Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä johtuu, ettei ajan kulkemista ymmärrä?

Vierailija
20.05.2012 |

En pysty millään käsittämään, että olen ollut jo 3v kotona lasten kanssa. En vaan millään ymmärrä, että on kulunut 3v. En edes muista näistä vuosista juuri mitään, paitsi siitä ensimmäisestä.

Kuljen ihan samoissa vaatteissa ja samannäköisenä kuin silloin 3v sittenkin. Välillä vain iskee tajuntaan, että nuorin lapsi on jo 3v, ei 1v.

Tuntuu, että vuodet on menneet ihan hukkaan. Eikö niitä saisi takaisin, että ne voisi elää uudelleen?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
20.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap.

Vierailija
2/5 |
20.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta vähän sekavalta tuo kirjoitus vaikutti. Mitähän mahdat tarkoittaa? t. 2

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
20.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vain tunnu ymmärtävän, miten aika menee eteenpäin ja siihen olisi kiva saada muutos. Onko meidän elämä liian kaavoihin kangistunutta (samat rutiinit joka päivä eikä juuri missään käydä) vai olenko ollut jossain stressissä kaikki nämä vuodet vai miksi aika tuntuu menevän vauhdilla ja huomaamatta. Kirjaimellisesti huomaamatta.

Varmaan vähän viiraa jo päässäkin, oikeasti...

ap.

Vierailija
4/5 |
20.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ajan kulku se vain nopeutuu mitä vanhemmaksi tulee.

Vaikkei itse muuttuisi niin lasten kasvusta sen huomaa.

Vierailija
5/5 |
20.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että se on juuri sitä, että kun tekee samoja asioita päivästä toiseen, niin aivot turtuu siihen, ja aika sitten vaan menee huomaamatta ohi. Huomaan itse tämän siitä, jos käyn esim. vain töissä ja kaupassa, töissä ja kaupassa (työni on nim. melko tylsää). Jos taas joskus tekee yhdenkin päivän ajan kaikkia uusia asioita, niin se päivä tuntuu paljon pitemmältä, kun aivoilla on enemmän virikkeitä. Toki myös jos on väsynyt ja stressaantunut, niin reaktio lienee sama.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kahdeksan