ÄLÄ PUKEUDU NÄIN
http://varikaspipsa.blogspot.com/2012/05/vaate-esittelyssa-dress-keltai…
EI SIIS TODELLAKAAN LEGGINSSEJÄ MEKON KANSSA!
EIKÄ TODELLAKAAN MITÄÄN NILKKUREITA!
JA MITEN TOI VOI EDES SANOA ETTÄ TÄYDELLINEN MEKKO KUN NÄKEEHÄN SEN HETI ENSI KATSOMISELLA ETTÄ OLKAIMISTA EI SOVI. OLISIN PALAUTTANUT KAUPPAAN!!
Kommentit (51)
telttamaiset sopii tukevalle
sukulaiseni on kanssa isokokoinen, no ei sentään noin iso, ja käyttää suoralinjaisia väljiä paitoja sekä suoralahkeisia, ei kiristäviä housuja. Usein huivi kaulalla ihan vaan niskan taakse heitettynä (siis ei solmittuna). Ja näyttää hyvältä.
Ihan telttaan en pukisi tukevaa, mutta hiukan väljyyttä ja suorat linjat, ei makkarankuoria.
Pakko mainostaa, että Lindex myy niitä lyhyempiä, bikerseja, jotka ei välttämättä edes näy mekon alta, mutta eipä hankaa reidet yhteen.
Olenkin miettinyt mistä lähden sellaisia metsästämään. Jos olet vielä linjoilla, about minkä pituisia siis ovat, jäävät vähän polven yläpuolelle?
toi pipsan mekko on joku makkarankuori? siis nimenomaan pitäs uskaltaa pukeutua rohkeasti.
ja varmasti mukava ja kiva ihminen.
Mutta.
Miksi ihmeessä kehutte ulkoisesti kauniiksi. kun hän ei sitä ole. Ei vain ole. Tiedän kauniita pulleitakin ihmisiä, ja jopa muutaman todella ylipainoisen, mutta he ovat niitä kaunottaria, jotka näyttävät hyvältä olkoonpa olosuhteet mitkä vaan. Suurin osa ihmisista näyttää kamalalta lihavina, koska kasvot näyttävät muodottomilta. Niin Pipsallakin. Toivoisin, että hän tsemppaisi ja alkaisi laihduttaa, olisi näin esimerkkinä muillekin. Mielestäni ylipainoisten EI tarvitse kaapuun peittää itseään, koska se saa yleensä näyttämään vielä isommalta. Istuvat vaatteet parhaat, mutta missään nimessä ei saa unohtaa terveyttä, eli syömisen rajoittamista ja liikunnan harrastamista. Hyvä, että pipsa liikkuu jonkin verran, mutta ei tarpeeksi.
ulkonako sen pitäs asua et liikkuisi tarpeeksi? olen ymmärtänyt että joka päivä harrastaa liikuntaa
ja nättihän toi pipsa on!
Muuta ei minun eikä kenenkään muun tarvitse ääneen arvostella.
Käytöstavat on opetettu kaikille, vaikka ei kotona, niin koulussa viimeistään.
Täällä netissä vaan on niin helppo unohtaa kaikki käytöstavat kun voidaan nimettömänä kommentoida. Satasesta vetoa että nuo arvostelijat eivät uskaltaisi tuolle kyseiselle blogin pitäjälle suoraan sanoa yhtikäs mitää.
Paljon ällöttävämpi joku läskilössö mies kun vastaava nainen.
Mun mielestä oli oikein kiva, ja mieluummin legginssejä käytän itekin mekon kanssa kuin oon ilman, kun raskauksissa on tullu kohjuja.
Ymmärrän, että hoikalla on vaihtoehtoja mutta lihavalla ei. Esim. omat jalkani ovat kauhean näköiset sukkahousuissa, joten ne on ihan yleisen edun vuoksi peitettävä joko housuilla tai legginseillä. Molempia käytän.
on kännissä vaikka se venttaa? Vai venttaako oikeesti?
Ensin inistään jos lihava käyttää sukkiksia mekon kanssa, ai että kun näkyy kaikki muhkurat ja nyt kun tuo kirjottaja laittaisi legginssit niin siitäkin inistään. Miksei siis mihinkään olla tyytyväisiä? Musta on hienoa, kun tommonen lihava ihminen aattelee kanssaihmisiäkin sillä mua ei kyllä kiinnostaisi ne muhkurat. Mekko kyllä itsessään on täydellinen tuolle kirjottajalle.
käyttää mekkoa ilman legginssejä, niin sitten voi jättää mekon kauppaan.
Valitan, mutta trikoomekon kanssa vaan ei legginssejä sovi.
Arvasin muuten avauksen otsikosta keskustelun aiheen.
käyttää mekkoa kun reidet hankautuu kipeästi yhteen
Onko tuo blogin pitäjä kertonut koskaan painoaan? En kysy pahalla, olen itsekin lihava ja mietin vain ollaanko samoissa mitoissa vai olenko vähän pienempi.
Legginssejä käyttäisin minäkin mekon kanssa, hankaa reidet yhteen.. pakko olla jotain!
ole läheskään noissa mitoissa, mutta tunnistan ton reisiongelman.
Ja käytän mekon alla pyöräilyhousuja niin, ettei näy helman alta.
ja on olemassa legginssejä jotka ei oo edes kovin paksusta kankaasta tehtyjä. Ja mekko on täydellinen kyllä tolle kirjottajalle sekä ihanan pirtsakka! Mistähän tommosia saisi?
Pakko mainostaa, että Lindex myy niitä lyhyempiä, bikerseja, jotka ei välttämättä edes näy mekon alta, mutta eipä hankaa reidet yhteen.
toi mekkohan sopii ku nakutettu tolle pipsalle