MIESTEN ketju: Salainen rakkautesi
Tunnusta täällä rakkautesi naiselle jota et ole saanut tai jota kaipaat.
Kommentit (51)
että on kiva nähdä miesten haikailua. Täällä on niin usein naisten tuskastuttavia juttuja ihonalaisistaan, että uhkaa syntyä sellainen vääristymä, että vain naiset harrastavat tällaista.
Avioliitossaan kärsivät naiset vain fantasioivat laittamalla omia nimikirjaimiaan tänne.
L.S. Nainen jota en luultavasti tule saamaan. Olisin valmis eroamaan jos saisin hänet.
Luultavasti tosin en juuri se, jota etsit, onhan suomi iso maa, mutta ainahan voi yrittää ;)
että on kiva nähdä miesten haikailua. Täällä on niin usein naisten tuskastuttavia juttuja ihonalaisistaan, että uhkaa syntyä sellainen vääristymä, että vain naiset harrastavat tällaista.
Minusta osa kirjoituksista oli liian naismaisia että uskoisin kaikkien olevan oikeasti miesten kirjoittamia.
Miksi en pannut sinua kun siihen oli mahdollisuus, nyt olet olet naimisissa minä myös. Ja kaiki on päin v.....a.
Minusta osa kirjoituksista oli liian naismaisia että uskoisin kaikkien olevan oikeasti miesten kirjoittamia.
Jotkut miehetkin osaa kirjoittaa, jopa lauseita ja käyttää adjektiiveja. Hauska ketju kyllä! Ja tuo viesti Caritalle oli todellista suoraa puhetta :D
Kaikki olen saanut, joihin olen rakastunut.
Hitusen pohjoisempaa olit kotoisin, mutta Turussa muutaman kerran nähtiin 90-luvun puolivälissä. Siirryit Helsinkiin töihin sittemmin.
Olit kaunein ja paras sänkypuuhissa, mikä tietysti oli silloin kaikkein tärkeintä.
Lisätkääs vielä paikkakunnat.
Hoitakaas nyt homma huolella loppuun!
Miksei mun nimikirjaimia ole täällä vielä :/
S.R tai S.H itäsuomi lähes täydellisiä naisia.
Mä naisena huomasin vasta, etten kaipaa ketään vanhaa heilaa. Ikävää sinänsä. :( Kaipaan kyllä juuri nyt kaukoihastusta. J.C.
Kaunis, upea nainen, joka vei sydämeni. Miksi en uskaltanut tehdä aloitetta? Olet juuri sitä mitä naiselta haluan. Nyt olet toisen :(
Toivottavasti asut siellä vielä näin kymmenen vuoden jälkeen, itse olen näet muuttamassa sinne. Olet upein.