee.
ainakaan kokonaan, jotain lyhyitä pätkiä saattaa kadota filmistä mutta palautuvat kun kuulen tapahtumasta. Voin siis juoda vaikka 10 alkoholiannosta (olen pienikokoinen) ilman että muisti menee. Oksennan kyllä jos juon liikaa mutta muisti on mennyt kunnolla vain pari kertaa elämäni aikana. Siis niin, että muistaisin vain alkuillan ja ihan loppuillan ja siinä välissä on tapahtunut yhtä ja toista.
pullollisen viiniä ja muutaman siiderin, eikä muisti lähde eikä ole edes krapula. Tämä sen jälkeen kun sain Thyroxinit kilpirauhasen vajaatoimintaan, krapulaa ei tule enää mistään.
Esim. 6 kaljaa saattaa riittää ja filmi poikki. Olen silti ihan tolkuissani, seuraavana aamuna en vain muista.
Semmoiset 10 isoa oluttuoppia nopeast juotuna tai pullo kirkasta. On meinaan treeniä vähän takana kun olen ollut Alkon suurkuluttaja ikävuodet 18-37. Nykyisin kyllä yleensä kohtuukäyttäjä mutta ei ole kyky juoda isoja määriä minnekään kadonnut.
yleensä laatta tulee sitä ennen, en varmaan ole tarpeeksi ammattilainen.:) Olen laskeskellut, että noin 10 alkoholiannosta olen nauttinut kunnon juhlimisiltoina ja siitä määrästä ei siis vielä muisti lähde. Noita 10 annosta en kuitenkaan ole juonut lyhyen ajan sisään vaan koko illan aikana.
En harrasta ördäilyä.:)
vaikka joskus on tullut otettua enemmänkin. Minusta tuo on enemmänkin selittelyä.
On tullu treenailtua nuorempana sen verran paljon että tarttee aika paljon enneko edes tuntuu siltä että olis jotain ottanu :)
Alkoholi on pahaa enkä juo kun korkeintaan lasillisen joskus tilanteen vaatiessa.
vähän railakkaammin niin muisti meni reilun laatikollisen kaljaa jälkeen siinä vaiheessa kun oli kotiinlähdön aika. Heräsin seuraavana aamuna ulkovaatteet päällä ja kengät jalasta kaverin eteisessä olevalta sohvalta. Oli tullut väsy siinä kohtaa kun lähdin kenkiä hakemaan ilmeisesti.
Normaalisti join 12-packin ennen baariin lähtöä ja baarissa vielä 3-7 annosta alkoholia, eikä muisti koskaan lähtenyt, pieniä pätkiä saattoi olla kateessa sieltä täältä mutta nekin yleensä palautui mieleen.
Olen isokokoinen nainen ja siksi ehkä meni vähän enemmän tuota alkoa kuin muilla.
Nykyään tulen humalaan jo muutamasta oluesta, kun niin harvoin juon.
On tullu treenailtua nuorempana sen verran paljon että tarttee aika paljon enneko edes tuntuu siltä että olis jotain ottanu :)
Aikamoisia myrkkyjä juotte jos muistikin lähtee! Ei ole terveydelle hyväksi tuollaiset litkut. Varmasti hauskempaa ilman alkoholia, kun muistaakin jälkeenpäin mitä hauskaa on ystävien kanssa keskustellut jne.
Viisi jos juo niin voi olla etten muista miten olen riisunut vaatteet tai tehnyt jos olen tullut kotiin, ennen kuin olen käynyt nukkumaan. Ja aikasemmatkin tapahtumat saattavat jäädä ilman yksityiskohtia.