Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

ÄLÄ PUKEUDU NÄIN

Vierailija
21.05.2012 |

http://varikaspipsa.blogspot.com/2012/05/vaate-esittelyssa-dress-keltai…

EI SIIS TODELLAKAAN LEGGINSSEJÄ MEKON KANSSA!

EIKÄ TODELLAKAAN MITÄÄN NILKKUREITA!

JA MITEN TOI VOI EDES SANOA ETTÄ TÄYDELLINEN MEKKO KUN NÄKEEHÄN SEN HETI ENSI KATSOMISELLA ETTÄ OLKAIMISTA EI SOVI. OLISIN PALAUTTANUT KAUPPAAN!!

Kommentit (51)

Vierailija
1/51 |
21.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuka tuo oikein on, kamala mekko ja valtava nainen! Ja laittaa vielä kuvaa itsestään nettiin!!?

Vierailija
2/51 |
21.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja on ylpee itsestään! Hahahaha

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/51 |
21.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin tahdon vaan huonosti oon löytänyt.

Vierailija
4/51 |
21.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielestäni täytyy olla ylpeä itsestään.

Vierailija
5/51 |
21.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta itsesuojeluvaistoa ja itsekritiikkiä voi myös vähän olla. Itse olen mallia lyhyt ja keskivartalopainotteinen (joo, mahassa läskiä), mutta en täyttäisi nettiä tuollaisilla asuvideoilla ja kuvilla.

Onko vahva itsevarmuus sittenkin kovetettu kuori?

Vierailija
6/51 |
21.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai olisitko itsestäsi ylpeä noin lihavana?

Vierailija
7/51 |
21.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jatkaa, mulla ja ko bloggaajalla on vaatteiden kokoeroa sellaiset 7-8 numeroa, mutta silti en laittasi itsestäni vaatevideoita.

Vierailija
8/51 |
21.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei paino määritä ihmistä! Vai onko joku sitä mieltä, että esimerkiksi Martti Ahtisaari ei saa olla ylpeä itsestään, vain koska on ylipainoinen?

Vierailija
9/51 |
21.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kivan tuntuinen on Pipsakin. Asennetta löytyy. Hienoa :)

Vierailija
10/51 |
21.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

teitä ilkeät ihmiset ketkä pilkkaatte ja ivaatte häntä! teette itsestänne todella ruman ihmisen!

hän on rohkea,iloinen ja omaa hyvän vaatemaun.sen lisäksi erittäin miellyttävä ääninen nainen.

Vierailija
11/51 |
21.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti tuli kamala myötähäpeä katsoa moista.... Ja sääli kanssa. Miten ihminen päästää itsensä tuollaiseksi??? Pakko olla aika pahoja MT-ongelmia, jos ei omaa terveyttään ja ulkomuotoonsa tuon enempää arvosta. Kuvottavaan ja säälittävää, voi voi.

Vierailija
12/51 |
21.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen TÄYSIN varma että tuokin muija olisi mieluummin normaalimitoissa kuin lihava, jos siis saisi sen sormia napsauttamalla.

En usko mitenkään, että tuon painoinen voisi aidosti olla ylpeä itsestään, korkeintaan suojamekanismit päällä..

Säälittävää minusta.

Vierailija
13/51 |
21.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku vissii vähän kade ku toinen omaa noin mahtavan asenteen elämään ja uskaltaa pukeutua. Nii että vautsi mikä mekko!

Vierailija
14/51 |
21.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku vissii vähän kade ku toinen omaa noin mahtavan asenteen elämään ja uskaltaa pukeutua. Nii että vautsi mikä mekko!

Tuossa ei ole yhtään mitään mistä olla kateellinen. Ei todellakaan =)

Vierailija
15/51 |
21.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itsestäni ylpeä. Tietenkin tiedän, että lihavuus ei ole terveellistä. Mutta näin isonakin olen tietenkin itsestäni ylpeä. Sitä kun ei aina ihan vaan päästetä itseään lihomaan. Pipsa on hieno, kaunis ja rohkea nainen.

Vierailija
16/51 |
21.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pipsa on rohkea nainen, mitä hanen kilonsa teille kuuluu.Kaikki me olemme erilaisia ja on oikeus olla sellainen kuin haluaa.

Vierailija
17/51 |
21.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ette sitten uskalla mennä kertomaan mielipidettä sille suoraan. Annan arvoa haukkujille jotka uskaltaa tehdä haukkumisen suoraan eikä näin puskan takana.

Vierailija
18/51 |
21.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan mies, niin herättäisikö se paino teissä näin suuria vihantunteita? Epäilen, että ei, koska miehen ei tarvitse olla kaikille mieliksi koko ajan. Kun taas naisen täytyy, ja sen vuoksi hänen täytyy olla sen kokoinen, ettei vie enempää tilaa kuin mikä on naiselle sopivaa.

Vierailija
19/51 |
21.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun taas lihava nainen on ällö

Vierailija
20/51 |
21.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

telttamaiset sopii tukevalle