Onko normaalia, että 19 vuotias
kirkuu äidilleen niin paljon kuin keuhkoista lähtee ja potkii esim. seiniä aivan raivon vallassa?
Mietityttää.
Kommentit (18)
öh, ei ole normaalia. ei todellakaan. kuulostaa väkivaltaiselta hullulta, joka löytää itsensä pian vankilasta.
häikkää? Onkohan tutkittu, sekin voi tuoda pinnalle monenlaista.
Itse en ollut enää siinä iässä.
tietenkin on.
ja on ihan normaalia. Etenkin tytöille.
Mä olin tommonen ja nyt olen ihan normaali, normalisoiduin siinä 21-22-vuotiaana. En todellakaan ole missään vankilassa enkä väkivaltainenkaan. Yliopistossa opiskelen, viimeisiä kursseja.
missään ikävaiheessa. No, uhmaiässä max.
todellakaan ole normaalia käytöstä!
se, että joku asia on normaalia, ei tarkoita että KAIKKI käyttäytysivät niin.
kipakka luonne ja nuoruuden ehdottomuus ja angstivitutus, eihän tuohon muuta tarvita. tavallistakin tavallisempaa. jos nyt ei ihan tauotta ole tuommoinen aina.
Itse en ollut enää siinä iässä.
No kyllä vaan olit. :D
ei ole.
minä odotin jo tossa vaiheessa esikoista. enkä muutenkaan olisi käyttäytynyt noin enää 16 vuotianakaan.
ei ole.
minä odotin jo tossa vaiheessa esikoista. enkä muutenkaan olisi käyttäytynyt noin enää 16 vuotianakaan.
Silloin ehkä ymmärrettävää, mutta muutoin ei normaalia.
ei ole.
tässä kysyttiin mielipidettä. eli jos sinä olet angstinen raivopää tuon ikäsenä,ei se tarkoita että kaikki ovat olleet noin myöhään kehittyneitä.
ei ole.
tässä kysyttiin mielipidettä. eli jos sinä olet angstinen raivopää tuon ikäsenä,ei se tarkoita että kaikki ovat olleet noin myöhään kehittyneitä.
tuolla onkin jo ylempänä hyvin kirjoitettu, että normaali ei tarkoita että kaikki käyttäytyisi niin. Ja mitäpä jos olenkin ollut raivopää? olen normaali kuitenkin. eli tuollainen angstinen raivoaminen voi hyvin olla normaalia käytöstä tuon ikäisellä. vaikka SINÄ olisitkin luonteeltasi toisenlainen.
pahoitteluni argumenttisi invalidiudesta.
ei ole.
nyt on ihan pakko hieman nauraa tälle tökerölle vastahyökkäykselle. ainoastaan sinä määrittelit, että "ei ole normaalia, koska MINÄ en ollut tuollainen". siihen sait kommenttia. ja nyt käännät niin, että joku muu olisi argumentoinut samoin kuin sinä. vaikkei ole. joku sanoi, että on itsekin ollut tuollainen. _ei_ että kaikki normaalit ihmiset ovat juuri tuollaisia tuon ikäisenä, koska itsekin on ollut. vain sinä itse olet kommentoinut tuohon tyyliin. get it?
teini mikä teini. kyllä se menee joskus ohi.