Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

nännilävistys

Vierailija
20.05.2012 |

onko kukaan ottanut? onko ihan hirvee juttu?

Tekisi kyllä mieli sellaista?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
20.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

piti puhtaana eikä tulehtunut, on kuulemma tykännyt. Itse en kipua pelkäävänä uskaltaisi ottaa, oon liian raukka :( Kuulemma sattui saatanasti mutta oli sen arvoista :)

Vierailija
2/8 |
26.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu hei vain!

Kävin ottamassa kumpaankin rintaan edellisenä päivänä nännilävistykset. Olen superyllättynyt, koska nännit eivät kipuile juuri lainkaan, edes kudosnestettä ei ole tullut kummastakaan haavasta.

Operaatio kesti 3 sekuntia per nänni, ja kipu oli kyllä aika kova, mutta vain sen sekunnin kun neula lävisti nännin ja toisen sekunnin kun koru laitettiin ja neula vedettiin pois.

Nyt korut ovat olleet tuossa pari päivää, eilen vielä tuntui himan jomotusta (välillä, jos jokin osui rintaan), mutta ei muuten yhtään mitään enää. Ei tavallista haavaa kumman tuntuista.

Eli ainakin tähän mennessä olen hyvin tyytyväinen ja suosittelen.

Tosin onhan niitä kauhutarinoita, mutta ei tässä ainakaan mitään sen suuntaista ole vielä tapahtunut. Koputan puuta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
26.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja on vieläkin. Ainahan sitä sanotaan että olisi kivuliain lävistys kaikista, mutta mä en edes tuntenut. Kieli-, huuli-, napa-, tongueweb-, klitoris- jne. lävistykset on kaikki sattuneet enemmän.

Välillä vuosien aikana on toinen nännäreistä tarttunut esim. lakanaan yöllä ja repeytynyt/tulehtunut ja sitten on vähän aikaa kipeä kunnes paranee itsestään, muuten ei ole ollut mitään ongelmaa.

Vierailija
4/8 |
26.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

etta mulle sopisi semmoinen, niin menen ottamaan, uskon itsekin, etta siita tulee hyva. mulla kaunismuotoiset rinnat, joihin lavistys sopii, joten odotan kovasti, etta saan sellaisen.

Vierailija
5/8 |
20.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

otin vuosi sitten. pelkäsin paljon, mutta sattui vähemmän kuin huulilävistys. helppo pestä suihkussa ja kiva on.

Vierailija
6/8 |
20.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko kukaan ottanut? onko ihan hirvee juttu?

Tekisi kyllä mieli sellaista?

Hyi helvetti!

Vierailija
7/8 |
20.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

molemmissa nänneissä. Aivan ihanat mutta mulla tulehtuivat jatkuvasti! Kannattaa siis ottaa vaan jos ihosi parantuu arvista helposti ja nopeasti. Ehkä otan vielä aikuisena uusiksi, jaksoin pari vuotta pitää ja sitten pois. Aina kun nänni osui tai kolahti johonkin niin alkoi kivulias tulehdus ja mätää tuli.

Vierailija
8/8 |
20.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ottaminen toki sattui mutta se oli sellaista kivaa, erogeenistä kipua. Eli kihelmöi mukavasti muutaman tunnin jälkeenpäin. Ei siis kannata sen takia pelätä.

- 5