Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko normaalia, että liikkeet ei tunnu rv:lla 20?

21.11.2005 |

Kolmatta odotan ja liikkeitä tuntuu tosi vähän. Päivällä ei ollenkaan ja illalla päivän rauhoittuessakin vain muutamia. Liikkeet ei tunnu potkuina vaan pienenä möyrimisenä ja ne tulevat jostakin syvempää. Sydänäänet kuuluu, joten vauva on kuitenkin elossa. Onko muilla ollut vastaavaa tai tietääköhän kukaan mistä vähäiset liiketuntemukset voisivat johtua?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
21.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla viikkoja kasassa 21+2 ja en tosiaankaan tunne,kuin iltaisin pötkötellessäni sängyllä muutamia " kuplia" ja vähän jotain möyrimistä.

Ultrassa selvisi,että istukka on sen verran edessä,että vaimentaa vauvan liikkeistä suurimman osan.

Ehkäpä sinullakin on edessä oleva istukka syynä=)

Vierailija
2/6 |
21.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttavani odottaa toista lastaan ja hänelläkin liikkeet tuntuivat myöhään ja vaimeina. Tämä johtui siitä, että istukka oli sellaisessa kohdassa, että se esti tuntumisen. Sama voi aiheuttaa sydänäänien huonon kuuluvuuden. En olisi kovin huolissani, kun sydänäänet kuitenkin kuuluvat, vaikka raskaana ollessa kai kaikki asiat vähän huolestuttavat. Onnea odotukseen!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
21.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ultran mukaan istukka edessä, eikä liikkeitä tunnu kuin hyvin vähän. istukka toimii välissä kuin tyyny, eli estää tuntemasta liikkeitä. ei siis tarvitse olla huolissaan.

itse odotan toista lasta.

Vierailija
4/6 |
21.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tunsin vauvan heikosti vasta n. 22. viikolla. Siinäkin edessä oleva istukka syynä. Sitten kun alkoi tuntua niin pian liikkeet voimistuivat tosi selvästi tunnettaviksi.

Vierailija
5/6 |
23.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoisesta tunsin liikkeet vasta viikolla 25. Lääkäri sitä kyllä jo vähän ihmetteli. Eikä jatkossakaan viitsinyt siellä mahassa liikuskella mitenkään määrättömästi.

TErve ja rauhallinen poika syntyi

Vierailija
6/6 |
23.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja liikkeitä ei tunne kunnolla jos vauva potkii kohti selkärankaa, koska siellävähemmän tuntuhermoja.