Serlan kirjakampanja olikin huijausta, kirjoja ei lähetetty:-(
Tilasin kolme kirjaa yli 3kk sitten eikä ne tulleetkaan. Plääh sanon minä..
Kommentit (21)
itsellenikin pitäisi tulla kaksi kirjaa, jotka tilasin joskus maaliskuun alkupuolella.
Eipä ole näkynyt.
Osasitko lähettää merkit oikein, jollei palautteen antaminenkaan onnistu kuin AV:n kautta?
Mene vaikkapa Serlan sivulle http://www.serla.com/fi ja klikkaa sieltä palaute.
laittanut palautetta, mut ei minullekaan ole kirjoja tullut siitä huolimatta. Joo, kyllä tuo huijaukselta tuntuu tosiaankin..
Kun keräyksen lastenkirjat loppuivat heti kättelyssä eikä korvaavia kirjoja alkanut kuulua. Sain vastauksen ehkä parin viikon päästä. iinä seliteltiin sitä, että kun kampanjan suosio ylitti kaikkia odotukset blaa blaa blaa... Tajuaakohan ne siellä, miten äkkiä tällaiset kääntyy niitä vastaan, jos hommaa ei hoideta loppuun asti kunnolla? Ei oikein vaikuta siltä.
No, sain kuin sainkin Pompom-kirjani tilattua sittemmin, mutta nyt on sitäkin sitten odoteltu jo lähemmäs kaksi kuukautta. Siellä kampanjasivullahan kyllä lukee, että toimitus voi viedä 6-8 viikkoa. Vaikka sekin on kyllä älyttömän pitkä aika. Toivottavasti ensi kerralla suunnittelevat kampanjansa vähän tarkemmin. Tää ei nyt mennyt niin kuin Strömsössä...
kun lapsi oli pienempi. Milloin kerättiin oravapehmoja, milloin kylpytakkia. Oisko kerran tullut semmoinen tavara kun luvattiin - se kylpytakki. Oravien tilalle on tullut pienempi kuin mihin merkit on oikeuttaneet, hyvityksenä vielä pienempi orava.
Että ei tule Serlalle yllätyksenä kampanjoiden suosio. Systemaattista huijaamista tuo on.
kyllä mä aikoinaan sain ihan suosiolla sen "jättiorkun" = ))
Sittenmmin en ole enää mitään lippusia keräillytkään
Oli aika heikko heikko valikoima, mistä tilata. Ei ainuttakaan suomenkielistä lastenkirjaa. Tilasin sitten ruotsinkielisen Tatun ja Patun sekä Pulkkisen Totta-kirjan.
Tulivat, kun jaksoivat.
Aika ajoissa tilasin.
Meillekin on kerätty kaikenlaista, pelkästään Serlan paperia kun käytetään niin niitä lippusia on tullut ihan kiitettävästi. On tulleet kylpytakit, pehmot ja kirjat ihan niin kuin pitikin. Ei mitään valittamista.
osoittautuvat usein liian suosituiksi eli tavaraa ei olekaan varattu tarpeeksi. Hirmu ikävää tuollainen touhu!
Kolme kirjaa olen saanut keräilemällä, tänään just hain viimeisimmän postista. Tylsää oli vain se että piti moneen kertaan käydä valitsemassa niitä kirjoja (tai yrittämässä valita) kun oli vain jotain ruotsinkielisiä tarjolla. Sitten pikaisesti äkkiä tilata kun sattui suomenkielinen olemaan valittavana.
koko tilauksen.. huono kirjavalikoima oli siinä vaiheessa kun tilasin.
Kuusikymmentä oravamerkkiä lähetetty eikä mitään ole tullut:) silkkaa humpuukia
7: lapsen isoäiti keskeltä suomea
siellä on kirjoja. On se nyt kovaa jos elämä on jostain ilmaiskirjasta kiinni.
Meille kyllä tuli, olikohan mukana osoitteesi tai muut tiedot. Muutkin oravajutut tuli esim. pyyhe tms... nyt tylsempää ku o arvontoja...
Keräsin pidemmän aikaa oravamerkkejä ja lähetin. Tuli kirje, ettei enää lähetetä kirjoja:( Tosi epämiellyttävä kokemus, koska näin niin suuren vaivan merkkejä kerätessäni. Lasten kirjat ovat aina mukavia, jos serla olisi vain pitänyt lupauksensa.Tosi pettymys.
Tähän kirjakampanjaan en osallistunut, mutta aikanaan keräsin jättioravan ja se tuli nopsaan. Pidin huolen, että keräsin merkit kauan ennen kampanjan loppumista.
Minä tilasin ensin kolme kirjaa, ja sitten kaksi kirjaa ja kyllä ovat minulle tulleet, yhtä kirjaa vielä odottelen, mutta ainakaan kokonaan asia ei ollut huijausta. T: Petri Jyväskylästä
kaikki kirjan odottajat saaneet jo kirjansa? Itselleni ei ole tullut ja noin 4kk olen niitä nyt odotellut.
kerro vaikka sähköpostiosoiten mihin voin laittaa viestiä.Itse en sellaista bongannut mistään tämän keräyksen yhteydessä.