Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Mikset laihtunut täksikään kesäksi?

Vierailija
21.05.2012 |

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
21.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jäi uupumaan, koska on sellanen ikäkriisi, etten oikein tiedä enää, millainen minun pitäisi tässä iässä (40v) olla?

Eli toisaalta haluan olla hoikka, mutta toisaalta ajattelen, että miksi enää pitäisi, koska en ole lapsiakaan enää tekemässä jne....

Suhdekin on epäselvä, en tiedä onko sitä vai ei?

Vierailija
2/22 |
21.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tosin suunnitellusti, mutta tuli ikään kuin sivutuotteena.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
21.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

aiemmin keväällä helpostikin sen 5 kg,mut nyt oon alkanu turpoamaan ja epäilen että on käynyt vanhanaikaiset!Tiistaina lääkärille!

Vierailija
4/22 |
21.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja liikkuminen ei ole kivaa. :(

Pitäisi varmaan laittaa johonkin kepin nokkaan pizza roikkumaan ja keppi päähän kiinni, että saisin itseni juoksulenkille.

Vierailija
5/22 |
21.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihduin minäkin jo sen viitisen kiloa, mutta nyt jostain syystä taas housut kiristää, mahaa turvottaa kuin olisin raskaana eikä housut mene jalkaan. Missä syy? en tiedä. Ehkä syynä on perussairauteni tai sitten olenkin raskaana.

Vierailija
6/22 |
21.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen raskaana

Vierailija
7/22 |
21.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kesä yllätti;). Tähtäin on ensi keväässä ja vielä siis 20kg pitäisi pudottaa.

Vierailija
8/22 |
21.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

4 kiloo tullu lisää kevään aikana, kun stressi laittoi elimistön sekaisin.. :((

Vierailija
9/22 |
21.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä harmittaa. Marraskuusta, siis ½v ja 10 kg.

Sytostaatit ym. syöpähoidot paisutti. K-le

Vierailija
10/22 |
22.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että olen luuseri paska, joka ei vaan aloita :( Ja varaa kyllä olis. Tarmokkaan painonhallinnan sijasta mä oon vaan masentunut ja eristäytynyt...

Vierailija
11/22 |
22.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

6 kiloa mutta sitten suli syöpäepäilyt ja kaikenmaailman tutkimutkset, jotka vielä jatkuvat, ja se siitä. miten tämän kaiken jälkeen jatketaan, on vielä arvoitus, kun en tiedä, mitä edessä on...

Vierailija
12/22 |
22.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. BMI tasan 20

Vierailija
13/22 |
22.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos on normaali- ja ylipainon rajalla. Rannalle ei kehtaa mennä minkäänlaisessa uima-asussa, mutta painoa ei myöskään ole niin paljon liikaa että laihtumista tapahtuisi muuten kuin kärsimällä. Mä laihdutan käytännössä 365 päivänä vuodessa. Mulla ei ole tapana syödä leipää kovin paljon, mutta eilen sorruin taas iltapalalla. Kaksi ruisleipää maksamakkaralla ja juustolla, iso kourallinen mansikoita, yksi 95 g danonino. Tuossa on ainakin yksi leipä liikaa, sen seurauksena poljin tunnin kuntopyörää. Että tuskin taas laihduin, mutta toivottavasti en lihonut lisää.

Vierailija
14/22 |
22.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pudottaa pari kiloa ja kiinteytyä, en tiedä mitä tapahtui, mutta niin ei ole käynyt.

Vierailija
15/22 |
22.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kesäksi laihduin 7kg ja kaikki tuli talven aikana takaisin. Mulla ei ole aineenvaihduntaa olemassakaan, saa liikkui kuin aropupu ja elää pyhällä hengellä jos meinaa laihtua ja nyt en ole jaksanut koko asiaan paneutua. BMI on 23 ja risat ja vatsamakkara löytyy, yöks.

Vierailija
16/22 |
22.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen laihduttanut reilu puolet elämästäni ja jokaikinen päivä, nyt tilanne on se että paino pysyy samassa. Haluaisin jonkun kilon pois, mutta en huvita kärsiä niiden vuoksi, kun olen jo kärsinyt niin paljon nälkää elämässäni.

jos on normaali- ja ylipainon rajalla. Rannalle ei kehtaa mennä minkäänlaisessa uima-asussa, mutta painoa ei myöskään ole niin paljon liikaa että laihtumista tapahtuisi muuten kuin kärsimällä. Mä laihdutan käytännössä 365 päivänä vuodessa. Mulla ei ole tapana syödä leipää kovin paljon, mutta eilen sorruin taas iltapalalla. Kaksi ruisleipää maksamakkaralla ja juustolla, iso kourallinen mansikoita, yksi 95 g danonino. Tuossa on ainakin yksi leipä liikaa, sen seurauksena poljin tunnin kuntopyörää. Että tuskin taas laihduin, mutta toivottavasti en lihonut lisää.

Vierailija
17/22 |
22.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

20kg tuli painoa raskauden myötä ja sektiokin tehtiin. Eipä siinä paljon vatsalihaksia treenattu. Tosin nyt saan jo alkaa treenamaan.

Nyt on tippunut 17kg. Muutama kilo ei haittaa :) Kyllä kehtaan hamosissa ja shortseissa kulkea.

Vierailija
18/22 |
22.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että olen luuseri paska, joka ei vaan aloita :( Ja varaa kyllä olis. Tarmokkaan painonhallinnan sijasta mä oon vaan masentunut ja eristäytynyt...

Kuulostaa tutulta, ei edes kesän tulo innosta:(

Vierailija
19/22 |
22.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

etten juuri lihonutkaan. Syy oli stressi, työn ja lastenhoidon yhteesnsovittaminen; ei kertakaikkiaan jäänyt aikaa miettiä itseään. Kunto on kuitenkin hyväksyttävissä rajoissa eikä läskiä ihan kauheasti ole, joten ihan hyvin saatan jo ensi kesäksi laihtua.

Kysy sitten uudestaan.

Vierailija
20/22 |
22.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synnytin viime kuussa ja ei pysty tässä imettäessä laihduttaa, ehtyy maidontulo heti, kun on vähänkin syömättä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä seitsemän