Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi tuttu nainen AINA haisee hielle, OV

Vierailija
31.05.2012 |

Uskoisin että pitää huolta hygieniastaan, eli käy pesulla, käyttää deodoranttia ja puhtaita vaatteita. Näen melkein päivittäin häntä, ja se hien haju on näin kesäisin aivan kammottava. Hiki on oikein sellaisen pistävän hajuista, ja se jää hänen peräänsä leijumaan.

Ymmärrän että ihmisillä on "fysiologisia" eroja, mutta voisiko tuota hajua MITENKÄÄN saada pois? Tai edes vähenemään... Ajattelin puhua asiasta hänelle, ja mietin jos voisin jotain apukeinoa ehdottaa samalla.

Ja en ole mikään hajuherkkä ihminen, yleensä pieni hien haju ei haittaa. On myös ikävää, kun monesti olen nähnyt ihmisten ihan kavahtavan kun tulevat lähelle. Siis esim. tuttu kävelee meitä kohden ja hymyilee, haistaa pienen matkan päässä hien ja "ilme muuttuu" vähän.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
31.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ystävä, jolla on tuo sama ongelma. Vaikka tekisi mitä, hiki haisee todella pistävälle, lähes virtsamaiselle. Ja haju tarttuu heti esim. vaatteisiin ja tuolien päällyskankaisiin.

Kyseessä on synnynnäinen häiriö hikirauhasissa. Ainoastaan hikirauhasten poisto leikkauksella voisi auttaa, jos haju tulee vaan kainaloista. Ystävälläni se tulee koko kehon hajurauhasista - ja eihän ihoa voi poistaa.

Hajuun kyllä tottuu. Ensin, kun tutustuin ystävääni, minusta tuntui, että olen pyörtyä hänen lähellään - ensin en edes tajunnut, että haju tuli hänestä. Mutta nyt, kun ollaan oltu jo pitkään tekemisissä, ei sitä hajua samalla tavalla edes huomaa. Tuntee kyllä, mutta ei siihen kiinnitä huomiota.

Vierailija
2/2 |
31.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukiossa yksi nais-opettaja haisi ihan hirveesti hielle ja voitte kuvitella, että siitä kyllä hänelle sanottiin, eikä vilkkaipien poikien taholta edes kovin nätisti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla