Vähäpukeiset naiset
Onko joillakin naisilla tarve esitellä itseään pikkusortseissa ja minitopeissa muuallakin kuin uimarannalla vain huomiohakuisuuden takia? Vai onko heikko itsetunto, jota yritetään pönkittää keräämällä katseita?
Nainen voi olla tyylikäs sortumatta ala-arvoiseen pukeutumiseen.
Kommentit (13)
Oksettaa katsoa miehiä terassilla ilman paitaa jossain hawaii-sortseissa. Paljon sexympää, kun on sopivan napakka t-paita ja farkut. Herättää mielenkiinnon huomattavasti paremmin kuin paljas nahka.
En pidä vähäpukeisista miehistä enkä naisista. Asfalttimiehet ymmärrän, koska heillä on vain niin kuumaa töissä, mutta ilman paitaakin on sitten ihosyöpäriski..
Kun on kuumaa en ajattele muuta kuin että laitan niin vähän vaatetta päälle kun vaan on mahdollista, vaikkei kroppa olekaan mikään treenattu hemaiseva ilmestys.
Kun on kuumaa en ajattele muuta kuin että laitan niin vähän vaatetta päälle kun vaan on mahdollista, vaikkei kroppa olekaan mikään treenattu hemaiseva ilmestys.
Kuumilla keleillä tosiaan pidän niin vähän vaatetta kuin mahdollista, enkä voi sille mitään jos miehet tuijottaa perääni, en todellakaan hae sitä. Elän onnellisessa parisuhteessa, saan mieheltäni tarpeeksi huomiota. En myöskään pidä liian kuumasta!
Heippa!
Olen parikymppinen nainen todella kivalla kropalla varustettuna. Näin kesällä on niin kuuma, että täytyy pukeutua vähän väljemmin tai "ali arvoisesti" kuten ap sanoisi. En halua itselleni lämpöhalvausta :)))
Mulla on ihana mies kotona, joka käy kuumana muhun, enkä tarvitse vieraiden miesten katseita :D
On sulla ap asiat kadehdittavan hyvin, kun ehdit meidän muiden pukeutumisella vaivata päätäsi! :)
Oksettaa katsoa miehiä terassilla ilman paitaa jossain hawaii-sortseissa. Paljon sexympää, kun on sopivan napakka t-paita ja farkut. Herättää mielenkiinnon huomattavasti paremmin kuin paljas nahka.
Kaikki miehet ei välttämättä oo terassilla hakemassa sun huomiotas! :D Farkut on aikasta kuumat näin kesällä. Suurin osa miehistä pukeutuu mieluummin sen mukaan, mikä tuntuu hyvältä, kuin miettii mitä joku random nainen terassilla miettii. Tai mun mieheni ainakin!
Kuumilla keleillä tosiaan pidän niin vähän vaatetta kuin mahdollista, enkä voi sille mitään jos miehet tuijottaa perääni, en todellakaan hae sitä. Elän onnellisessa parisuhteessa, saan mieheltäni tarpeeksi huomiota. En myöskään pidä liian kuumasta!
Miehilläkin esim kauluspaidat tai vähintään t-paidat, ei koskaan paidatta.
julkisilla paikoilla on ihan ok pukea kunnolla. Esim. polveen asti hame ja hihatonpaita/t- paitakin on ihan ok. Kotona ja rannalla voi sitten esitellä itseään. Minusta oikeesti semmoset minishortseissa ja narutopeissa kulkevat ja jos on vielä treenattu kroppa on kertakaikkiaan tyrkkyjä ja luulee itsestään enemmän mitä oikeesti on.
Ja miehet on ihan samaa mieltä. Nauravat vaan. Muakin oksettaa ne "machot" jotka on ilman paitaa terassilla ja esittelevät itseään.
Eli "ihmistenilmoille" voi laittaa sitä vaatetta sen verran enemmän että ei tarvi hävetä teidän puolesta vaikka on miten kuuma. Kyllähän "normaalitkin" pärjää t- paidalla ja pidemmällä hameella/shorseilla.
julkisilla paikoilla on ihan ok pukea kunnolla. Esim. polveen asti hame ja hihatonpaita/t- paitakin on ihan ok. Kotona ja rannalla voi sitten esitellä itseään. Minusta oikeesti semmoset minishortseissa ja narutopeissa kulkevat ja jos on vielä treenattu kroppa on kertakaikkiaan tyrkkyjä ja luulee itsestään enemmän mitä oikeesti on.
Ja miehet on ihan samaa mieltä. Nauravat vaan. Muakin oksettaa ne "machot" jotka on ilman paitaa terassilla ja esittelevät itseään.Eli "ihmistenilmoille" voi laittaa sitä vaatetta sen verran enemmän että ei tarvi hävetä teidän puolesta vaikka on miten kuuma. Kyllähän "normaalitkin" pärjää t- paidalla ja pidemmällä hameella/shorseilla.
Itse kuljen kotona kesällä alasti koska on niin kuumaa enkä siedä vaatteita yhtään enemmän kuin on pakko.
T-paidassa ja polveen asti hameessa tunnen että läkähdyn.
Onneksi Suomessa saa pukeutua miten haluaa vaikka jotkut paheksuvatkin =D
Ja siitä etelä-euroopasta..
Siellä ollaan tottuneita lämpöön eri tavalla kuin täällä, kun ollaan pakastettuna puoli vuotta.
Espanjan kevät kun on se llainen että suomalaiset turistit kävelevät ympäri topissa ja sortseissa ja alkuasukkailla on melkein toppatakit päällä =D
anteeksi, kun mun työhame päättyy polven YLÄPUOLELLE! Ja vieläpä ihan talviaikaankin!
Mielestäni itsetunto on HYVÄ, jos pystyy pukeutumaan niinkuin itsestä tuntuu hyvältä. Toki hyvää makua noudattaen. Ja ihan tyylikkäät ovat nuo muodissakin olleet mikroshortsit, jos ne yhdistää sellaiseen yläosaan, josta ei taas tissit tursua/näy. Tai vastaavasti antavampi yläosa yhdistettynä väljäään/peittävään alaosaan.
Huonon itsetunnon omaavat täällä haukkuvat toisia liian vähästä vaatteesta, kun eivät itse voi/uskalla näyttävästi pukeutua.
Eikä miehet muuten naura, vaan katsovat perään. Eikä minulla ole mikään erityisen superhyvä kroppa, vaan aika normaali, urheilullinen.
Mua ärsyttää muuten hemmetisti se, kun mulla on todella isot rinnat. Tai ei ne rinnat haittaa vaan se, että mulle sanotaan että olen tyrkyllä niiden takia :D Jos käytän kesällä vaikka tuubitobbia, joka on todella kiva esim. hameiden kanssa, korostuvat rintani. Tuubitoppihan ei ole mikään avonainen tissitoppi, mutta huoraksi haukkumisia olen sellaista käyttäessäni saanut :D
Jos mulla ois pienet rinnat, voisin pitää niitä avonaisempiakin paitoja ja kaikkia kireitä toppeja ilman haukkumisia.
Mikrosortsit minäkin yhdistä löysään yläosaan, tuubitopit löyhään maksihameeseen jne.
Ja siellä joku sanoi, että pitäisi pukeutua peittävämmin, jottei tarvitsisi hävetä meidän puolesta. Ei sun laps rakas tarvitse hävetä kenenkään puolesta!
Menee vähän ohi aiheen, mutta moni suomalainen on jäykkis ja yli siveellinen ja hienostunut, eikä uskalla päästää sitä villimpää ja rennompaa puoltaan esiin, kun pelkää muiden sanomisia :D
mutta kerron silti.
Olinpa kerran baarissa.
Satuin näkemään kun sinne tuli nuori likka, ehkä vähän päälle 20.
Pitkä, hoikka, päällään musta minimekko.
Näytti todella hyvältä.
Huomasi myös miten muut naiset katselivat häntä.
Nuori nainen huomasi katseet itsekin, ryhti huononi, ei hymyillyt enää....
Kävin sitten juttelemassa hänen kanssaan, kehuin mekko ja sanoin että näyttää todella hyvältä, muut ovat vain kateellisia koska tietävät että a) ei näyttäisi yhtä hyvältä siinä mekossa ja b) vaikka näyttäisi niin ei uskaltaisi pukeutua niin koska pelkäävät mitä muut ajattelevat.
Nuori nainen hymyili, ryhti koheni taas, ja toivottavasti sillä oli ihan pirun hauska ilta eikä piitannut enää muista ja niiden katseista=)
Olen mainitsemasi vähäpukeinen "nainen", ikää 20v. Olen nuori, minulla on upea, treenattu vartalo ja mielestäni näytän yksinkertaisesti upealta shortseissa. Tottakai haluan esitellä kovan treenauksen tuloksia!