Alkaako sua koskaan panettaa Dressmanin bokserimainokset?
Kommentit (16)
juuri tuosta miestyypistä tykkään, pitkistä, salskeista ja tumman sänkisistä. AH :)! oma mieheni on samanmoinen ja kuumana käyn!
"ukkojen kalsarit".
Varsinkin kun nuorilla miehillä tapana roikuttaa housuja niin, että tää "kalsarit" teksti näkyy. Tässähän ois Duudsoneille hyvä tuote "isäntä" ja "emäntä" tuotteiden jatkeeksi.
Miten puutteessa elätte? Ihan kun pikkupojat kun kattelee Anttilan alusvaatemainoksia ja vetää käteen.
Ne eivät vastaa lainkaan miesmakuani. Mutta kaverit usein sanovatkin miesmakuani oudoksi, että ehkä nuo dressman-tyypit ovat juuri sellaisia joista pitäisi tykätä...?
Miten puutteessa elätte? Ihan kun pikkupojat kun kattelee Anttilan alusvaatemainoksia ja vetää käteen.
Itse ainakin olen sen verran esteetikko, että kaikki kaunis tekee hyvän mielen. (jos sitten oonki mies!)
mutta sanoin kyllä nyt mm-lätkän mainostauolla kun olimme molemmat miehen kanssa tv:n ääressä, että "Tää on mun lempimainos". Ei vastannut mitään :D
loputtomasti upeita sepaluksia nouseen samaan aikaan vedestä (järvestä?)...??!!!
Aahhh!!
Eihän niillä näytä mitään edes olevan housuissa.
hillittömästi se, että kalsareissa lukee man underwear.
No ei ala panettamaan, mutta kivahan noita on katsoa meidän naisten ja ihailla upeaa miesvartaloa.. Muuten kun tuppaa tv:stä vaan pelkkää naisten paljasta pintaa.