Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten suhtaudut pimeisiin töihin?

Vierailija
22.05.2012 |

Kun työtön on lapsenpiikana?

Entä pimee työ raksalla tai ravintolassa?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
22.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en näkis mitään pahaa esim pimeenä lapsenlikkana olemisessa - niin kauan kuin hyödynsaaja olisi minä.

Vierailija
2/7 |
22.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian usein ei jää kiinni. ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
22.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ok yksittäisinä pikkujuttuina esim. Joku lapsen vahtiminen. Siinä vaiheessa kun iso rakennusfirma kiertää järjestelmällisesti veroja, saa ja pitää puuttua.

Vierailija
4/7 |
22.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pientä korvausta vastaan. Raksa ja ravintola ei saa ottaa pimeitä työläisiä.

Vierailija
5/7 |
22.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ok yksittäisinä pikkujuttuina esim. Joku lapsen vahtiminen. Siinä vaiheessa kun iso rakennusfirma kiertää järjestelmällisesti veroja, saa ja pitää puuttua.

Komppi tälle.

Vierailija
6/7 |
22.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein se menee niin että pimeät työt on ainoa todellinen vaihtoehto saada rahaa tilanteessa, jossa oikeita töitä ei saa. Opiskeluaikana valtaosa opiskelukavereistani teki pimeitä töitä.

Vierailija
7/7 |
22.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta tuli mieleen että eikö siinä ole joku raja kuinka paljon saa ansaita ennenkuin verottajalle tarvii ilmottaa? (en jaksa surffata netissä). Lapsenhoito tilapäisesti ei kait ole pimeetä?

Mun anoppi on siivooja, ja tekee aivan jatkuvasti pimeästi näitä hommia. On tehnyt koko ikänsä. Siis esim. suursiivousta yksityisille henkilöille. Saa pienen palkan, mutta en tiedä meneekö sekään yli sen rajan oikeesti että olisi pimeetä työtä.

Meillä kävi kylppärirempan tekemässä henkilö jolla on oma toiminimi ko alaan. Laskua kirjoittaessa hän kysyi laitetaanko "mustana" vai valkosena". Totesimme että ilman muuta "valkosena" ja hän harmitteli meidän puolesta kun niitä veroja sitten tuli x sata euroa päälle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kahdeksan