Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

G: Osallistuuko lapsesi tänä vuonna koulun kevätretkelle/leirikouluun? Paljonko olet maksanut

Vierailija
20.05.2012 |

retkestä ihan rahana? Entä osallitunut muuhun rahankeräykseen?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
20.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain pientä leipomista olen tehnyt kerran ja kerran vienyt luokan kirpputorille myytävää.

Vierailija
2/13 |
20.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksettiin 25 euroa.

Mä en asu Suomessa. Täällä taidetaan yleensä vaan maksaa. Ei siis ole mitään rahankeräysprojekteja, vaan vanhemmat maksaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
20.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänä keväänä luokkaretki Särkänniemeen 31 euroa ja ensi keväänä leirikoulu 120-130 euroa.Ei mitään pakkomyymistä, vain selvää rahaa.

Vierailija
4/13 |
20.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

retken hinta.

Kävivät Heurekassa.

Vierailija
5/13 |
27.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksoimme vain viisi euroa, jolla rahoitettiin yhdessä opas luokkaretkelle.

Vierailija
6/13 |
27.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kevätretken Koivuniemen Herraan (ei asuta ko paikkakunnalla), kaksi kakkua leivoin vanhempainyhdistyksen myyjäisiin. Tosin myyjäistuloilla käytiin myös laskettelemassa talvella. Muita maksuja ei kerätty.

Vierailija
7/13 |
27.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

retkestä ihan rahana? Entä osallitunut muuhun rahankeräykseen?

Vierailija
8/13 |
27.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emme ole maksaneet mitään eikä taatusti osallistuta rahankeruuseen millään muotoa.

Vierailija
9/13 |
27.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suoraan en rahaa antanut, mutta osallistuin aktiivisesti rahan hankintaan ja olin luokan yhteysvanhempi.

Vierailija
10/13 |
27.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat käyneet parikin kertaa retkillä. Emme ole maksaneet mitään eikä taatusti osallistuta rahankeruuseen millään muotoa.

Ymmärtänet hyvin ettei tässä maailmassa ole ilmaisia retkiä!

Vierailija
11/13 |
27.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika minulle myös rahaa.

Jos lapsi itse haluaa myydä jotain niin ok, mutta ei ole vanhempien vastuulla alkaa kaupittelemaan jotain sukkia ja karkkeja.

retket ovat aina ilmaisia, jos jotain retkiä on, toki ne maksamme, mutta vain oman lapsemme kohdalta tietenkin.

Jos joku vanhempi halua leipoa ja myydä niin siitä vaan, mulla ei ole aikaa siihen.

Opettakaa lapsillenne että he keräävät sitä rahaa, oppivat samalla että raha ei kasva puussa.

Vierailija
12/13 |
27.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myyjäistuotoilla rahoitetaan luokkaretket. Joskus voi joutua maksamaan vähän ylimääräistäkin. En sitten tiedä kuinka paljon kuudennen luokan leirikoulu tulee maksamaan, mutta olen valmis maksamaan ihan niin paljon kuin tarvii, koska leirikoulut ovat mielestäni niin kivoja juttuja.

Vierailija
13/13 |
27.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

veivät meidän kukkarosta tänä vuonna 90€+47€. Tämän lisäksi olemme osallistuneet kahden discon järjestämiseen ja siellä valvontaan ja hommasimme toiseen discoon popcorn koneen ja myimme siis poppareita.