Olisiko miehesi ottanut sinut jos olisit ollut yhtä lihava kuin nykyään?
Kommentit (24)
painan nyt 9 kg vähemmän, kuin silloin, kun menimme naimisiin, joten ehkäpä tuo olisi...
Mutta eipä silti halunnut erota vaan haki mut takaisin, kun itse ajattelin, ettei tästä mitään tule.
mies taas vähintään +20kg, nyt normaalipainoinen, ennen vain luuta ja nahkaa (ja lihasta).
Joten eipäs yleistetä siellä että vain naiset lihoo..
19-vuotiaana kun tavattiin olisin ollut nykyisen kokoinen niin ei varmaan. Hän itsekin oli silloin hyvin hoikka. Nyt ollaan molemmat lihotti noin 30 kg ja nautimme mukavasta elämästä läskeinemme, emmekä ruipeloita kaipaa ;-)
niin mies oli 70 kg ja minä myös. Nyt mies on 96 ja minä 85. Vaikea kysymys...
Itseään arvostava mies ei edes pään vertaa viitsisi kääntää nähdäkseen oksettavia valaita.
Kylläkin valaan kanssa ollessaan, voi tipuja salaa kadulla vilkuilla ;)
Ehkä ei, sillä hänen mielestään hänen exällään, joka oli todella laiha, oli täydellinen vartalo.
Minä olin tutustuessamme myös alipainoinen, mutta nyt normaalipainoinen (=62kg/170cm).
Ei minun kehoni ole koskaan aiheuttanut miehessä samanlaista ihailua ja kiihkoa kuin exänsä. Etenkään nyt, kun olen "runsas".
Koska olen vähän hoikempi kuin naimisiin mennessä/tavatessa.
+10 kg. Suurin osa on kyllä tällähetkellä lihasta, mitä on lisää tullut. Olin alipainoinen kun alettiin seurustella. Meillä on niin päin, että mies on kasvattanut mahaa, itse olen alkanut liikkua enemmän. Ulkonäköasiat eivät tällä hetkellä vaikuta liittomme tilaan millään tavalla minun osaltani.
Ei olla kumpikaan lihottu kymmenessä vuodessa mitenkään dramaattisesti, vaikka muututtu ollaan. Oletan kelpaavani edelleen.
Olen n. 10 kg kevyempi kuin aloittaessamme seurustelun. Tuolloin olinkin lihavampi kuin koskaan. Olin tosin tuntenut miehen jo 5 v. ja 20 kg kevyempänä, joten hän ei ehkä niin hirveästi edes ajatellut painoani. Työkavereita ollaan ja perfect match. :)
Nyt kahden lapsen synnyttyä pari kiloa hoikempi kuin tavatessamme, bmi 19.... Miehelle on tullut 10kg tapaamisen jälkeen, mutta kyllä silti hänet ottaisin!!!
pituutta 165 ja painoa 56, samoissa mitoissa olin kun tapasimme.
Kuten en minäkään häntä :) Olen lihonut 25 kg ja mies 30 kg tässä 25 vuoden aikana..... Bmi nyt 27 mulla, miehellä 30 :(
tykkää lihavista naisista.
itsekin ottaisin hänet mieluummin nyt vähän lihoneena kuin silloin aikoinaan luikkuna.
mutta nuo kilot on lihasta. Olin nuorempana hyvin siro, talonrakennusprojektissa sain aika paljon lisää massaa harkkoja kantamalla:D
Sen täytyy olla kemiaa...
Mä olen aika lailla samoissa lukemissa. Toki vartalo on iän ja lasten mukana jonkin verran muuttunut, mutta niin se käy kaikille. Mä olen aina ollut jonkin verran ylipainoinen.
Painoin naimisiin mennessämme 52 kg ja nyt painan 55 kg, joten kyllä mä luulen, että se olisi minut siltikin huolinut.
Ehkä juu ehkä ei. Nyt kyllä vaan kehuu näitä kiloja. Minä en olisi miestä aikoinaan huolinut, jos olisi jo silloin ollut noin pulska.