Olen töissä katkolla, haluatko tietää jotain katkaisuhoidosta?
Kommentit (58)
Huoneeni ratsattiin,ja seinän vierestä lattialta löytyi joku v... pillerin palanen,siinä yläpuolella seinästä on lähtenyt palanen joten luulin sitä seinän palaseksi,enkä sen takia pilleriä sen koomin ajatellut. Nyt täällä henkilökunta ei usko ettei se ole minun ja jos heittävät minut sen takia täältä ulos huomenna menetän tyttöni! miten pystyn todistamaan ettei se TODELLAKAAN OLLUT MINUN?
Neurotoli ynm auttaa kramppeihin mutta on noista hyötyä itse 11 vuotta kuivilla. Nyt itse mietin miten mieheni saisi hoitoon elää jo omissa valheissaan saa kaikki vakutettua et asia ole näin et juo vain kerra kk vaikka on niin viina pöhöttynyt että lasten suojelu itse määräsi hänet päihde psykiatrille jossa saanut täyden 10 ja syyn jotenki kummasti olenkin minä ja yht äkkiä minä olin se joka juoksi kusitesteis ynm mite voi ammattilainen muka niellä nämä kaiken paskan
Juuri iltapäivällä kävelin 10km lenkilläni katkon ohi kotipaikkakunnallani ja muistin miten hyvin minua siellä kohdeltiin ja miten ihanaa oli keittiöhenkilökunnan tekemät ateriat.Esinaiseni minut sinne järjesti kun täysin kylmässä avioliitossani en voinut kuin juoda kaiken vapaa-aikaani kun en muuta jaksanut vaikka työstäni en koskaan saanut pienintäkään huomautusta.Elämä vie meitä ,eikä me aina 814elämää.
Mistä kohtaa ne potilaat katkaistaan?
Näetkö koskaa mitää raivokohtauksia? Tarkoitan siis niitä vierotus oireit kohtauksii?
Mihinkä Helsingissä 20-vuotias pääsee katkolle/vieroitukseen?
Laakson sairaalaan. Esim. Hartmanin sairaalasta saa lähetteen. Täällä ei kukaan tuomitse, vaikka ensimmäisellä kerralla yksi lääkäri oli kyllä niin pirun niuhom
Pitäisikö päihderiippuvuuteen saada terapiaa?
Kerrotko kavereille ketkä kaikki siellä käy vai pidätkö tiedot salassa?
Noi katko-asemat pitäisi lopettaa. Se on niin turhaa yhteiskunnan rahojen tuhlausta toivottomiin tapauksiin.
Juopon ja narkin pitää antaa käydä niin pohjalla, että joko järki tulee päähän tai kuolema korjaa. Ei heitä voi muut suttaa, kuin vain he itse.
Noi katko-asemat pitäisi lopettaa. Se on niin turhaa yhteiskunnan rahojen tuhlausta toivottomiin tapauksiin.
Juopon ja narkin pitää antaa käydä niin pohjalla, että joko järki tulee päähän tai kuolema korjaa. Ei heitä voi muut auttaa, kuin vain he itse.
Pääseekö sinne, jos on promilleja? Onko joku promilleraja?
T. Olof
Vierailija kirjoitti:
Pääseekö sinne, jos on promilleja? Onko joku promilleraja?
T. Olof
Ainakin Hesassa on raja omien kokemusten mukaa noin 1.5 paikkeilla ja ne promillet pitää olla laskussa eli jos on hörpänny ennen katkolle hakeutumista yhtäkään tasoittavaa niin ei pääse.
Katko-mestarikokemusasiantuntija. (+35 katkoa takana)
Oletko tavannut julkkiksia katkolla?
Mikä olisi hyvä lääke että alkoholi ei enää maistu antabuksen sijaan ?
Mä join monta vuotta joka ilta. Loppuvaiheessa meni noin 90 annosta per viikko. Katkoa ei tullut kokeiltua. Menin sen sijaan kuukauden kestäneeseen päihdehoitoon. Eipä tullut viinakramppeja, vaikka lopetin juomisen kuin seinään. Ei siellä laitoksessa myöskään mitään lääkkeitä jaettu. Muilta toipujilta kuulin, että katkot on tosiaankin enemmän ns varikkokäyntejä. T: raitis
Ei kai ota lääkkeiden kanssa alkoa?