Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

10 vuotta ilman avioseksiä: mikä parasta vaihtoehto?

Vierailija
21.05.2012 |

1. rakastaja (maksullinen tai ei)

2. alkoholin tissuttelu harva se ilta

3. ero

Meillä 2 alle kouluikäistä lasta. Ja tosiaan seksiä viimeisen kymmenen vuoden aikana max 10 kertaa. Mies ei halua. Viime kerrasta 4 vuotta. Tuskin on seksiä tässä liitossa.

Olen "valinnut" vaihtoehdon 2. Pidän itsestäni muuten hyvää huolta, olen hoikka ym. Mutta alkoa kuluu. Ja paljon.

Kiitos asiallisista kommenteista!

Kommentit (60)

Vierailija
1/60 |
21.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
2/60 |
21.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarjolla. Meillä sama tilanne. Vuoden aikana seksiä 2 kertaa. Ei riitä!

Mahtavamanu70@gmail.com

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/60 |
21.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otahan aikaa ja tilaisuuden tullen keskustele ongelma kondikseen.

Vierailija
4/60 |
22.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

todellakin 3.

Vierailija
5/60 |
22.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt hyvä ihminen alkoholisoidu sen takia, että seksiä ei ole. Onko mies kaappihomo? Erektiovaikeuksia?

Vierailija
6/60 |
22.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mun holismi on ruoka. Olen syönyt suruuni.

Vierailija
7/60 |
22.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mun holismi on ruoka. Olen syönyt suruuni.

Vierailija
8/60 |
22.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt hyvä ihminen alkoholisoidu sen takia, että seksiä ei ole. Onko mies kaappihomo? Erektiovaikeuksia?

Nämä eivät ole ainoita selityksiä asiaan eikä puhumisesta aina ole mitään hyötyä. Kaikki eivät suostu puhumaan eivätkä terapioihin. Ei tarkoita etteikö vaimo olisi yrittänyt.

Vierailija
9/60 |
22.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu meillä, ei ihan noin paha vielä. Seksiä kuluneen vuoden aikana kaksi kertaa, joista vain yksi kerta oli yhdynnän "yrittämistä". Miestä ei tunnu vaan kiinnostavan ja minä puolestani alan olla ihan liian loukkaantunut ja sydänverellä murjotun & väheksytyn naiseuteni vuoksi.

Mulla on samat vaihtoehdot kuin AP sulla. Rakastajaa olen tosissani miettinyt, mutta alkoholiin kallistun sen helppouden vuoksi. Kummasti se elämä näyttää valoisammalta parin punkkulasin tai konjakin jälkeen. Ei tämä tilanne voi loputtomiin jatkua, tiedän sen. :/

Vierailija
10/60 |
22.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä sama juttu. Mies ei ole kiinnostunut seksistä. Ollut koskaan juurikaan. Ainoa lapsemme on pian 4v, siitä voi laskea päivälleen, milloin oli edellinen kerta. Sitä ennen varmaan 10 vuoden aikana seksiä yhteensä n. 20 kertaa.

Ei joka vuosi.

Itse haluaisin vaikka joka päivä. Ja monta kertaa.

Minullekin ruoka ja suklaa on se keino paeta todellisuutta. Siinä sitä vain nainen lihoo ja masentuu entisestään.

Vierailija
11/60 |
22.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin ap lienee mieskirjoittaja, jonka vaimo on käyttänyt miestään vain lasten siittämiseen.

Oli miten oli, pariterapiaan ensin, ehkä sieltä löytyisi apu ennen eroa - jos molemmilla on tahtoa jatkaa, sitä se terapeutti nimittäin kysyy ensimmäisenä. Kannattaa miettiä, miten vastaa...

Tsemppiä teille!

Vierailija
12/60 |
22.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin ap lienee mieskirjoittaja, jonka vaimo on käyttänyt miestään vain lasten siittämiseen.

Oli miten oli, pariterapiaan ensin, ehkä sieltä löytyisi apu ennen eroa - jos molemmilla on tahtoa jatkaa, sitä se terapeutti nimittäin kysyy ensimmäisenä. Kannattaa miettiä, miten vastaa...

Tsemppiä teille!

Niin sehän ei kerta kaikkiaan voi olla totta, että seksittömyys johtuisi miehestä. Eikä se, että mies ei suostu mihinkään terapiaan.

Vierailija
13/60 |
22.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei seksi (ainakaan minun kanssani) ole miehelle tärkeää. Hänen mielestä (tai hänelle?) seksi ei ole perustarve. Minulle se on. Kun naukkailen alkoa joka ilta, en edes muista, että minulla on haluja. Kun pidän juomisesta taukoa, iskevät sellaiset himot että huhhuh.

Olen tosi hyvässä kunnossa. Pidän siis itsestäni huolta, jos tuota alkoa ei lasketa. Seksittömyys johtuu miehestäni, hänen pitäisi mennä terapiaan, mutta jos hän ei seksiä kaipaa, niin miksi menisi?

Nyt olen kallistumassa rakastajaan. Alkoholiin kuluu kuukaudessa sen verran rahaa, että sillä ostaisi muutakin mielihyvää...

Kiitos tuesta!

ap

Vierailija
14/60 |
22.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sallisiko mies sinulle rakastajan jos ehdottaisit sitä?

Vierailija
15/60 |
22.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsetkin on alla kouluikäisiä, ja sopeutuvat eroon helpommin, kun ei ole tullut vielä niin kiinteitä kaverisuhteita, kuin sitten koulussa tulee.

Kun olet eronnut, ei tarvitse salailla, valehdella ja opettaa lapsille lisää kylmän parisuhteen ja petkuttamisen mallia. Voit hankkia ihan oikean elämän. Ei ne lapsetkaan hyvin voi, jos liitto on ihan kuollut.

Ystäväni erosi äsken aivan vastaavasta syystä, ja oli viisas päätös lapsenkin kannalta.

Vierailija
16/60 |
22.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvän lainakalun löytäminen on haasteellista.Aika gutaa on tehnyt,kun vihdoin on saannut.

Vierailija
17/60 |
22.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on kunnollinen. Hyvä ystävä, hyvä isä, huono aviomies.

Joo, rakastajan löytäminen haasteellista. Samanlaisessa tilanteessa oleva mies olisi ideaali vaihtoehto.

ap

Vierailija
18/60 |
22.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

- siis koska ei pidä seksiä perustarpeena.

ap

Vierailija
19/60 |
22.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ts. Oliko tuolloin jo viitteitä tulevasta? Hankalalta pattitilanteeltahan tuo vaikuttaa...

Vierailija
20/60 |
22.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miestä ja seksin puutetta siitä, että tissuttelet alkoholia harva se päivä? Nimittäin niin tekee alkoholistit, vierittää syyn juomisestaan toisille....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan viisi