Naapurini sitten levitellyt musta perättömiä huhupuheita.
Olen kuulemma huumeidenkäyttäjä,mielenterveysogelmainenja hän on raportoinit ystävällensä joka kertoi siskolleni,asumme siis samassa pihapiirissä. Nyt oon kuullut et se levittää muistakin juttuja ja puuttuu toisten asioihin ja keksii perättömiä väitteitä.
Mites tälläiseen pitäisi suhtautua? Aika painavaa tekstiä kylläkin väittää sellaista mikä on potaskaa,ajattelimpa ohimennen jututtaa naapuriani kun näen hänet ja sanon samalla että jos vielä kuule perättömiä väitteitä niin palaan asiaan. Alakerrassa asuu yh mutsi jolla kaksi murkku ikäistä lasta ja o kuulemma juorukello,mun onneksi tunnen tästä pihapiiristä porukkaa aika paljon ja suurin osa on mun kavereita,niin tietävät totuuden,mutta rasittavaa tälläinen juoruilu jolla itse ei ole varmaa kaikki kohdalla.
Emme siis tunne mitenkää henk kohtaisesti,olemme vaan tervehtinyt hänen kanssaan.
Kommentit (4)
mutta jos tää muija alkaa vielä hankalemmaksi mitä teen alkaakin soittelee lastensuojeluun jne,jos pimahtaa,pakkohan sille roti laittaa,vai vaietako vaan ja kärsiä juoruilusta.
Ap
voit tehdä rikosilmoituksen kunnian loukkauksesta.
Sinulla pitäisi olla tosin sitten näyttöä ja tietoa, mitä hän on sinusta puhunut ja kenelle kaikille.
Ja näiden pitäisi tulla sitten todistamaan että naapuri X on sanonut sinusta näin jne.
Sinun pitää vaatia korvausta, esim. sakkoa, tai jos tästä on aiheutunut sinulle taloudellista tai henkistä menetystä..
ja sitten polliisi haastattelee naapurin itsensä ja sitten syyttääjä päättää nostaako syytteen ja jos, niin sitten se menee eteenpäin ja tuomari päättää ja jos ei, se jää siihen,.
nämä jutut vaan jos leviää muillekin,olen kuitenki as toimikunnan pj ja saattaa maine mennä ja as toimukunan työ kärsii tästä tai jos tämä kantautuu jonku asiakkaan korvii,olen sisi vielä yrittäjä niin loppuu työt aika nopeesti,sempä takia pitää saada tekijälle jotan joka näitä levittää.
Ap
siitä vaan uutta vettä myllyynsä. Parasta vaan kun pysyttäydyt tuollaisen yläpuolella, sinä itse ja sinut tuntevat ihmiset tietävät totuuden.