Onko normaalia/mistä johtuu...(painon vaihtelusta)
että paino oli aamulla ennen syömistä, juomista ja vessassa käyntiä 1,5 kg enemmän kuin työpäivän jälkeen? Painoin siis 1,5 kg vähemmän verrattuna aamuun sen jälkeen kun olin ollut töissä ja tietysti syönyt ja juonut...
Onko tämä ihan tyhmä kysymys?
Kommentit (5)
Juuri toisinpäin nuo painot. Eli aamulla painoin 1,5 kg ENEMMÄN kuin työpäivän jälkeen.
Kysyttiin toisinpäin, ei ole ainakaan tavallista tuollainen että aamulla painaa eniten. Hyvin nesteytetty ja täynnä virtsaa ja ulostetta?
No ei voi sanoa, että olisin ollut mitenkään erityisen hyvin nesteytetty. Pissahätä kyllä oli, mutta ei mikään epätavallisen kova pissahätä. Kakkahätäkään ei ollut.
Aloitin tosin laihdutuskuurin, mutta voiko se todella vaikuttaa noin nopeasti??Sitä ennen olin syönyt paljon ja rasvaista ja lihottavaa ruokaa...
Eli voiko laihdutuskuurin aloittaminen (samana päivänä) vaikuttaa noin nopeasti VAI onko syy siinä, että laihdutuskuuria ennen olin syönyt paljon epäterveellistä ja rasvaista ruokaa?
Aamupaino on normaalisti huomattavasti pienempi kuin iltapaino. Kun ero on noinkin iso kuin sinulla, kannattaa varmistaa että juo ennen nukkumaanmenoa riittävästi vettä, meinaan voi viitata kuivumistilaan yön aikana tuollainen.