Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miltä avioero tuntuu? ov

Vierailija
24.05.2012 |

minkä ikäinen olit ja oliko teillä lapsia?

mitä teit eron jälkeen? kuinka pitkän ajan päästä aloit uuteen suhteeseen?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
24.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helpottavalta. (surut ja murheet oli käyty jo avioliiton loppumetreillä/kilometreillä).

32

Jatkoin elämääni kuten ennenkin, jäin asumaan samaan asuntoon, ostin miehen myös pois kakkosasunnostamme ja autostamme.

Muutaman kuukauden päästä, tämä hämmästytti itseänikin, koska ajattelin, etten enää miestä halua.

Vierailija
2/3 |
24.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 23. 1 lapsi (2v). Keskityin arkeen lapsen kanssa. Olin yh-opiskelija ja vaikka vaihdoin varman toimeentulon, kivan paritalokodin ja puolison 'tuen' tukiviidakkoon, pieneen kerrostaloasuntoon ja yksin selviämiseen, olin onnellisempi kuin vuosiin. Arki rullasi ja itse jaksoin paljon paremmin, kun ei ollut jatkuvasti paha olo. Tunsin heränneeni uudelleen henkiin.

Uuden suhteen aloitin noin 9kk erosta. Olin todella onnellinen kaksin lapseni kanssa ja olin 'suunnitellut' jo vuosien päähän elämäämme ihan kahdestaan, kun yhtäkkiä elämääni käveli mitä ihmeellisin mies. Nyt ollaan naimisissa ja hän on lapselleni enemmän isä, kuin oma isänsä koskaan. Toiveissa meillä olisi saada myös joskus yhteinen lapsi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
24.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaksi lasta. Eron jälkeen loputon suru... Uusi suhde 6 kk päästä, vaikka erosuru edelleen käynnissä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän viisi