Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tää jo noloa; rintaliiveistä

Vierailija
23.05.2012 |

Lopetin imetyksen tuossa 3 viikkoa sitten. Rintani ovat palautuneet aika kivasti jo nyt, mutta..

Yhdetkään vanhat rintaliivit eivät ole sopivat (löytyy eri kokoja kyllä), joten käytän yhä IMETYSLIIVEJÄ :( Otin tosin niistä pois ne imetysnaruhommelit, eli ovat kuit mitkä tahansa liivit. Mutta ovat ainoat, jotka ovat sopivat.

Minua kuitenkin hävettää pitää niitä. Vielä en halua mennä liiviostoksille, koska rintani vielä muokkautuvat tässä kuitenkin.

Pliis.. kai joku muukin on ollut vastaavassa tilanteessa? Koska kannattaa mennä liiviostoksille?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
23.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

siinä mielessä noloa että teet siitä ongelman itsellesi. Jos ei ole sopivia liivejä niin ei muuta kuin lähimpään markettiin ostamaan. Markettiliivit ei niin paljoa maksa ettetkö voisi ostaa 4 viikon kuluttua uudet.Tai jostain Lindexiltä.Laadukkaat kalliit liivit sitten 6 kuukauden kuluttua. Tietysti jos kokosi on sellainen ettei normikaupoista löydy,eli todella valtavat rinnat tai ihan pikkuriikkiset isolla ympäryksellä, niin sitten voi olla ongelma hankkia "välikausiliivit". Vanhoihin liiveihin voit laittaa ylimääräistä täytettä kohottamaan povea,joka luultavasti tässä vaiheessa vähintään hieman löpsähtänyt.

Itselläni rinnat eivät koskaan palautuneet, joten koko homma meni uusiksi sekä mallien että kokojen puolesta. Älä ota stressiä, mihin sulla kiire?

Vierailija
2/5 |
23.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mäkin käytin pitkään niitä imetysliivejä... meillä imetys ei edes onnistunut niin mikäs siinä... sit kun lapsi oli noin 1v niin ostin uusia liivejä :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
23.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

osta vaikka vain kahdet liivit, koska ne tosiaan voivat muokkautua vielä - mut hei, ensinnäkin se, millaiset liivit sulla on, vaikuttaa siihen, millaisiksi sun rintasi muokkautuvat! Toisenakin sun rintasi tulevat muuttumaan koko sun loppuikäsi, etkä sä VOI jäädä odottamaan, että joskus ne lopettavat sen. Sillä keinoin oot arkussa, kun lopulta saat mukavat ja kauniit liivit.

Hyvät alusvaatteet on oman mukavuuden kannalta niin tärkeä asia, että kannattaa pitää niistä huolta nyt heti.

Vierailija
4/5 |
23.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

liivejäsi esittelet niin, että ihan nolot ovat? Mä pidin kans imetysliivejä jonkin aikaa, vaikka en enää imettänyt. En kyllä osannut hävetä niitä mitenkään. Todennäköisesti vanhat liivisi eivät tulee enää sopimaan, imetys ja raskaus kuitenkin sen verran kroppaa muuttaa. Joten liiviostoksille joudut kohta. Ihan oma valintasi sit on, kuinka pitkälle aiot odotella rintojen asettumista.

Mä olen vuosien mittaan lihonut ja laihtunut ja sitä mukaa ostanut aina uusia liivejä, kun vanhat eivät ole enää sopineet. Joskus on vanhat sit taas yhtäkkiä olleetkin sopivat, jotkut jääneet hyvinkin vähälle käytölle. Enpä ole tätä ongelmaksi kokenut, tai no liivejä on kyllä kertynyt kaappiin yksi kokonainen hyllyllinen. Mun kokoja ei marketeista löydy, joten liiviliikkeestä olen aina joutunut ostamaan, mutta yritän hyödyntää alennuksia. Mutta sen verran arvostan tukevia liivejä, että vääränkokoisissa en ole kulkenut, mieluummin vaikka sopivat imetysliivit kuin epäsopivat tavalliset.

Vierailija
5/5 |
23.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rintani eivät roiku ja olen kotona yleensä ilman liivejä. Eivät siis ole mitenkään valtavat nämä, oisko nyt B/C kuppia.

Nuo imetysliivit ovat kyllä tukevat, kaarituelliset ja sopivat. Mutta kaippa sitä pitää nyt mennä sinne ostoksille ja mittauttaa oikea koko :)

-ap-

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kahdeksan