Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen töissä katkolla, haluatko tietää jotain katkaisuhoidosta?

Vierailija
13.07.2014 |

Asia olikin jo yllä:)

Kommentit (58)

Vierailija
41/58 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai ota lääkkeiden kanssa alkoa?

Vierailija
42/58 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoneeni ratsattiin,ja seinän vierestä lattialta löytyi joku v... pillerin palanen,siinä yläpuolella seinästä on lähtenyt palanen joten luulin sitä seinän palaseksi,enkä sen takia pilleriä sen koomin ajatellut. Nyt täällä henkilökunta ei usko ettei se ole minun ja jos heittävät minut sen takia täältä ulos huomenna menetän tyttöni! miten pystyn todistamaan ettei se TODELLAKAAN OLLUT MINUN?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/58 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neurotoli ynm auttaa kramppeihin mutta on noista hyötyä itse 11 vuotta kuivilla. Nyt itse mietin miten mieheni saisi hoitoon elää jo omissa valheissaan saa kaikki vakutettua et asia ole näin et juo vain kerra kk vaikka on niin viina pöhöttynyt että lasten suojelu itse määräsi hänet päihde psykiatrille jossa saanut täyden 10 ja syyn jotenki kummasti olenkin minä ja yht äkkiä minä olin se joka juoksi kusitesteis ynm mite voi ammattilainen muka niellä nämä kaiken paskan

Vierailija
44/58 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri iltapäivällä kävelin 10km lenkilläni katkon ohi kotipaikkakunnallani ja muistin miten hyvin minua siellä kohdeltiin ja miten ihanaa oli keittiöhenkilökunnan tekemät ateriat.Esinaiseni minut sinne järjesti kun täysin kylmässä avioliitossani en voinut kuin juoda kaiken vapaa-aikaani kun en muuta jaksanut vaikka työstäni en koskaan saanut pienintäkään huomautusta.Elämä vie meitä ,eikä me aina 814elämää.

Vierailija
45/58 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä kohtaa ne potilaat katkaistaan?

Vierailija
46/58 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näetkö koskaa mitää raivokohtauksia? Tarkoitan siis niitä vierotus oireit kohtauksii?

Vierailija
47/58 |
07.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihinkä Helsingissä 20-vuotias pääsee katkolle/vieroitukseen?

Vierailija
48/58 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laakson sairaalaan. Esim. Hartmanin sairaalasta saa lähetteen. Täällä ei kukaan tuomitse, vaikka ensimmäisellä kerralla yksi lääkäri oli kyllä niin pirun niuhom

Vierailija
49/58 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaanko siellä yötä päivää? 

Vierailija
50/58 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisikö päihderiippuvuuteen saada terapiaa?

Vierailija
51/58 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrotko kavereille ketkä kaikki siellä käy vai pidätkö tiedot salassa?

Vierailija
52/58 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noi katko-asemat pitäisi lopettaa. Se on niin turhaa yhteiskunnan rahojen tuhlausta toivottomiin tapauksiin.

Juopon ja narkin pitää antaa käydä niin pohjalla, että joko järki tulee päähän tai kuolema korjaa. Ei heitä voi muut suttaa, kuin vain he itse.

Vierailija
53/58 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noi katko-asemat pitäisi lopettaa. Se on niin turhaa yhteiskunnan rahojen tuhlausta toivottomiin tapauksiin.

Juopon ja narkin pitää antaa käydä niin pohjalla, että joko järki tulee päähän tai kuolema korjaa. Ei heitä voi muut auttaa, kuin vain he itse.

Vierailija
54/58 |
26.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääseekö sinne, jos on promilleja? Onko joku promilleraja?

T. Olof

Vierailija
55/58 |
26.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pääseekö sinne, jos on promilleja? Onko joku promilleraja?

T. Olof

Ainakin Hesassa on raja omien kokemusten mukaa noin 1.5 paikkeilla ja ne promillet pitää olla laskussa eli jos on hörpänny ennen katkolle hakeutumista yhtäkään tasoittavaa niin ei pääse. 

Katko-mestarikokemusasiantuntija. (+35 katkoa takana)

Vierailija
56/58 |
26.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko tavannut julkkiksia katkolla? 

Vierailija
57/58 |
26.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä olisi hyvä lääke että alkoholi ei enää maistu antabuksen sijaan ? 

Vierailija
58/58 |
26.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä join monta vuotta joka ilta. Loppuvaiheessa meni noin 90 annosta per viikko. Katkoa ei tullut kokeiltua. Menin sen sijaan kuukauden kestäneeseen päihdehoitoon. Eipä tullut viinakramppeja, vaikka lopetin juomisen kuin seinään. Ei siellä laitoksessa myöskään mitään lääkkeitä jaettu. Muilta toipujilta kuulin, että katkot on tosiaankin enemmän ns varikkokäyntejä. T: raitis