Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olisitko strippari, siivooja vai lähihoitaja?

Vierailija
23.05.2012 |

Jos olisi pakko harjoittaa jotakin näistä ammateista eläkeikään asti, niin mikä haluaisit olla? Strippari, siivooja vai lähihoitaja?

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
23.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lueskelin tuota hoitajien purnausketjua ja tuli tulkinta, että pitävät työstään ja kokevat tekevänsä merkityksellistä työtä kaikesta huolimatta.

Vierailija
2/43 |
23.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä mitä haet tällä kysymykselläsi. Mikä on stripparin eläkeikä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
23.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen verran kolottaa jo että pääsisin varmaan sairaseläkkeelle aika pian...

Vierailija
4/43 |
23.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä mitä haet tällä kysymykselläsi. Mikä on stripparin eläkeikä?

Tuli vain mieleen, kun tuli eilen työssä pohdittua, että nää on kaikki melko halveksittuja ammatteja. Oon itse nyt väliaikaisesti töissä siivoojana ja ensi syksynä menen opiskelemaan lähihoitajaksi.

Stripparin työstä mulla ei ole kokemusta eikä siis hajuakaan, mikä heidän eläkeikä on. :)

Vierailija
5/43 |
23.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisi jotenkin halveksittava. Siivoojiain tarvitaan, mutta strippari en olisi mistään hinnasta, heitä voi oikeastikin halveksia ja syystä.

Vierailija
6/43 |
23.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ympäristöön, jossa en haluaisi työskennellä. Siivoojana menisi selkä ja työ on aika monotoonista.

Lähihoitajana saan olla ihmisten parissa, tykkään vanhuksista ja hoidolliset toimenpiteet pitävät yllä mielenkiintoa. Työssä eri tarvitse riisuutua itse, suihkutuksissa vain asiakas riisuuttuu, siivoustakaan ei ole. Joskus tiskaan asiakkaalta tiskejä jos aikaa, pääasiassa käytän kuntouttavaa työotetta ja annan asiakkaan itse tehdä tehtäviä joissa vielä selviytyy ja siten pitää yllä toimintakykyään.

Ehdotteluja tulisi stripparille, tuskin siivoojille. Myös vanhukset voi puhua rivoja, mutta sen voi laittaa sairauden piikkiin.

Ei noista mikään halveksittava ammatti ole, palkallisesti varsin huonoja. 63 vuotiaita strippareita en ole nähnyt ja terveitä samanikäisiä siivoojiakaan en. Mutta kyllä usemmankin samanikäisen lähihoitajan joka tekee vielä keikkaa.

Halveksittavia ammatteja voisi olla jotkut muut kuin nämä. Mutta mitä ne olisivat?

Vierailija
7/43 |
23.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsenäinen työ, jossa kunto pysyy korkealla. Älylliset ja luovat tarpeeni tyydyttäisin vapaa-ajalla.

Lähihoitajan työ muuten ok, mutta eritteiden kanssa jos joutuu tekemisiin, niin se tekee pahaa. Stripparin hommaan vartaloni ei oikein istu.

Vierailija
8/43 |
23.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on parhaimmat työajat yleensä aamukuudesta klo 14:ään. Loppupäivä olisi vapaata. Lähäri ja strippari ovat ihan yhtä mielenkiintoisen kuuloisia ammatteja...

Vierailija
9/43 |
23.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lueskelin tuota hoitajien purnausketjua ja tuli tulkinta, että pitävät työstään ja kokevat tekevänsä merkityksellistä työtä kaikesta huolimatta.

Sanon teille ihmiset, että vielä koittaa aika teillekin, kun läheisenne tai tai te itse sairastutte ja silloin ymmärrätte, miten arvokasta on kaikkien sairaalaoissa työskentelevien ammattitaito.

Mua hävettää ja surettaa kaikkien niiden puolesta, jotka ovat niin tyhmänylpeitä, että parjaavat hoitohenkilökuntaa.

Uskokaa vaan, että pilkkanne osuu vielä omaan nilkkaan.

Itse olisin: ensin lähihoitaja, sitten siivooja ja viimeksi strippari.

Olen joskus miettinyt, että siivoojan työ voisi itseasiassa olla ihan hauskaa, jos olis oma firma.

Vierailija
10/43 |
23.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivooja, perustaisin oman firman. Työhän sinänsä on ihan ok, itsenäistä ja simppeliä. Ongelmat johtuvat mielestäni siitä että töihin varataan liian vähän aikaa ja palkka on kehno. Jos oman puljun saisi toimimaan, noihin asioihin voisi vaikuttaa. Noita muita kahta työtä en tekisi mistään hinnasta.

Vierailija
11/43 |
23.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimistosiivoojana mieluiten.

Kuriositeettina voisi olla mielenkiintoista työskennellä eläkeikää lähestyvänä stripparina kun tekohampaat lonksuu eikä jalka enää niin nouse. Ja nahkakin kun jo roikkuisi.

Vierailija
12/43 |
23.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun en ole mitään noista koskaan tehnyt. Lähihoitaja päiväkodissa vois olla ihan kiva, tai koulunkäyntiavustaja tms. Lasten kanssa tehtävä työ. Siivoojan työ vois olla aika itsenäistä ja työn jäljen näkee heti. Sais tehä töitä yksin. Strippareita en tunne, niin en osaa ollenkaan sanoa minkälaista se työ on.

Vierailija
13/43 |
23.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiihottavalta ajatukselta kokeilla stripparin työtä. Tokikaan en kokeilisi kotikylässä, missä kaikki tunnistavat, mutta jossakin muualla kyllä. Mut haluaisin vain kokeilla, eli en voi tässä mennä sanomaan, että olisin loppuelämäni strippari. :)

Vierailija
14/43 |
23.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä koulussa esim. kun tulee eritteitä niin paikalle kutsutaan siivooja.

Kotihoidossakin saa hyvin kuntoa jos kävelee asiakkaalta toiselle ja iso alue.

Vierailija
15/43 |
23.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa näistä, mihin on edes jotain lahjoja.

Vierailija
16/43 |
23.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivoojakin voisi olla ok.

Vierailija
17/43 |
23.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivooja ei ole tekemisissä eritteiden kanssa? No kyllä koulussa esim. kun tulee eritteitä niin paikalle kutsutaan siivooja.

alastomia, kurttuisia vartaloita. Siivooja saa erillisen korvauksen, jos joutuu lattialta pesemään vaikkapa oksennusta.

Vierailija
18/43 |
23.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä koulussa esim. kun tulee eritteitä niin paikalle kutsutaan siivooja.

Näinhän se on. Ja vessassa on monesti ihan mojovat yllärit, varsinkin jos siivoaa yökerhoja/baareja.

Tosin lähihoitaja joutuu varmasti enemmän tekemisiin eritteiden kanssa, vaihtamaan aikuisten kakkavaippoja, pesemään likaisia takapuolia yms. :)

Vierailija
19/43 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen siivooja ja itse koen että minua arvostetaan, opet, oppilaat ja toimistoväki moikkaa ja hakee joskus kahvillekin työpaikan kahvioon. Itse tosin myös tervehdin iloisesti ja katson silmiin.

Vierailija
20/43 |
24.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Atooppinen iho, noin kaks muuta työtä on testattu ja menee kädet semmoiseen kuntoon, että siitä paranemiseen menee puol vuotta ja ihotautilääkäri.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme yhdeksän