Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äippä vm -68

Vierailija
22.05.2012 |

Olen 44v äiti pääkaupunkiseudulta. Haluaisin tietää onko muilla äideillä vastaavanlaisia kokemuksia poikansa heräävästä seksuaalisuudesta? Tämä tapahtui muutama vuosi sitten, kun poikani oli 15. Olimme kesämökillä ja saunassa kahdestaan. Tapana oli, että pesimme toistemme selät löylyn jälkeen. Pesin ensin poikani selän ja sen jälkeen oli poikani vuoro pestä minun selkäni. Saippuoin sienen ja annoin sen pojalleni. Hän alkoi pesemään selkääni. Yht'äkkiä kädessäni ollut saippua lipsahti lattialle. Mitään ajattelematta(!) kumarruin nostamaan sitä ja sitten kävi nolosti. Tein liikkeen niin äkillisesti, että pakarani, tarkemmin sanoen peppuaukkoni osui poikani siittimeen(joka tietämättäni/huomaamattani oli täydessä erektiossa) sillä seurauksella, että poikani sai siemensyöksyn (vaikka tiedänkin, että pojat saavat siemensyöksyjä herkästi, tämä oli suuri yllätys). Järkytyin tästä todella paljon ja poikani nolostui suunnattomasti. Emme puhuneet asiasta silloin, emmekä koskaan sen jälkeen.

Onko muilla äideilla noloja/hävettäviä kokemuksia ja kuinka olette pystyneet käsittelemään niitä lapsenne kanssa? Olen miettinyt jälkeenpäin, että asiasta olisi silloin pitänyt keskustella heti poikani kanssa. Mitään traumoja tuskin pojallenikaan jäi, mutta asia vaivaa vielä vuosienkin jälkeen mieltäni.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
22.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joissa se konservatiivipoliitikko aina antaa medialle lausuntoja siitä miten "liukastui suihkusaa suorittaessaan normaaleja pesutoimintojaan ja aivan odottamatta, suureksi hämmästyksekseen luiskahti homoseksuaalin anukseen".

Vierailija
2/3 |
23.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei voi kuin ihmetellä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
23.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

alasti edes saunassa, sen jälkeen kun ne täyttivät 13 v. kohta varmaan taas tyttäreni näen, poikaa tuskin enää koskaan.

kuulostaa kuvottavalta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kahdeksan