Näin käy jos homot pääsevät naimisiin:
http://www.buzzfeed.com/mjs538/portraits-of-gay-couples-just-married-in…
Jos viimeistään kuva numero 12 ei itketä, sinulla ei ole sydäntä.
Kommentit (53)
Suomessahan on juuri nyt debatti kirkkohäistä ja sitä nämä kuvien City Hall weddingit eivät ole, ihan niin kuin sanoin.
Mikäli tässä nyt on tarkoitus esittää jotain parempaa kuin Suomessa jo on niin sehän ei pidä paikkaansa. Ehkä ei edes ole ja tietty tuo mahd. on USAssa hyyyvin rajoittunut verrattuna Suomeen. Vain 6:ssa osavaltiossa 50:stä mahdollinen.
eikös nämä nyt ole niitä rekisteröityjä parisuhteita, eivät suinkaan kirkkohäitä.
nämä on Usasta. Siellä ei ole käsitettä rekisteröity parisuhde, pelkkä avioliitto. Eihän avioliitto täälläkään mitään kirkkohäitä vaadi :D
ja homoille samoja oikeuksia kuin meille muillekkin.
Minulla ei ole mitään homoja vastaan, MUTTA
miksi mua ällötti katsoa noita kuvia?
Piilohomofobi taidan olla vaikka kuitenkin hyväksyn?
Onnea kaikille pareille, vaikkei ne varmaan tätä vauvapalstaa luekaan :)
t. HIMOUSKOVAINEN :) (Juu, ei me kaikki olla samanlaisia ajatusmaailmaltamme)
peruspulliaisia noi on kaikki, vaikka eipä se taida persumielisten mustavalkoisten friikkien mieltä muuttaa, pitäkööt stereotypiansa ja ennakkoluulonsa :)
t. Butch-lesboksi usein luultu perushetero :D
peruspulliaisia noi on kaikki, vaikka eipä se taida persumielisten mustavalkoisten friikkien mieltä muuttaa, pitäkööt stereotypiansa ja ennakkoluulonsa :)
t. Butch-lesboksi usein luultu perushetero :D
Mikäli tässä nyt on tarkoitus esittää jotain parempaa kuin Suomessa jo on niin sehän ei pidä paikkaansa. Ehkä ei edes ole ja tietty tuo mahd. on USAssa hyyyvin rajoittunut verrattuna Suomeen. Vain 6:ssa osavaltiossa 50:stä mahdollinen.
jos siellä on jo rekisteröity parisuhde eli civil union, ja nyt on mahdollista solmia samanalainen avioliitto kuin muidenkin. Rekisteröity parisuhde ei ole samanarvoinen kuin avioliitto, varsinkaan kun homouteen edelleen moni suhtautuu niin negatiivisesti. Mieti omalle kohdalles, jos jokin muu synnynnäinen ominaisuus pitäisi ilmoittaa avioliittonimikkeessä. Yhteiskunnan uskonnollinen osa pitäisi vaikkapa diabetesta kamalana syntinä ja omana vikana, ja sitten pitäisi mennä diabetesliittoon.
nimitystä "Rekisteröity oikeus olla parisuhteessa diabeteksesta huolimatta".
tähän juttuun on jotenkin saatu ujutettua persut vaikka kuvissa ei taida olla yhtään. Hassua.
Mitäs mieltä onkaan esim. muslimit? Ei kai vaan ole kokonaan laitonta 77 maassa ja ihan kuolemantuomiotakin pukkaa paikoin, never mind gay wedding.
Astrid Lindgrenin: Eeeeemeliiii!
Tämän palstan hienohelmat: Peeerrsuuut!
tähän juttuun on jotenkin saatu ujutettua persut vaikka kuvissa ei taida olla yhtään. Hassua.
Mitäs mieltä onkaan esim. muslimit? Ei kai vaan ole kokonaan laitonta 77 maassa ja ihan kuolemantuomiotakin pukkaa paikoin, never mind gay wedding.
Astrid Lindgrenin: Eeeeemeliiii!
Tämän palstan hienohelmat: Peeerrsuuut!
kauheaa. Ei semmoista voi hyväksyä, varsinkaan homoille.
Minä en ymmärrä miksi homo-avioliittoja vastustetaan niin kovasti. Eiväthän ne sen kummempia ole kuin hetero-avioliitokaan.
Kahden aikuisen ihmisen välisistä liitoistahan tässä on kyse.
Mikä siinä on niin kauheaa ja miten se on keneltäkään pois, jos joku muukin kuin itse pääsee naimisiin? Tämän kun joku selittäisi minulle juurta jaksain, niin ehkä oma mieleni voisi muuttua. Se, että Suomessa olisi tasa-arvoinen avioliittolaki ei edes maksaisi yhtään mitään.
kauheaa. Ei semmoista voi hyväksyä, varsinkaan homoille. Minä en ymmärrä miksi homo-avioliittoja vastustetaan niin kovasti. Eiväthän ne sen kummempia ole kuin hetero-avioliitokaan. Kahden aikuisen ihmisen välisistä liitoistahan tässä on kyse.
Erotetaan lailliset asiat ja juhlallisuudet toisistaan. Lisäisin vielä että hautaustoimi-yksinoikeus pois kirkolta.